לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4646 מאמרים 1435 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

דרך חדשה וייחודית לרכישת מוצרים אונליין

פורסם בתאריך 22/06/2017      /      נכתב ע"י zoly

אתרי המסחר הגדולים והמוכרים לכולם הינם איביי ועלי אקספרס, אתרים אלה מציעים מגוון רחב ומגוון של מוצרים, החל מנעליים ועד לסמארטפונים וטלוויזיות גדולות.. למרות הצורך הבסיסי בידיעת שפת האנגלית על מנת להסתדר באתרים אלה, אין ספק שמדובר בחוויית קניה נוחה מאוד, מאשר חוויית הקניה השגרתית. עד כמה שזה מקל ונוח לעשות רכישות אונליין דרך המחשב בבית, עדיין ישנם אנשים שלא מסתדרים עם שפת האנגלית ועם שאר ההגבלות של אתרים אלה.

הכירו את זולי, זולי הינה פלטפורמה חדשה וייחודית המפתיעה בתחום הקניות האינטרנטיות אשר הופכת את חווית הקנייה באתרים אלה לפשוטה, ויעילה מאוד. באמצעות פלטפורמה זו תוכלו למצוא ולבחור מבין שלל מוצרים המוצעים באתרי הקניות המובילים באינטרנט כיום, וליהנות מהתאמה אישית בשפה העברית, המספקת מענה נקודתי ונכון יותר עבורכם – הלקוחות הישראלים.

התממשקות מלאה בעברית

זולי מציעה לכם חוויית קנייה חדשנית וייחודית, הכול בשפה העברית, עם תמיכה מלאה בעברית, שירות לקוחות הנותן לכם מענה לכול שאלה ובעיה בשפה העברית, על מנת שלכם יהיה קל ונוח לחזור ולבצע רכישות באתר.

מוצרים איכותיים ברמה גבוהה

zoly מציעה אפשרות לבחור מוצרים איכותיים, על פי בקשתכם, וכאוות נפשכם. צוות האתר של זולי סינן עבורכם אך ורק מוצרים איכותיים, המוצעים אצל ספקים אמינים בלבד. בגלישה באתר, תוכלו לבחור מוצרים נפוצים המקוטלגים בין קטגוריות שונות, כגון, תכשיטים ושעונים לגבר ולאשה, סמארטפונים, תיקים, נעליים ועוד. כמו כן, קיימת אפשרות חיפוש באתר, בעלת שתי אפשרויות, איביי בעברית ואלי אקספרס, אשר תציג לכם כל מוצר בו בחרתם, ברמה גבוהה ואיכותית מאוד!

רכישה מאובטחת וקלה

שירות זולי מציע לכם חווית קנייה קלה, הודות לאפשרות ההרשמה באתר, סל קניות אשר שומר וזוכר את המוצרים אותם בחרתם, וכן אפשרות לבצע את רכישותיכם בכול כרטיס אשראי הנמצא ברשותכם. כן כן, שלא כמו באתרים הגדולים, איביי ואלי אקספרס בעברית המגבילים אתכם לכרטיס אשראי בינלאומי או פייפאל, בזולי תוכלו להשתמש בכול כרטיס אשראי הקיים ברשותכם. הרכישה באתר מאובטחת ופרטי כרטיסי האשראי מוצפנים ומועברים אל מערכת זולי בצורה פרטית. האתר אינו שומר את פרטי האשראי שלכם, ומשמיד אותם מיד לאחר ביצוע הרכישה.

שירות לקוחות בעברית

אם יש דבר יותר חשוב מרכישת מוצרים אונליין, זה הידיעה שיש מי שידאג להזמנת המוצרים שלכם ויעקוב אחריהם, על מנת לוודא שאתם תקבלו אותם כמו שצריך. על כן, צוות זולי הקים עבורכם שירות לקוחות בעברית מלאה, הניתן באתר באמצעות דף צור קשר. תוכלו להזין את פרטיכם ואחד מנציגי האתר יחזור אליכם עם תשובה בזמן הקצר ביותר.

1465 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת zoly
מסחר אלקטרוני פורץ דרך מסחר אלקטרוני מהווה אחוז מאוד גדול ברכישת מוצרים ושירותים שונים, ישנו נתח שוק רחב העושה שימוש בשירות זה, מאחר והינו מהיר, נוח וזמין.
פורסם בקטגוריית צרכנות וקניות, לפני 6 שנים 9 חודשים
מהפכה בתחום הקניות בחו"ל: אתר חדש, דרכו ניתן לרכוש ישירות דרך איביי ואליאקס אתם מבצעים לא מעט רכישות דרך איביי או אלי אקפסרס? מהיום אתם לא צריכים חשבון פיי-פאל וגם לא כרטיס אשראי בינלאומי כדי לבצע את הקניות האלה. Zoly, פלטפורמת קניות חדשה, תאפשר לכם לבצע את הקניות ישירות דרך אתרים אלה בקלי קלות ומבלי שתצטרכו "לשבור את הראש" בכל הקשור לשפה וגם לצורת התשלום.
פורסם בקטגוריית אינטרנט, לפני 6 שנים 10 חודשים
רכישת מוצרים אונליין בקלות ובמהירות! היום זה ידוע, אם ברצונכם לערוך קניות מכול סוג, באופן מהיר ונוח, מבלי לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר אחר חיפושים ועמידה בתור בקופות, תוכלו לעשות זאת דרך המחשב הביתי שלכם, בקלות ובמהירות.
פורסם בקטגוריית אינטרנט, לפני 6 שנים 5 חודשים
מנצחים את יוקר המחייה בישראל האם גם אתם מרגישים שיוקר המחייה בארץ רק עולה, ומהווה נטל כבד ומשמעותי על הוצאותיכם השוטפות? אם גם אתם מוצאים את עצמכם שואפים לאיכות החיים ולתנאי הצרכנות הנוחים, ובעיקר למחירים הזולים יותר שמוצעים ללקוחות במדינות אחרות ברחבי העולם, הגיע הזמן שתכירו את זולי.
פורסם בקטגוריית אינטרנט, לפני 6 שנים 10 חודשים