לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

שירותי תרגום

פורסם בתאריך 24/07/2017      /      נכתב ע"י creauto.web@gmail.com

שירותי תרגום מקצועיים

[שירותי תרגום | משרדי תרגום | תרגום מקצועי]

 

קריאוטו מובילה בשירותי תרגום לעסקים קטנים ובינוניים בזכות שירות הלקוחות ומערכת ההזמנות היעילה. עסקים בוחרים בקריאוטו בגלל שהם דורשים איכות מצויינת וערך מעולה.

 

קריאוטו עובדת עם מגוון רחב של מסמכים , בין היתר:

 

מדריכים לעובד
תיאורי מוצר
שקופיות למצגות
הודעות ברשתות חברתיות

למה לבחור קריאוטו?

 

קריאוטו עובדת עם מתרגמים מקצועיים בלבד מסביב לגלובוס. אנחנו מאוד בררנים, בוחרים רק קבוצה קטנה של מקצוענים לצוות שלנו

 

רוב המתרגמים שלנו בעלי ניסיון רב שנים בתרגום מקצועי וצברו ניסיון במגוון תעשיות: גיור,  PR, גיימינג, תעשייה, שיווק ומשאבי אנוש.

 

מחירים הגונים

 

קריאוטו מתחייבת למקסימום שקיפות מול הלקוחות שלה. ולכן המחירים שלנו גלויים ללא חיובים לא צפויים. אנחנו נותנים גם מידע מפורט אודות התהליך כך שהלקוחות יכולים להמשיך לעקוב אחר ההזמנות. המטרה שלנו היא פשוטה, שירותי תרגום פשוט לשימוש שעוזר ללקוחות שלנו.

 

דיסקרטיות

 

אנחנו מכוונים ליחסי עבודה לטווח ארוך עם הלקוחות שלנו. אנחנו מבינים כמה חשובה הפרטיות ללקוחות שלנו כשזה מגיע למסמכים אישיים או מסמכים עסקיים חשובים. לכן אנחנו נותנים ערך עליון לפרטיות. אנחנו לא משתפים מידע על הלקוחות שלנו או על המסמכים שלהם עם אף אחד. המתרגמים שלנו חתומים על הסכמים. אנחנו מעריכים את המאון שלך ומוודאים שאנחנו עושים הכל כדי שתמשיך לתת בנו אמון.

 

בנוסף אנו מספקים שירותים נוספים אשר עשויים לעניין אתכם כמו שירותי פרסום.

 

1366 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת creauto.web@gmail.com
בניית חנות וירטואלית מאות סקרים חושפים שהשוק הולך לעשות שינוי וצועד בצעדי ענק לעבר תחום החנויות הוירטואליות ב5 שנים האחרונות. בימים אלו 51% מהאוכלוסיה מעדיפה לרכוש בחנות אינטרנטית מאשר בחנות פיזית. עם עלייתה של החנויות החברתיות והאינטרנטיות, האינטרנט של הדברים , חשוב מאוד לאפשר ללקוחות שלך פתרונות רכישה באינטרנט.
פורסם בקטגוריית בניית אתרים, לפני 6 שנים 8 חודשים
חברה מומלצת לבניית אתרים כפי שאתם יודעים, ואם לא אז זה הזמן : אתר אינטרנט לעסק הוא חיוני לעסק והוא בעצם המראה של העסק באינטרנט וחברה מומלצת לבניית אתרים תבטיח שתקבלו מוצר איכותי. כיום יש משתמשים במאפיינים טכנולוגיים חדישים שמעבירים למשתמשים באתר גלישה נעימה יותר שגורמת לו לקבל רושם חיובי מהעסק ולבסוף לרכוש את אמון הלקוח בכך שתוכלו לתת לו את המענה הטוב ביותר.
פורסם בקטגוריית בניית אתרים, לפני 6 שנים 8 חודשים
מיתוג עסקי במשך השנים צברנו ניסיון רב וביצענו מאות פרויקטים של מיתוג לעסק, קריאוטו יודעת מה עושה פרויקט מיתוג לפרויקט מוצלח. פיתחנו שיטת עבודה שמפחיתה משמעותית את מורכבות הפרויקט, ממקסמת את הזדהות הלקוחות עם המותג, מבטיחה התאמה ליעדים העסקיים שלך – ומשיגה תוצאות. התהליך שלנו מכיל 3 שלבים עיקריים.
פורסם בקטגוריית אינטרנט, לפני 6 שנים 8 חודשים
בניית אתרים למסעדות איך אנחנו יכולים לעזור? חברות מגיעות אלינו לקבל 4 שירותים עיקריים: בניית אתרים למסעדות, שיווק באינטרנט, SEO ותוכן.
פורסם בקטגוריית בניית אתרים, לפני 6 שנים 8 חודשים
קידום אתרים בחיפה עולם שלנו לאט לאט עובר מפיזי לדיגיטלי ולכן גם צורת השיווק שלנו. הימים ששיווק היה רק דרך ערוצי מדיה פיזיים השתנה. היום כל עסק וחברה מקדמים עצמם בערוצים דיגיטליים כמו : קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, קידום באמצעות תוכן, שיווק באמצעות מייל וכולי. הם הבינו את חשיבות המיקום שלהם מול לקוח פוטנציאלי במרחבי הדיגיטל.
פורסם בקטגוריית קידום אתרים, לפני 6 שנים 3 שבועות