לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

מפגש סוחרי רחוב בן יהודה (מדרחוב) י-ם עם נשיא לשכת המסחר דרור אטרי!

פורסם בתאריך 20/08/2017      /      נכתב ע"י דרור אטרי

לבקשת נציגי סוחרי רחוב בן יהודה במדרחוב ירושלים נפגש השבוע נשיא לשכת המסחר מר דרור אטרי עם בעלות ובעלי עסקים וותיקים בעיר אשר תורמים מזה שנים לצמיחתה וכלכלתה של העיר ירושלים אשר ביקשו את סיוע מלשכת המסחר מול האתגרים הלא פשוטים מולם הם מתמודדים ביום יום.

קמי רביב בעלת גלריה לאומנות בשם " יד נעימה" : " יש לנו בעיות ואין לנו למי לפנות, פנינו לכל מיני גורמים ולא עזרו לנו עד היום, ביקשנו להיפגש עם נשיא לשכת המסחר, כי שמענו על פעילות הלשכה למען הסוחרים בעיר, ואנחנו רוצים את עזרתכם ולהתאגד בלשכת המסחר."

יהודה אלבז בעלי חנות תכשיטי ושעונים במדרחוב: " לעובדים יש את ההסתדרות. הגיע  [פגישה עם בעלי עסקים מדרחוב 2] הזמן שגם לנו יהיה בית, שנדאג לעצמנו ולכן באנו לכאן. אנחנו רוצים שתעזרו לנו."

המפגש עם הסוחרים היה מרגש, ועוד יותר היה מרגש לראות את האנשים המדהימים הללו, שמבינים מהי כוחה של התאגדות, ובחרו להתאגד יחדיו בכדי להביא לקידום האינטרסים של כלל הסוחרים במדרחוב ירושלים.
נשיא לשכת המסחר, הקשיב בקשב רב לבעיותיהם של החברים בקהילה העסקית, ויחד נבנה מתווה לטיפול בנושאים אותם העלו החברים.

נשיא לשכת המסחר מר דרור אטרי: "אני שמח שיותר ויותר חברים שלנו במגזר העסקי, מבינים את הכוח שבהתאגדות. למרות שהדרך לא קלה, ההבנה כי ביכולתנו לצלוח את האתגרים הלא פשוטים מולם ניצבים העסקים היא בכוח ההתאגדות ואני שמח שאנחנו מהווים כיום כתובת מסייעת ובית לחברים."

 

1221 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת דרור אטרי
לשכות ישראל- צרפת וירושלים מאחדים כוחות מפגש בין נשיא לשכת המסחר מר דרור לבין נשיא לשכת המסחר ישראל- צרפת ד"ר דניאל רואש ובכירה במשרד החוץ לשעבר הגברת דינה סורק.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 6 חודשים
ממשיכים להרחיב את המעגלים העסקיים בישראל לשכת המסחר מרחיבה את המעגלים העסקיים בישראל
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 6 חודשים
לשכת המסחר מקדמת את הסחר הבינלאומי של ישראל עם קוסטה ריקה!!! השבוע (יום ג', 28.8.17) התקיים מפגש פסגה בין נשיא לשכת המסחר מר דרור אטרי, לבין שגריר קוסטה ריקה, מר אסטבן פנרודEsteban Penrod , בבית לשכת המסחר. את המפגש יזם חבר הנהלת הלשכה מר דוד אברהם. המפגש התקיים במעמד סגני נשיא הלשכה, מר עו"ד חגי אברהמי ועו"ד ליאור כספי, וחברי הנהלת הלשכה: מרסלו ירקוני, סטלה אבידן, דוד אברהם ונפתלי קרויטרו. על הפרק נבחנו העמקת הקשר ושיתוף הפעולה הבינלאומי בין שתי המדינות.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 6 חודשים
הפורום הכלכלי של גדרה יוצא לדרך ! הפורום הכלכלי של גדרה יוצא לדרך, ויסייע לבעלי עסקים מגדרה בכל האתגרים מולם הם מתמודדים.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 6 חודשים
לשכת המסחר מברכת את יניב רפאל - שמאי מקרקעין על הצטרפותו ללשכה! לשכת המסחר מברכת את יניב רפאל - שמאי מקרקעין בכיר, לרגל הצטרפותו ללשכת המסחר.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 7 חודשים