לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
ניקיון

לנקות לבד את הדירה אחרי שיפוץ - לא כדאי

פורסם בתאריך 21/08/2017      /      נכתב ע"י yortem

אם הייתם שואלים אותי לפני חודשיים אם שווה לנקות את הדירה המשופצת בעצמכם אז התשובה שלי הייתה 'ברור, למה לשלם לאנשי מקצוע שינקו לי את הדירה אם אני יכול לעשות זאת בעצמי?' אבל עכשיו אני חושב אחרת. הסיבה לכך מאוד פשוטה - כשניקיתי את הדירה בעצמי חשבתי שאני עושה את הדבר הנכון. הרי לא צריך להיות גאון גדול כדי לנקות דירה, אבל צריך להיות מומחה כדי לדעת להקפיד על הפרטים הקטנים ואני לא עשיתי כך. חשבתי שביצעתי ניקיון טוב אבל למעשה הזנחתי לא מעט דברים תוך כדי.

כשניקיתי את הדירה דאגתי לנקות את האבק ולשטוף ולבצע כל מה שנראה לעין, אבל למעשה פספסתי דברים חשובים וביניהם - ניקיון רציני מסביב לשקעים ובאזור הפאנלים. נשאר לא מעט צבע על הפנלים שלא ייחסתי לו חשיבות רבה, כי גם הבדלי הצבעים לא היו גדולים אבל כשהבחנתי בכך לפני כמה ימים רציתי לגרד את זה והבנתי את הטעות הגדולה - כל פעם שניסיתי לגרד צבע שהתקשה הבנתי שאני משאיר סימנים ועכשיו זה הרבה יותר מסובך להוריד את זה. זה דורש לי זמן רב ועבודה קשה כדי לטפל בכל השאריות שהשארתי בזמנו. לחשוב שהייתי צריך לבטל יום עבודה כדי לעשות את זה. את הכסף שהפסדתי יום העבודה יכולתי להקדיש לחברת ניקיון שמתמחה בניקיון לאחר שיפוץ. הרי אם אני במילא הולך לעבוד, לפחות אעבוד במשהו שאני אוהב ושאני טוב בו, לא כך?

בסופו של דבר, אני למדתי את הלקח שלי ובפעם הבאה שאבצע שיפוץ לדירה אדאג לכך שאפנה לחברת ניקיון מקצועית כדי שתעשה זאת עבורי ואני אהיה עם ראש שקט.

2126 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת yortem
איך בחרתי מדביר באלעד הדברה באלעד שנבחרה בתבונה
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 5 שנים 4 חודשים
יום גיבוש למורים למה צריך יום גיבוש למורים? מה עושים בימי גיבוש?
פורסם בקטגוריית לימודים, לפני 5 שנים 9 חודשים
מסיבת מאסטר שף ליום הולדת הרבה אנשים היו רוצים להשתתף במאסטר שף וגם הילדים שלהם כבר התמכרו לתכנית, אבל אפשר להביא את התכנית הביתה למסיבת יום ההולדת, אז מה מונע בעדכם?
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 8 שנים 1 שבועות
ניקיון דירות לאחר שיפוץ לאחר שיפוץ יש צורך בהזמנת חברת ניקיון על מנת שתבצע ניקיון יסודי לאחר שיפוץ. זה הכרחי כדי שתקבלו דירה כחדשה!
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 7 שנים 7 חודשים
שירותי ניקיון לועדי בתים בחירת חברת ניקיון לועדי בתים יכולה להיות משימה לא פשוטה, בואו לקרוא איך לעשות את זה נכון ומה הדברים שצריכים להילקח בחשבון.
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 8 שנים 4 חודשים