לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

הקשר בין סיגריות כדורים לאין אונות וקורקינטים

פורסם בתאריך 30/08/2017      /      נכתב ע"י רון גל

אנשי רשות המסים חשדו במכולה שהגיעה לנמל והחליטו לפתוח אותה * מאחורי רהיטים ישנים ומבעד לשקי יוטה הוסתרה סחורה בשווי 15 מיליון שקל * ברשימת המוצרים המוברחים: סיגריות מרלבורו, תיקים של מותגים בינלאומיים, וגם: 97 אלף כדורים לטיפול באין-אונות, שעלולים לסכן את הציבור

 

אנשי המכס בנמל אשדוד בשיתוף יחידת חקירות מכס ומע"מ סיכלו אתמול (ג') ניסיון להברחת ענק של שתי מכולת, ובהן מאות אלפי חפיסות סיגריות, קורקינטים ממונעים, תכשירים לטיפול באין-אונות, טלפונים סלולריים, שעונים ותיקים בשווי כולל של למעלה מ-15 מיליון שקל.

 

ברשות המסים מספרים כי בהצהרה שהגיש היבואן למכס נכתב כי במכולות יש ריהוט גן מסין, אולם המערכת להערכת סיכונים של הרשות התריעה על חשד בנוגע למכולה הזו והיא נשלחה לשיקוף. בהמשך, ולאחר שמפענח המכס זיהה חריגה בסחורה, נשלחה המכולה לבדיקה פיזית, שבה התברר כי בפתח המכולה ישנם פריטי ריהוט שונים כמוצהר, אולם הם שימשו כהסוואה בלבד. מאחוריהם הוסתרה כמות עצומה של סיגריות מסוג מרלבורו בתוך אריזות שכוסו בבד יוטה, המקשה על זיהויין. ברשות המסים אומרים כי מדובר בלמעלה מ-300 אלף חפיסות סיגריות, שהמס בגינן עומד על כ-6.5 מיליון שקל.

 

בהמשך התברר לחוקרים כי ישנה מכולה נוספת על שם היבואן ואף לגביה הוצהר כי היא מכילה רהיטים. גם המכולה הנוספת נבדקה וגם בה הוסתרה סחורה מוברחת שכללה 3,100 מכשירי טלפון סלולרי מסוג סמסונג ונוקיה, 97 אלף יחידות של כדורים ותכשירים שונים לטיפול באין-אונות שעלולים לסכן את בריאות הציבור, 50 יחידות של קורקינטים חשמליים בעלי עוצמה גבוה האסורים ביבוא ללא רישיון, אלפי שעונים, תיקים, ארנקים, חגורות ומשקפיים של מותגים בינלאומיים ובהם רולקס, פראדה, שאנל ולואי ויטון, המפרים סימני מסחר.

 

החשוד המרכזי בפרשה הוא יגאל כהן, תושב ירושלים, שעל פי החשד עומד מאחורי יבוא שתי המכולות תחת הצהרה כוזבת, זאת במטרה להתחמק מתשלום מס אמת. המשטרה הביאה אותו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, שם החליטה השופטת להאריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

<a href="http://viagramensclub.com">ויאגרה</a>

ויאגרה    תמצית חילבה

 

1461 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת רון גל
ויאגרה או מדבקה להשגת שליטה על בעיות של שפיכה מהירה לא צריך יותר ויאגרה: חברת סטארט-אפ בתחום הציוד הרפואי השלימה ניסוי קליני מוצלח בבני אדם, למניעת התופעה המציקה שגורמת בושה לחלק מהגברים - שפיכה מוקדמת.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 4 חודשים
סיאליס - גם לבעיות זקפה וגם לטיפול בערמונית מוגדלת מינהל המזון והתרופות האמריקני אישר את תרופת הזיקפה "סיאליס" כטיפול בהגדלה שפירה של הערמונית, מצב בו לוקים מרבית הגברים בעולם לאחר גיל 50. התופעה גורמת לבעיות השתנה
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 6 חודשים
ויאגרה לבדה לא מספיקה דרושה גם התחשבות בבת הזוג נסו להבין מה מענג אתכם והתמקדו בתחושה הנעימה. זקפה היא תוצאת לוואי של הנאה, והיא לא מטרה בפני עצמה. אם אתם ממוקדים בהשגת יעדים ומטרות, אתם לא נהנים אלא מכניסים למיטה מתח מיותר שרק פוגע בתפקוד. חוץ מזה, אם אתם נבוכים ומתביישים ממי שנמצאת אתכם במיטה, זה סימן שהתנאים הפסיכולוגים אינם
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 7 חודשים
יד 2 גובים כסף בעזרת תחבולות לא הוגנות – יותר משתי מודעות תן ת'כסף אם יוצא שפרסמת למכירה יותר משתי מודעות לדוגמא באזור הרכב למכירה החשבון נחסם. כנראה ש- יד2 חושבים שהפופולריות שלהם מספיק גדולה שהגיע הזמן לסחוט תשלומים ולעבוד על הצרכנים. הצרכן לא מודע לנושא מפני שהתנאי אינו בולט בשום מקום ונקלע למצב של אי-ודאות ונעלץ לשלם - לא הוגן. לכן, אם נקלעתם למצב זה רצוי מאוד לעבור ולפרסם את מודעתכם באתר אחר ולא לתת למישהו לעשות עליכם מניפולציות רק מפני שיכול.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 3 חודשים
ההשפעה על הגוף: ויאגרה, קמגרה ג'ל, סיאליס, ויאגרה למציצה מתי כדאי ליטול את התרופה? עם או בלי אוכל? מדוע יש ליטול תרופות מסוימות פעם ביממה, ואחרות כמה פעמים? מהו ציפוי, ממה מורכב, ומדוע הוא חשוב? מהן תופעות לוואי, ומדוע הן קורות? מה אתם יודעים על התרופות שאתם נוטלים
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 2 חודשים