לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

שמלות כלה, לקנות או להשכיר ? זאת ה- שאלה

פורסם בתאריך 23/10/2017      /      נכתב ע"י מגנטים לאירועים

שמלת כלה וההחלטה המסובכת שבבחירת שמלה : 

לבחור שמלה זה דבר לא פשוט בכלל, אבל הנה כמה דברים שאני מאוד מקווה שיעזרו לכן בנות יקרות בבחירת שמלות כלה והדרך שתעזור לכן עד כמה שאפשר.

המאמר הפעם יהיה קצת שונה אני מתכוון לתת לכן את כל האמת ולדבר אליכן תכל'ס בגובה העיניים בלי מילים מפוצצות ומתנשאות.

מה שקורה בבחירת שמלות כלה הוא שהרבה כלות חושבת שהן מושלמות ואם הן יפלו על מעצב טוב הוא יטשטש את הכל והאת תיראי מושלמת ביום החתונה.

וכל מה שישאר לך להוסיף זה כמה שפריצים של בושם לאישה ואת מסודרת ונראת מושלמת.

אז מצטער לפוצץ לך את האשליה חמודה, זה לא יקרה.

אבל תמיד יש מעצבים טובים שידעו לטשטש את מה שצריך ולהבליט את מה שכדאי בכדי שתראי במיטבך ביום החתונה שלך.

אם חשבת שמלת כלה נפוחה תתאים לך ותסתיר הכל אולי לפני שאת מחליטה תנסי למדוד.

השיטה הטובה ביותר לדעת אם שמלה מתאימה לך היא פשוט למדוד אותה כי אין דרך יותר טובה לדעת אם שמלה מתאימה לך מאשר להגיע ולמדוד אותה, מומלץ להגיע למדידות יחד עם חברה טובה שתתן חוות דעת אמיתית וכנה עד כמה שאפשר. 

השאלה הבאה שנשאלת היא האם לקנות שמלה או להשכיר :

המלצה שלי 

לפני אני ממשיך במסע השכנועים הוא להשכיר את השמלה.

אני חוזר מעט ומספר על עצמי אני צלם מגנטים כבר תקופה מאוד ארוכה ואני מדבר עם לא מעט כלות ואני מאמין שהן מוסרות לי בדיוק את הרגשות שלהן לגבי שמלת הכלה לא כפי שהן חושפות את הרגשות כלפי המעצב.

ואחרי לא מעט פעמים שאני שומע את הכלות המסקנה היא חד משמעית, להשכיר את השמלה אלא אם כן יש לך כסף מיותר וממש בא לך לשמור בארון שלך שמלת כלה.

למה עדיף להשכיר שמלה :

שמדובר על אירו כמו בר מצווה אז ברור שאת יכולה להרשות לעצמך לקנות שמלה בעלות של 500 ש"ח שתוכל גם לשמש לאירועים אחרים. 

כמו שבעבר אני בתור צלם מגנטים לבר מצווה ראיתי לא פעם שהרבה אמהות של נערי בר מצווה רוכשות שמלה שתתאים גם לאירועים אחרים, אפילו שמעתי אל כאלו שמכרו את השמלה שלהן אחרי האירוע בפייסבוק. 

 

אז עכשיו תכלס למה לבחור בשמלה להשכרה ולא קנייה : 

החומרים והתפירה הרבה יותר חזקים, כשמדובר בשמלה שהולכת להיות מושכרת כל המעצבים משתמשים בחומרים הרבה יותר טובים ואיכותיים.

בגלל שהשמלה צריכה לעבור בין הרבה מאוד נשים בוחרים לתפור תפרים חזקים שלא יפרמו ויהרסו בכל פעם שמישהי אחרת לובשת את השמלה ו"חורשת" עליה אז יש צורך בעיצוב תפירה איכותי.

ירידה לפרטים הקטנים.

בשביל שהשמלה תתאים לכמה שיותר נשים יש יותר דגש על הפרטים הקטנים, כל פרט יהיה יותר מדויק בכדי שכל מישהי תשים לב למשהו אחר לכן כל פרט יהיה מדויק יותר.

 

 

 

 

 

2056 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת מגנטים לאירועים
שימוש בבושם ואפטרשייב לאחר גילוח האם באמת אפטר שייב ובושם אחרי גילוח מרגיעים את העור, כל כבר יעיד שלאחר הגילוח שימוש באפטר שייב גורם לו לצריבה על העור בגלל האלכוהול שיש בו וזאת לא התחושה הכי נעימה שיש, אז האם שימוש באותם מוצרים טובים לעור הפנים או לא.
פורסם בקטגוריית בריאות גברים, לפני 5 שנים 9 חודשים
איך להתמודד עם אישום בעבירות מין אישום בעבירות מין לפעמים יכול להיות מורכב מאוד, זה יכול להתחיל מסטוץ' קצר שאפילו היה בהסכמה ולרגע אחד הנערה החליטה שהיא לא היתה מעונינת וכל הדברים הופכים מורכבים מאוד.
פורסם בקטגוריית פלילי, לפני 3 שנים 5 חודשים
איך להתמודד עם עש המזון אחד המזיקים הקשים ביותר להתמודדות הוא עש המזון מכיוון שהוא נמצא בתוך המזון ואי אפשר לרסס ברעלים את המזון אותו אנו אוכלים. לכן יש להשתמש בשיטות הדברה אחרות יותר יעילות.
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 5 שנים 2 חודשים
תקשורת בין אישית תקשורת בין אישית היא לא רק במילים. יש עוד גורמים שמשפעים מאוד על סוג התקשורת האישית בין אנשים. אחד מהם הוא הבושם, איך תדעו כמה בושם משפיע על תקשורת.
פורסם בקטגוריית תקשורת בינאישית, לפני 5 שנים 7 חודשים
טיפים להצלחה בביצוע הדברה אם נכנס אליכם לבית מדבר, ואתם רוצים כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח בביצוע ההדברה, חשוב מאוד להכיר את הטיפים המובילים והאיכותיים ביותר לביצוע הדברה נכונה.
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 4 שנים 4 שבועות