לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

עיצוב הבית – כלים ועצות בדרך לבית החלומות

פורסם בתאריך 29/10/2017      /      נכתב ע"י samsambm

עיצוב הבית – כלים ועצות בדרך לבית החלומות

אם יש לכם חלום לבית חדש אין הכרח לפנות למתווך נדל"ן ולשקול מעבר דירה, לפעמים הבית הנוכחי יכול להפוך את החלום למציאות, וכל זה נעשה בקלות – רק במשיכת מכחול. עיצוב הבית באמצעות שיפוץ ידוע כיום כמחולל פלאים.

לכן אם החלטתם להישאר בבית הקיים ולהשקיע בשיפוץ הבית ייתכן שתגלו שאפשר להשיג תוצאה מצוינת בתקציב קטן יחסית ובמהירות.

איתור מוקדי השיפוץ

מה מפריע לכם יותר מכל בבית הקיים. האם כל מה שנחוץ הוא עבודה של צביעת דירה או שמדובר בתהליך שכרוכה בו בניה. אם הנטייה היא לכיוון תיקונים קוסמטיים קלים עד בינוניים אז אולי כדאי להימנע מתהליך מייגע של מעבר לדירה חדשה, שלרוב גם היא תהיה כרוכה בעבודת שיפוץ משל עצמה. לכן צעד ראשון בתחילת התהליך הוא אפיון מוקדי השיפוץ והערכת מחיר. מומלץ לפנות לקבלן שיפוצים רשום שיכול לתת לכם הצעת מחיר לכל סוגי השיפוץ.

בחרו בדברים המהותיים ביותר

אל תמהרו לטפל בדברים הבולטים כמו צביעת דירה. חשבו מה נחוץ לשמירה של יסודות הבית. אולי נדרשת עבודת אינסטלטור, למשל החלפת הצנרת במטבח. אין טעם להחליף אריחים במטבח על תשתית של צנרת לקויה, שעשויה בקרוב להתפוצץ ולפגוע בהשקעה שלכם באריחים. חדרי אמבטיה ומטבחים הם החללים הראשונים שנוטים לבלאי, ולכן כדאי להשקיע בעבודת אינסטלטור מקצועי, ורק אחר כך להקדיש תקציב להחלפת האריחים והכלים הסניטריים.

עבודות קלות שעושות את ההבדל

צביעת דירה בהחלט תרענן את מראה הבית, ותכניס לתוכו רוח חדשה. לבחירת צבעים אפשר להיעזר באנשי מקצוע בתחום, שיסיעו לכם להתאים מניפת צבעים שתואמת את הסגנון האישי שלכם.

עבודה פשוטה יחסית שתכניס משב רוח מרענן לבית היא גם באמצעות קרניז גבס, אשר יעטר את חיבורי הקירות בעיצוב חדשני ואסתטי. יש כיום בשוק הצע נרחב של סוגי קרניז גבס לסגנונות שונים של עיצוב – כפרי, מודרני, קלאסי ועוד. התקנת קרניז גבס היא עבודת שיפוץ קלה יחסית שתוצאותיה יוצרות מראה מחודש לחללים.

1339 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת samsambm
כיצד נכון לאחסן עצים לקמין נערכתם לעונת החורף ויש ברשותכם כבר עצים לקמין לעונה הקרירה של השנה, אבל החורף עדיין רחוק ובינתיים חשוב לשמור ולאחסן את העצים כך שייתנו תוצאות טובות כשיגיע היום ויידרש לכם חימום ביתי. מדריך קצר זה נועד על מנת לתת לכם, בעלי הקמינים, מענה של ידע בסיסי אך מקצועי כיצד לאחסן עצים לקמין ולהכשירם לבערה טובה יותר עבור חימום ביתי או משרדי.
פורסם בקטגוריית בית ומשפחה, לפני 5 שנים 6 חודשים
הפקת חתונה בעונה הקרירה ההכנות לקראת חתונת חורף מחייבות התייחסות שונה וממוקדת לעונה עצמה. יש לא מעט יתרונות בקביעת מועד החתונה דווקא לחורף. תתפלאו, אבל מדובר בעונה שבעיני רבים נחשבת כרומנטית למדי ומאפשרת הפקת אירועי חתונות מיוחדות ששונות מהקונספט הרגיל.
פורסם בקטגוריית חתונות, לפני 6 שנים 6 חודשים
מוצרי פרסום לשיווק ומכירות – פוקוס על שירות חדש פרסום ושיווק של מוצר חדש צריך לפעול במספר ערוצי פרסום. אבל אחד הקשיים בעולם המכירות היא לשנות הרגלים של לקוחות. ומה יקרה אם באחד הימים תרצו לשנות מוקד או נישה של מוצר.
פורסם בקטגוריית פרסום ושיווק, לפני 6 שנים 6 חודשים