לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מתקשרת מומלצת בטלפון

פורסם בתאריך 26/11/2017      /      נכתב ע"י czhipirodshteyn@gmail.com

 

 בואו נדבר על עומקו של תקשור, אחר כך תחליטו מה אתם עושים עם זה ואיך אתם מתקדמים לעתיד טוב יותר.

קוראים לזה אינטואיציה, קול פנימי, תחושות של הבטן, חוש שישי וכן, זה אפשרי, יש אנשים המנוהלים עם הדברים הללו ובלי זה לא לוקחים או מקבלים החלטות. תקשור זו למעשה דרך לתקשר עם האינטליגנציה שלכם, יש מצבים בהם לא תוכלו לעשות זאת ומכאן שיש לכם אפשרות נפלאה לפנות אל מתקשרת מומלצת בטלפון שתאיר את עיניכם ותעשה את הדברים לנכונים ומכוונים ובעיקר חדי מטרה עבורכם.

בשיחה אחת הכול יכול להשתנות לכם, הנה אפשרות לקבל תקשור רוחני עם הכוונה וייעוץ ממוקד. הרעיון של קבלת תשובות בא כסיוע לענייני השאלות הפתוחות כמו זוגיות, פרנסה, משפחה, לימודים ואפילו קריירה. אשפר לקבל את כל התשובות תחת קורת גג אחת, מאידך, תמיד, אבל תמיד הבחירה וההחלטה הסופית יהיו בידיכם שלכם.

שואלים כיצד לקבל את התשובות הראויות? באמצעות שיחה ממוקדמת, רק על פי שם ומשפחה ואפילו תאריך לידה והנה, אתם כבר יודעים מה לעשות מחר. משם פרטי ושם משפחה אפשר לקבל אינפורמציה מלאה לכל שאלה המעסיקה או מטרידה אתכם במהלך החיים.

מחפשים מתקשרת מומלצת בטלפון?  חושבים שמשהו תקוע ואין לכם מושג למה ואיך אפשר לצאת מהמקום הזה אליו נקלעתם? בדיוק לשם כך, סיגלית תשמח לספק לכם את כל התשובות תחת קורת גג אחת מבלי לבקש מכם יותר מדי. מה שאתם צריכים זה רק למסור את שמכם ושם משפחה והנה החיים שלכם עומדים להשתנות על הצד הטוב ביותר.

1168 צפיות
4 כניסות
מאמרים נוספים מאת czhipirodshteyn@gmail.com
ניקיון דירה מלאה אשפה חברה לפינוי דירות 0507454504 זה קורה, יש כל מיני סיבות שבסופן אתם עלולים למצוא את עצמכם עם המון פסולת בנכס שירשתם או הגיע לידיכם. פתאום, הבית הזה הפך מוזנח, המון חלקים שבורים בו, פרצה קטנה שאפשרה לבעלי חיים להיכנס. פסולת והרבה, איך מזיזים את זה משם?
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 6 שנים 3 חודשים
איזה מפנה עוסק בתחום אגרנות כפייתית? 0507454504 מפנה מקצועי מכיר את כאבם של האגרנים, שאחרת, זה נועד לכישלון, אומר שי פינוי דירה. מפנה מקצועי חייב לשמור את פרטיות האגרן ולא לשפוט אותו על כל המשתמע מכך. אלו שני כללים שעליהם אינני פוסח וזאת כדי לשרוד ולנצח כל פינוי עיקש, עצוב ובעיקר מורכב נוכח סירובם של האגרנים לשתף פעולה.
פורסם בקטגוריית איכות הסביבה, לפני 6 שנים 4 חודשים
דודה שלי חיה בדירה מוזנחת מלאה גרוטאות דודה שלי אגרנית כפייתית, היום אני יודע את זה, היא איבדה את בן זוגה לפני יותר מעשור ומאז שקעה בדיכאון. היא אוספת הכול, חיה במצב תברואתי קשה ביותר. מלא גרוטאות, קושי גדול מאוד. לא פעם שאלתי את עצמי מה עושים? איך בכלל ניגשים למישהי שאוגרת ולא שמה לב למצב אליו נקלעה. היא מבוישת זה בטוח, משהו מפחיד אותה אחרת הייתה מבקשת עזרה ממזמן.
פורסם בקטגוריית אינטיליגנציה רגשית, לפני 6 שנים 4 חודשים
חברה שמפנה דירות מוזנחות בחולון 0507454504 קיבלתם בזמנו דירת ירושה והיא הייתה סגורה במשך שנים? אין לכם בהכרח ערך סנטימנטלי לדירה, אבל אתם יודעים שאין לכם רצון לשלם מיסים מיותרים על נכס לא ממומש? כל זה נשמע מוכר ודווקא בשביל זה, פותח שי פינוי דירה את בית העסק שלו ופורש בפניכם את כל ההזדמנויות להצלחה משגשגת. מחפשים חברה שמפנה דירות מוזנחות בחולון? תרגמו את הזמן לכסף, מהרו לעשות את הצעד הנכון, הזמינו עוד היום שירות פינוי דירה עם כוונות רציניות והגשים לכם את החלום.
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 6 שנים 3 חודשים
פינוי דירה אחרי פטירה אחד הדברים היותר עצובים, בית שלם מספר סיפור ואין אפשרות להבין בכלל עד שלא נמצאים "בסיפור נעליו של הבית" .
פורסם בקטגוריית משפחה, לפני 6 שנים 4 חודשים