לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

פדיקור מקצועי לאוכלוסיה בוגרת – פדיקור עד הבית

פורסם בתאריך 29/11/2017      /      נכתב ע"י רון גל

כבר שנים רבות שטיפול הפדיקור קיים ורבים מקפידים לבצע אותו לפחות אחת לתקופה. פעם פדיקור היה נחשב אך ורק לטיפול אסתטי, טיפול ששומר על מראה רגליים יפה יותר ומטופח יותר אך היום כבר ידוע שיש לו יתרונות רבים נוספים. פדיקור הינו טיפול טיפוח כף הרגל ורק אשת מקצוע – פדיקוריסטית תעשה את הטיפול בצורה יעילה, טיפול שמרחיק עור יבש וסדוק ומחייה אותו שוב, אך מעבר להחייאת העור באזור הטיפול יש לו גם יתרונות נוספים ובעיקר כאלו בריאותיים.

 

אמבט לרגליים

 

הפן האסתטי והקשר לנוחות

פדיקור מקצועי הוא קודם כל טיפול אסתטי. מראה כפות רגליים סדוק ולא יפה יכול להיות מראה שמאוד לא נעים להסתובב איתו, בעיקר למי שנוהג ללכת עם סנדלים בקיץ או להסתובב יחף בסביבת אנשים. פדיקור מרגיע את הרגליים וגורם לתחושה נעימה יותר במגע שלהם עם הנעל או עם הרצפה, וכשהעור נקי ויפה ואין סיבה לא להראות את כפות הרגליים.

 

יתרונות בריאותיים

 

פדיקור טומן בחובו גם לא מעט יתרונות בריאותיים:

 

ריפוי פצעים וחתכים – רגל נקייה ומטופחת מתנקה מהר הרבה יותר מרגל מלוכלכת ומזוהמת, ופדיקור יכול לעשות את ההבדל בין ריפוי איטי ומכאיב של חתכים ופצעים ובין ריפוי מהיר ופשוט. טיפול בפטרת הציפורניים – פדיקור נמצא יעיל מאוד כחלק מטיפול בפטרת הציפורניים. פטרת הציפורניים היא מחלה שרבים מזניחים, אך אם היא לא מטופלת בצורה יעילה היא רק גוברת, ופדיקור משפר את מצב הפטרת בצורה מדהימה. נכון, במקרים רבים הוא לא יספיק ויהיה צורך בפנייה לרופא עור או שימוש באמצעים נוספים לטיפול בה, אך אין ספק שהפדיקור משפר את מצב הרגל ואת מצב הציפורן. סוכרת – סוכרת היא מחלה שאנשים רבים לוקים בה, והיא נחשבת לאחת המחלות הנפוצות והמסוכנות ביותר. אחת מתופעות הלוואי של המחלה הוא פגיעה בכלי דם פריפריים מה שמתבטא בעיקר בכף הרגל. כשכלי הדם בכף הרגל נפגעים התחושה בכף הרגל נפגעת ולעיתים אפילו נעלמת, מה שעלול לגרור חוסר תחושה במקרים של חתכים ופציעות והחמרה שלהם עם הזמן. פדיקור מסייע גם במצב הזה ומייעל את הטיפול במחלה.

 

מהו הציוד הדרוש לפדיקור?

 

ציוד לפדיקור יכול לכלול פריטים שונים. הציוד כולל קודם כל עמדת פדיקור ורגליים ללקוחות בכדי שניתן יהיה לטפל בהם בנוחות, ובנוסף יש עגלות שירות, כסאות למטפלים, אמבט לרגליים, ציוד סטריליזציה, ציוד חשמלי, וחומרים וקרמים שונים הכוללים פילינג, משחות שונות, קרמים, סבונים מאזנים, ג'לים, מסירי עור קשה ויבלות וציוד נוסף אחר.

 

אם אתם צריכים פדיקור חשוב שתלכו לפדיקוריסטית מוסמכת ובעלת ניסיון בעיקר אם אתם צריכים את הפדיקור מסיבות רפואיות. חשוב לוודא שהיא עושה שימוש בתכשירים מקובלים ושאלו עומדים בתקנים הרפואיים הדרושים, וכמובן חשוב לקבל המלצות מה שתמיד יכול לסייע בבחירת המטפלת.

 

פדיקור עד הבית, פדיקור עד הבית תל אביב

1401 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת רון גל
ויאגרה או מדבקה להשגת שליטה על בעיות של שפיכה מהירה לא צריך יותר ויאגרה: חברת סטארט-אפ בתחום הציוד הרפואי השלימה ניסוי קליני מוצלח בבני אדם, למניעת התופעה המציקה שגורמת בושה לחלק מהגברים - שפיכה מוקדמת.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 4 חודשים
סיאליס - גם לבעיות זקפה וגם לטיפול בערמונית מוגדלת מינהל המזון והתרופות האמריקני אישר את תרופת הזיקפה "סיאליס" כטיפול בהגדלה שפירה של הערמונית, מצב בו לוקים מרבית הגברים בעולם לאחר גיל 50. התופעה גורמת לבעיות השתנה
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 6 חודשים
ויאגרה לבדה לא מספיקה דרושה גם התחשבות בבת הזוג נסו להבין מה מענג אתכם והתמקדו בתחושה הנעימה. זקפה היא תוצאת לוואי של הנאה, והיא לא מטרה בפני עצמה. אם אתם ממוקדים בהשגת יעדים ומטרות, אתם לא נהנים אלא מכניסים למיטה מתח מיותר שרק פוגע בתפקוד. חוץ מזה, אם אתם נבוכים ומתביישים ממי שנמצאת אתכם במיטה, זה סימן שהתנאים הפסיכולוגים אינם
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 7 חודשים
יד 2 גובים כסף בעזרת תחבולות לא הוגנות – יותר משתי מודעות תן ת'כסף אם יוצא שפרסמת למכירה יותר משתי מודעות לדוגמא באזור הרכב למכירה החשבון נחסם. כנראה ש- יד2 חושבים שהפופולריות שלהם מספיק גדולה שהגיע הזמן לסחוט תשלומים ולעבוד על הצרכנים. הצרכן לא מודע לנושא מפני שהתנאי אינו בולט בשום מקום ונקלע למצב של אי-ודאות ונעלץ לשלם - לא הוגן. לכן, אם נקלעתם למצב זה רצוי מאוד לעבור ולפרסם את מודעתכם באתר אחר ולא לתת למישהו לעשות עליכם מניפולציות רק מפני שיכול.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 3 חודשים
ההשפעה על הגוף: ויאגרה, קמגרה ג'ל, סיאליס, ויאגרה למציצה מתי כדאי ליטול את התרופה? עם או בלי אוכל? מדוע יש ליטול תרופות מסוימות פעם ביממה, ואחרות כמה פעמים? מהו ציפוי, ממה מורכב, ומדוע הוא חשוב? מהן תופעות לוואי, ומדוע הן קורות? מה אתם יודעים על התרופות שאתם נוטלים
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 2 חודשים