לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
פריצת כספות

מתי נזמין פורץ כספות מקצועי

פורסם בתאריך 21/12/2017      /      נכתב ע"י שרון

אם אתם בעלי כספות כבר שנים רבות, יכול להיות שיצא לכם כבר למצוא את עצמכם עם כספת שמסרבת להיפתח. ישנן לא מעט סיבות וסיטואציות בהן תצטרכו להזמין פורץ מקצועי ולא לנסות לפרוץ את הכספת בעצמכם או על ידי הזמנת בעל מקצוע שאינו מבין ומומחה בתחום הכספות. כפי שאולי ידוע לכם, כספות קיימות בהמון סוגים שונות ומשמשות להגנה על תכולות שונות ומגוונות. כספות מתוכננות בצורות שונות ולחלק מהן יש תקנים המעידים על יכולות המיגון השונות שלהן. מנגנוני הנעילה משתנים גם כן וישנם מנגנונים פשוטים מאוד הננעלים באמצעות מפתחות שיניים וכמובן גם משוכללים יותר הננעלים באמצעות קוד סודי, כרטיס מגנטי, טביעת אצבע ועוד נוספים ורבים. על מנת לפרוץ כספת, בעל המקצוע צריך להיות מיומן ובעל הידע והניסיון הדרושים על מנת לבצע פריצת כספת שלא תפגע ותזיק לכספת עוד יותר. עובדה החשובה ביותר  היא שלא משנה עד כמה אתם זקוקים לתכולה הנמצאת בפנים, אל תנסו לפרוץ את הכספת בעצמכם.

הכספת מסרבת להיפתח

פריצת כספת היא תהליך מסובך השייך אל אנשי מקצוע מוסמכים בלבד. ישנם לא מעט מקרים בהם הכספת תסרב להיפתח והמעשה החכם ביותר הוא להזמין פורץ כספות מקצועי שיפתח את הכספת ללא נזק נוסף. במקרים הבאים הזמינו שרות פריצת כספת מוסמך:

  • איבוד המפתח - ישנם אנשים הנוטים לאבד חפצים ולעתים גם את צרור המפתחות. אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה ואבד או נגנב לכם צרור המפתחות ואין ברשותכם מפתח רזרבה, הזמינו פורץ מקצועי.
  • ניסיונות פריצה - כספות מתוכננות כך שיגנו על תכולות שונות מפני ניסיונות שונים של פריצות וגנבות ואכן חלק מהכספות, בעיקר האיכותיות ביותר מעניקות הגנה מצוינת. למרות זאת, גם אם כספת הצליחה להגן על התכולה ולא נפרצה, היא עלולה להיפגע כתוצאה מניסיון פריצה לא מקצועי ותזדקק לאיש מקצוע על מנת שיפרוץ ויתקן אותה.
  • חוסר בתחזוקה - כספות שונות, איכותיות ככל שיהיו זקוקות לתחזוקה מדי פעם. כספות איכותיות יסתפקו בתחזוקה אחת לשנה פחות או יותר אך כספות פחות איכותיות כנראה יזדקקו לתחזוקה תכופה יותר. כספות מורכבות ממנגנונים שונים הזקוקים לעתים לשימון ולחיזוק. כספת שלא תתוחזק עלולה לסרב להיפתח.
  • קבלת כספת ללא מפתח - לעתים אנשים מקבלים בירושה כספות אך ללא שום אמצעי שיכול לפתוח אותן. במקרה כזה איש מקצוע מנוסה יוכל לפתוח את הכספת ולהעניק לכם גישה אל התכולה הנמצאת בפנים.

היכן מוצאים איש מקצוע מוסמך

אנשי מקצוע מוסמכים ומקצועיים בדרך כלל שייכים אל חברות המתמחות בענף הכספות. חברה מקצועית ומומחית תציע את שרות פריצת הכספות השונות בנוסף למכלול של שרותים הקשורים לטיפול בכספות. החברה תציע שרותים שיכללו הובלת כספות, תיקון ותחזוקה של כספות מסוגים שונים, מכירת כספות וכמובן שרות פריצת כספת מיומן שהוא היחיד שיוכל פרוץ את הכספת שלכם במהירות האפשרית ובמינימום של נזק.

1254 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת שרון
פרגולות אלומיניום הן המובילות בענף פרגולות אלומיניום מקבלות את תואר פתרון ההצללה המוביל בענף מסיבות רבות. כל מה שחשוב לדעת על פרגולות אלומיניום מעוצבות טרם הזמנת פתרון הצללה חדש.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 6 שנים 3 חודשים
זכוכית אקרילית מול זכוכית רגילה ללוחות פרספקס מחיר משתלם ביותר ותכונות העולות על מאפייני הזכוכית הרגילה בהרבה. אילו מוצרים ניתן לייצר מלוחות פקספקס ובאילו צבעים וגדלים ניתן להשיג אותם.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 6 שנים 3 חודשים
תכנון החינה המרוקאית תלבושות לחינה מרוקאית הן אחד המאפיינים החשובים ביותר באירוע. חברת הפקה מקצועית מציעה שרות הכולל מלבישה צמודה שמתאימה לכל זוג וזוג באופן אישי את התלבושת היפה ביותר.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 6 שנים 3 חודשים
עיצוב חינה שעושה את ההבדל חינה היא אירוע יוצא דופן בעל מאפיינים מיוחדים. עיצוב החינה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר והוא שיהפוך את החינה מחינה רגילה לחינה מושקעת, יוקרתית ויוצאת דופן.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 5 שנים 11 חודשים
כך תגנו על חפציכם האישיים מפני גנבה מחזיקים בבית רכוש יקר מאוד ולא חשים ביטחון? כספת טובה ואיכותית היא הפתרון הטוב והיחיד שיוכל להעניק לרכושכם הגנה ולכם, שקט נפשי.
פורסם בקטגוריית בטיחות ובטחון, לפני 5 שנים 11 חודשים