לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
כספות בתקן

איזו כספת היא האיכותית ביותר

פורסם בתאריך 21/12/2017      /      נכתב ע"י שרון

על מנת לבחור כספת איכותית ויעילה במעמד רכישת כספת חדשה, עלינו לדעת ולהבין כמה מאפיינים מסוימים שיש לכספות אין זה משנה אם הן ביתיות, לשימוש משרדי או לשימוש עסקי. הסיבה שישנו מבחר גדול של סוגים היא שכספות מסוימות מיוצרות במיוחד על מנת להעניק הגנה לתכולות העשויות מחומרים ספציפיים ולכן יהיו זקוקות לרמות מיגון שונות. בענף הכספות נוכל למצוא סוגים שונים של כספות כבדות, כספות ביתיות, כספות משרדיות, כספות בתקנים שונים ועוד סוגים אחרים ורבים. לכספות מהסוגים השונים ישנן יכולות הגנה שונות ועל מנת לעשות בחירה נכונה, תמיד מומלץ להתייעץ עם חברה שתחום ההתמחות שלה הוא כספות. המון פעמים כספות נמכרות בחנויות שונות יחד עם מוצרים נוספים שאינם קשורים לעולם הכספות. רכישה של כספת במקום כזה אינה יכולה להבטיח לכם הגנה וודאית מפני פריצות או כל מיני נזקים העלולים לקרות לכספת באופן מפתיע. הסוג היחיד של הכספות שמסוגל לתת הגנה ידועה וודאית ונחשב לסוג הכספות האיכותיות ביותר הוא כספות בתקן.

תכולות הזקוקות לכספת איכותית בתקן

כספת בתקן שייכת לקבוצה גדולה מאוד של כספות משוכללות שהעבירו אותן סדרות שלמות של מבחנים ובדיקות ורק לאחר מכן קיבלו את התקן. אז בעצם ניתן לומר שהתקן מציין ומלמד על איכות הכספות ועל יכולות המיגון השונות שלהן והנה כמה דוגמאות לתכולות הזקוקות לכספות בתקן:

מסמכים מסווגים - מוסדות שונים כגון משטרת ישראל, משרד הביטחון ועוד ארגונים גדולים ומוסדיים מחזיקים בכמות גדולה וחשובה של מסמכים מסווגים בעלי חשיבות מאוד גבוהה לכן הם יזדקקו לכספות בעלות רמת מיגון גבוהה מעל הממוצע.

כלי נשק - לעתים מוסדות כמו משטרת ישראל וגורמי ביטחון אחרים מחזיקים במתחמים השונים כלי נשק. כפי שאנחנו יודעים, על מנת להחזיק בכלי נשק אנחנו זקוקים לרישיון. כספת המכילה כלי נשק צריכה להיות בעלת תקן המציין יכולות מיגון גבוהות מאוד.

תכשיטים - עסקים ומשרדים רבים מחזיקים ומתעסקים בסוגים שונים של תכשיטים יקרים. גם אנשים פרטיים מחזיקים בתכשיטים בעלי ערך רב וכל מי שרוצה להגן על הרכוש היקר שלו יהיה זקוק לכספת מיוחדת התואמת להגנה על תכשיטים. בנוסף, על מנת לבטח את התכולה, הכספת חייבת להיות בתקן.

התקנים המוכרים ביותר הם התקן האמריקאי והתקן האירופי שנבדלים האחד מן השני. בתקן האמריקאי ניסיונות הפריצה השונים נעשים על גבי דפנות הכספות השונות בעוד שבתקן האירופאי, ניסיונות הפריצה נעשים על גבי החזית כלומר, על דלת הכספת.

רכישה נכונה

רכישת כספת כמו שהתחלתי לציין מקודם, מומלץ ואף רצוי לרכוש ממקום המציע מגוון רחב של כספות שונות בתקן כך תוכלו לקבל סיוע בבחירה שלכם. כספות בתקן נחשבות לטובות ולאיכותיות ביותר וחשוב להבין שככל שכספת היא איכותית יותר, כך היא תעניק הגנה טובה יותר. פנו לאנשי מקצוע שיבדקו את כל הקריטריונים החשובים עבורכם כך תוכלו להגן על רכושכם היקר במאת האחוזים ולחיות בשקט נפשי.

1244 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת שרון
פרגולות אלומיניום הן המובילות בענף פרגולות אלומיניום מקבלות את תואר פתרון ההצללה המוביל בענף מסיבות רבות. כל מה שחשוב לדעת על פרגולות אלומיניום מעוצבות טרם הזמנת פתרון הצללה חדש.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 6 שנים 4 חודשים
זכוכית אקרילית מול זכוכית רגילה ללוחות פרספקס מחיר משתלם ביותר ותכונות העולות על מאפייני הזכוכית הרגילה בהרבה. אילו מוצרים ניתן לייצר מלוחות פקספקס ובאילו צבעים וגדלים ניתן להשיג אותם.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 6 שנים 3 חודשים
תכנון החינה המרוקאית תלבושות לחינה מרוקאית הן אחד המאפיינים החשובים ביותר באירוע. חברת הפקה מקצועית מציעה שרות הכולל מלבישה צמודה שמתאימה לכל זוג וזוג באופן אישי את התלבושת היפה ביותר.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 6 שנים 4 חודשים
עיצוב חינה שעושה את ההבדל חינה היא אירוע יוצא דופן בעל מאפיינים מיוחדים. עיצוב החינה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר והוא שיהפוך את החינה מחינה רגילה לחינה מושקעת, יוקרתית ויוצאת דופן.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 5 שנים 11 חודשים
כך תגנו על חפציכם האישיים מפני גנבה מחזיקים בבית רכוש יקר מאוד ולא חשים ביטחון? כספת טובה ואיכותית היא הפתרון הטוב והיחיד שיוכל להעניק לרכושכם הגנה ולכם, שקט נפשי.
פורסם בקטגוריית בטיחות ובטחון, לפני 6 שנים 2 ימים