לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

אימון אישי

פורסם בתאריך 24/12/2017      /      נכתב ע"י TalDarb

בשונה מטיפול פסיכולוגי, שעשוי להימשך פרק זמן ארוך יותר ולהתמקד גם בעבר ובהווה כדי לשנות את העתיד, אימון אישי מאפשר למתאמנים ליהנות מתהליך אימון מעצים, קצר מועד וממוקד מטרה. בדרך כלל, תהליכי אימון אלו מתמקדים בהווה ובהשגת תוצאות מהירות ואפקטיביות בטווח הקצר ובטווח הארוך.

מכללת גומא – מאמנים אתכם לשינוי

אימון אישי מטעם מכללת גומא מונחה בידי מיטב המאמנים הישראליים. אימון אישי (קואוצ'ינג) בדרך כלל מתבצע במסגרת פרטנית או קבוצתית ומתמקד בהשגת מטרות ויעדים ובחילול שינויים משמעותיים ומרחיקי דרך. בתהליך האימון נחתם בין המאמן למתאמן מעין חוזה בעל פה שבו שניהם מתחייבים לתהליך. המיומנויות הנלמדות בקורס הן רבות ומגוונות ומותאמות עבור צרכי המתאמנים –

מיומנויות ניהול זמנים – ניהול זמנים אפקטיבי ויעיל מאפשר להשיג מטרות, למצות את החיים ולנהל חלוקת זמנים נכונה ומיטיבה יותר שבה נוכל למקד את הקשב באופן מוצלח בכל אחד מהתחומים המתבקשים.
מיומנויות תקשורת נכונות – תקשורת הינה אחת מאבני הדרך החשובות עבור חיים תקינים ופרודוקטיביים. אם נלמד לתקשר נכון עם יקירנו, מכרנו, חברינו לעבודה וזרים, נוכל לבטא את עצמנו באופן ממוקד ולאפשר לצד השני להגיב באופן ממוקד ומותאם גם כן.
מיומנויות התמודדות – החיים רוויי לחצים ומתחים ולכן מיומנות התמודדות הינה חשובה מאוד, שכן לחצים הינם אחד הגורמים העיקריים למגוון רחב של תופעות פיזיות, נפשיות ופסיכוסומטיות. התמודדות מוצלחת עם לחצים ומתחים תסייע לרווחה נפשית ולהתמודדות ולהתקדמות איתנות ויציבות.
קביעת יעדים ומטרות – קביעת יעדים ומטרות מותאמים למציאות תאפשר למתאמנים להשיגם תוך צבירת ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות.

לאמן אחרים לשינוי

מאמנים אישיים חווים סיפוק רב מתהליכי האימון בהם הם מסייעים למתאמנים שלהם לחוות שינויים משמעותיים. תהליך האימון מאפשר למאמן להוות אבן דרך משמעותית בחייו של אדם אחר, לתמוך בו וללוות אותו במסע המשותף. קיימות פלטפורמות רבות של אימונים אישיים, החל מתהליך אימון אישי, פרטני, בו המאמן מסייע למתאמן לחוות תהליכי התבוננות והעצמה מעמיקים בנוסף ללמידת מיומנויות מעשיות תוך תרגומם הלכה למעשה. תהליכי אימון אחרים וממוקדי מטרה יכולים להתמקד בפיתוח אורח חיים בריא, בליווי עסקי ועוד. 

1258 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת TalDarb
בחירת גניקולוג . לכן, כדי למזער את הקושי, בחירת הגניקולוג היא חשובה מאין כמותה.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 3 חודשים
בגדי עבודה לחורף בגדי עבודה לחורף צריכים להיות עמידים במיוחד אך לא על חשבון החימום והמראה החיצוני שלהם. כיום אין כל צורך להתפשר על מראה
פורסם בקטגוריית ביגוד, לפני 6 שנים 3 חודשים
שחלות פוליציסטיות הנה כל מה שעלייך לדעת. ראשית, חשוב שתדעי כי שחלות פוליציסטיות, ללא כל הפרעה נוספת, אינן בהכרח מצביעות על התסמונת המקושרת עם הפרעות בביוץ ובהתעברות.
פורסם בקטגוריית בריאות נשים, לפני 6 שנים 3 חודשים
כדאי להשכיר צימרים במירון? ישנם מגוון אטרקציות שונות המיועדות למשפחות דתיות, שמספקות להן את הנופש הטוב ביותר. אחת מן האטרקציות הללו היא השכרת צימרים במירון.
פורסם בקטגוריית תיירות וטיולים, לפני 6 שנים 6 חודשים
כיצד לבחור קבלן שיפוצים בחיפה? לא מעט אנשים מחפשים קבלן שיפוצים בחיפה, על מנת לשפץ ולשדרג את הדירה שלהם. כל אחד רוצה הרי לחיות בדירה נעימה ואסתטית, ולצורך כך...
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 6 שנים 7 חודשים