לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

חולצות סוף מסלול בעיצוב מיוחד

פורסם בתאריך 01/01/2018      /      נכתב ע"י TamirT

אם אתם חיילים או אם אחד מהבני משפחה שלכם חיילת זה בדיוק המאמר בשבילכם.

כמו כולם גם אני עדיין שומר בארון את החולצות סוף מסלול וחולצות סוף קורס קצינים שלי. משום מה יש לחולצות האלה ערך מיוחד שפשוט לא מגיע עם החולצות הרגילות שאנחנו קונים. 

חולצות צבא בכללי וחולצות סוף מסלול בפרט הן חולצות שמזכירות לנו מהתקופה של הצבא, אני מסתכל היום על החולצת סוף מסלול שלי וקורא את כל הבדיחות הפנימיות שלנו וזה מחזיר אותי לתקופות של הסיורים על הגבול או השבתות עם כל החברים (אז כמובן שהתלוננו עליהם). גם החולצות שהמשפחה שלי עשתה ובאה איתם אפילו שלפעמים זה מרגיש קצת מביך זה מעלה לי זכרונות יפים עם המשפחה שאבא שלי הגיע לעזור לנו בקילומטר האחרון לסחוב את האלונקה.

 

היום אני כבר הורה לילד שעוד מעט הולך לצבא וכבר יודע שאני אדאג לעשות לו חולצת צבא עם עיצוב מיוחד, ומאוד אמליץ לו לעשות חולצת סוף מסלול עם החברים בעיצוב מיוחד עם הבדיחות הפנימיות שלהם. 

היום ניתן להדפיס חולצות צבא בעיצוב מיוחד על קפוצונים, חולצות דרייפיט המתאימות לספורט, חולצות טריקו, גופיות ועוד הרבה מאוד סוגי חולצות.

בין אם אתם הורים לחיילים ובין אם אתם חיילים הייתי מאוד ממליץ ללכת ולחשוב על חולצת צבא בעיצוב אישי, ככה תוכלו לשמור מזכרת מסויימת מהצבא שתמיד תהיה איתכם

2436 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת TamirT
הדברת פשפשים פשפשים הם מזיק שאינו מסוכן לאדם, אך הוא מהווה מטרד וחשוב מאוד להדביר אותו, כל הפרטים במאמר הזה!
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 6 שנים 3 חודשים
טיסות מיוחדות בשמי הארץ טיסות בשמי הארץ הן דרך מיוחדת לתת לאדם שאתם אוהבים מתנה שהוא\ היא לא ישכחו לעולם.
פורסם בקטגוריית פנאי ותחביבים, לפני 5 שנים 8 חודשים
תכנון והקמת גינות מקצועיות רוצים שתהיה לכם גינה כמו בסרטים? כזאת שפורחת מסביב לשעון וכל הצמחים מתמודדים טוב עם הסביבה שלהם? כנסו למאמר להבין איך המקצוענים מתכננים גינות מאפס
פורסם בקטגוריית גינון, לפני 7 שנים 2 חודשים
לימודי תעודה Vs. לימודי תואר ראשון הרבה ישראלים מסיימים צבא ומתלבטים איך להמשיך? המאמר הבא יסכם לכם מה עדיף לימודי תעודה או לימודי תואר ראשון.
פורסם בקטגוריית ביטוח פנסיוני, לפני 7 שנים 2 חודשים