לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מהם הדרכים היעילות לביצוע הדברת חולדות

פורסם בתאריך 02/01/2018      /      נכתב ע"י 20dedi20

הדברת חולדות – איך נלחמים בחולדות?

כאשר אנו מבצעים  הדברת חולדות מדובר באחת ההדברות הנפוצות ביותר. אנשים רבים מרגישים כי הם יכולים להילחם בנמלים, בג'וקים ובחרקים נוספים, אך הימצאות של חולדה בבית מרתיעה אותם והם מזעיקים מיד מדביר מקצועי מומחה בתחום הדברת חולדות.

הדברת חולדות – איך נוכל להצליח להילחם בהן ולנצח

  החולדה נחשבת למזיק מתוחכם ובעל כושר הישרדות גבוה. לחולדה יש חוש ריח וחוש שמיעה מפותחים במיוחד והיא אוהבת לגור באזורים עירוניים. החולדה יכולה לטפס לגבהים, היא חודרת דרך הצנרת, מטפסת על עצים וכבלים ומגיעה גם אל דירות גבוהות. החולדה מסוכנת לבני אדם, היא מעבירה מחלות. אם באתם במגע עם חולדות, כדאי לפנות מיד לרופא ולהיבדק.

  כדי למנוע את חדירת החולדות אל הבית חשוב לנקוט במספר צעדי מניעה. יש להקפיד על ניקיון המטבח, לנקות את שאריות המזון מהרצפה ומהשיש, לסגור היטב את הפח ואת השקיות המכילות מזון.

   נקטתם באמצעי מניעה ועל אף זאת גיליתם סימנים של הימצאות חולדה בבית, ראיתם אותה או שהיא השאירה סימנים כמו גללים במטבח, תפוחים או פירות אחרים מכורסמים,  חשוב להזמין מיד מדביר מומחה בתחום הדברת חולדות.

 אחת השיטות הנפוצות להדברת חולדות היא השימוש במלכודת. עלינו להניח בתוך המלכודת פיתיון, אם תתפתה החולדה ותיכנס אל תוך המלכודת, קפיץ המלכודת יסגור את המלכודת והחולדה תילכד בתוכה. קחו את המלכודת, צאו החוצה ושחררו את החולדה הרחק מהבית.

 לא הצלחתם ללכוד את החולדות ? מדביר מכרסמים  מקצועי יצליח להילחם בחולדה באמצעות הדברת חולדות על ידי חומרי הדברה כימיים רעילים. השימוש בחומרי ההדברה עלול להיות מסוכן, במיוחד בבתים שבהם יש ילדים קטנים או חיות מחמד. לכן במלחמה בחולדות לא מרססים את חומרי ההדברה, אלא משתמשים ברעל בצורת נרות עם חור באמצע. בתוך החור משחילים חוט ותולים את הנר המורעל במקומות שאליהן נוהגת החולדה להגיע כמו על יד בקבוק בירה, משקה שהחולדה אוהבת. ברגע שהחולדה נוגסת ברעל מתחיל תהליך הגסיסה שלה העשוי להימשך בין חמישה ימים עד שבוע בערך . הרעל מאפשר לחולדה למות ללא סבל, ברגע שהוא מתחיל להשפיע על החולדה, המוח מפסיק לעבוד והחולדה לא חשה בכאב או בסכנה.

1148 צפיות
4 כניסות
מאמרים נוספים מאת 20dedi20
דרכי ההדברה והמניעה של פשפש המיטה פשפש המיטה הוא חרק הנטפל לבני האדם, מוצץ את דמו וניזון ממנו. בעבר פשפש המיטה היה חרק נפוץ מאוד, אך הודות לשנים של פשפש המיטה טיפול, הוא הפך להיות נדיר. השינויים המשמעותיים ברמת ההיגיינה של בני האדם והשימוש בחומרי הדברה הצליחו להרחיק את הפשפשים מסביבת המגורים של האדם, אך הניצחון היה זמני. בעשור האחרון חזרו הפשפשים, הצליחו להסתגל לחומרי ההדברה וחזרו להציק ולהטריד.
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 6 שנים 3 חודשים
איך מבצעים הדברת פרעושים הדברה נגד פרעושים – חשוב לשמור על כללי הזהירות בכל מקרה שבו אתם מבצעים הדברת פרעושים חשוב לשאול את המדביר מהם החומרים שבהם הוא משתמש והאם הם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות. בקשו מהמדביר הנחיות מפורטות מה עליכם לעשות לפני ההדברה ואיך להתנהג אחריה. בררו כמה זמן עליכם להמתין עד לשטיפת הרצפה הראשונה לאחר ההדברה, אם יש לכם תינוק בבית אל תאפשרו לו לזחול על הרצפה לפני השטיפה הראשונה. לעתים, אם לא תהיה ברירה, שטפו את הרצפה מיד לאחר ההדברה, זה אומנם יפגע באפקט ההדברה, אך הזהירות קודמת לכול.
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 6 שנים 3 חודשים