לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

בחירת גניקולוג

פורסם בתאריך 12/01/2018      /      נכתב ע"י TalDarb

כל אישה צריכה להיבדק אצל גניקולוג מקצועי אחת לתקופה. בחירת גניקולוג עשויה להיות משימה בלתי פשוטה, לנוכח המבחר הרב של הרופאים הקיימים בארץ. ועדיין, יש צורך לבחור ברופא הטוב ביותר כדי לקבל את השירות המתאים. אחרי הכול, בריאות האישה היא לא משהו שניתן להקל בו ראש. 

טיפים לבחירת גניקולוג

נשים רבות שואלות מה עדיף – רופא נשים או רופאת נשים. יש כאלה שירגישו נוח יותר עם רופאת נשים, ואילו אחרות ילכו על פי המקצועיות. ואכן, אלה נושאים חשובים שכדאי להתייחס אליהם. בין אם אתן בוחרות רופא או רופאה, אלה כמה נקודות שכדאי להתייחס אליהן בשיקולכן של בחירת גניקולוג:

  • בעל ניסיון – רופא מקצועי הוא בדרך כלל רופא מנוסה. אדם זה יאבחן את הבעיה במהירות רבה יותר, גם כאשר מדובר באישה שיש לה בעיות רקע מורכבות. גניקולוג מנוסה הוא האדם שיתייעצו עמו רופאים אחרים, והוא זה אשר ימצא פתרון לכל בעיה. 
  • עונה על השאלות – כאשר האישה סובלת מבעיה גניקולוגית כלשהי, היא מעוניינת לדעת עליה הכול. מסיבה זו, חשוב לבחור ברופא אשר מתייחס בסבלנות לכל שאלה ועונה בהתאם. 
  • רופא אדיב – ביקור אצל רופא נשים עלול להיות אירוע טראומטי עבור רבות, מכיוון שמדובר בחשיפה אינטימית. משום כך, על הרופא להיות רגיש במהלך ביצוע בדיקות חודרניות. 
  • אוספים המלצות – שמו של גניקולוג מקצועי הולך לפניו. כאשר האישה מחפשת גניקולוג טוב, היא תשמח לשאול לדעת חברותיה. אלה יכולות להיות חברות ילדות, קולגות בעבודה או נשים בלתי מוכרות ברחבי רשת האינטרנט. העיקר שבסופו של דבר ניתן יהיה להגיע אל האדם הנכון. 

מדוע כדאי לפנות לגניקולוג

נשים פונות לגניקולוג מסיבות רפואיות שונות: איחור בקבלת הווסת החודשית בקרב מתבגרות, גרד בפות, המשך בירור לגבי כאבי בטן, קבלה של חיסון כנגד וירוס הפפילומה, ציסטה בשחלה, הריון, התאמה של אמצעי מניעה וכדומה. 

מרכז שיש לו חזון

מחפשת גניקולוג טוב? הוא נמצא במרכז איה מדיקל, המרכז הרפואי ששם לעצמו למטרה להעניק לכל אישה את הטיפול הרפואי המתקדם ביותר, תוך מתן שירות מקצועי ויחס אישי. כי כאשר את מתמודדת עם בעיה רפואית, אינך צריכה להיות לבד. 

1240 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת TalDarb
בחירת גניקולוג . לכן, כדי למזער את הקושי, בחירת הגניקולוג היא חשובה מאין כמותה.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 4 חודשים
בגדי עבודה לחורף בגדי עבודה לחורף צריכים להיות עמידים במיוחד אך לא על חשבון החימום והמראה החיצוני שלהם. כיום אין כל צורך להתפשר על מראה
פורסם בקטגוריית ביגוד, לפני 6 שנים 3 חודשים
שחלות פוליציסטיות הנה כל מה שעלייך לדעת. ראשית, חשוב שתדעי כי שחלות פוליציסטיות, ללא כל הפרעה נוספת, אינן בהכרח מצביעות על התסמונת המקושרת עם הפרעות בביוץ ובהתעברות.
פורסם בקטגוריית בריאות נשים, לפני 6 שנים 4 חודשים
כדאי להשכיר צימרים במירון? ישנם מגוון אטרקציות שונות המיועדות למשפחות דתיות, שמספקות להן את הנופש הטוב ביותר. אחת מן האטרקציות הללו היא השכרת צימרים במירון.
פורסם בקטגוריית תיירות וטיולים, לפני 6 שנים 6 חודשים
כיצד לבחור קבלן שיפוצים בחיפה? לא מעט אנשים מחפשים קבלן שיפוצים בחיפה, על מנת לשפץ ולשדרג את הדירה שלהם. כל אחד רוצה הרי לחיות בדירה נעימה ואסתטית, ולצורך כך...
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 6 שנים 7 חודשים