לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
ויאגרה

האם ויאגרה כשרה?

פורסם בתאריך 29/01/2018      /      נכתב ע"י רון גל

טוב ששאלתם, כי גם ויאגרה וגם ריטלין אינן כשרות לפסח, אבל אל דאגה - יש תחליפים שהם כן כשרים. ומה לגבי קרמים לפנים? תתפלאו - חלקם אינם כשרים

חשבתם ליטול ויאגרה במשך ימי חג הפסח ואתם שומרים על כשרות? כדאי שתוותרו, תרופה זו אינה כשרה. מטופל הזקוק לתרופה מסיבות רפואיות כמו למשל חלק מהזוגות שנמצאים במהלך טיפולי פוריות ועל כן אינם יכולים להמתין שבוע שלם - חשוב שיתייעצו עם רופא מומחה בנוגע לתחליפים כשרים אשר קיימים בשוק.
 
ולמה לגבי אדם הסובל מסוכרת - איך יקיים חולה סוכרת, או כל מי שנאסר עליו מסיבות בריאותיות, לשתות יין מצוות 4 כוסות? גם לכך יש פתרון - חולי סוכרת יכולים לשתות יין יבש ללא סוכר או מיץ ללא סוכר. ומי שמסיבות אחרות נאסר עליו יכול לשתות מיץ תפוזים סחוט טבעי, והכל במידה.


ואם חשבתם שלקרמים ולמוצרי טיפוח לעור ולפנים אין נגיעה לכשרות הפסח - טעיתם. משחות שאין להן טעם, מותרות לשימוש בימי החג. משחות עם טעם מותר רק לצרכים רפואיים. יש טעם ואין צורך רפואי? אם אתם שומרי כשרות - דחו השימוש עד לאחרי החג.
 
ויש את סוגיית החולה הקשה שניזון בזונדה – האם על התזונה להיות כשרה לפסח? כאן, מסתבר, דווקא מותר לאכול חמץ. למי שבכל זאת מתעקשים, אסור להחליף סוג הזנה ללא התייעצות עם הרופא קודם.
 
יש לכם שאלות נוספות? מכבי שירותי בריאות תקיים היום (ב') בין השעות 15:00-19:00 קו פתוח רפואה-הלכה שיוקדש לחג הפסח. יענו על השאלות רופאים מומחים ממגוון תחומי התמחות: רופאי ילדים, רופאי נשים, רופאי משפחה ורוקחים, לצד רבנים מובילים מזרמים שונים.

ויאגרה

ויאגרה

2375 צפיות
5 כניסות
מאמרים נוספים מאת רון גל
ויאגרה או מדבקה להשגת שליטה על בעיות של שפיכה מהירה לא צריך יותר ויאגרה: חברת סטארט-אפ בתחום הציוד הרפואי השלימה ניסוי קליני מוצלח בבני אדם, למניעת התופעה המציקה שגורמת בושה לחלק מהגברים - שפיכה מוקדמת.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 5 חודשים
סיאליס - גם לבעיות זקפה וגם לטיפול בערמונית מוגדלת מינהל המזון והתרופות האמריקני אישר את תרופת הזיקפה "סיאליס" כטיפול בהגדלה שפירה של הערמונית, מצב בו לוקים מרבית הגברים בעולם לאחר גיל 50. התופעה גורמת לבעיות השתנה
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 6 חודשים
ויאגרה לבדה לא מספיקה דרושה גם התחשבות בבת הזוג נסו להבין מה מענג אתכם והתמקדו בתחושה הנעימה. זקפה היא תוצאת לוואי של הנאה, והיא לא מטרה בפני עצמה. אם אתם ממוקדים בהשגת יעדים ומטרות, אתם לא נהנים אלא מכניסים למיטה מתח מיותר שרק פוגע בתפקוד. חוץ מזה, אם אתם נבוכים ומתביישים ממי שנמצאת אתכם במיטה, זה סימן שהתנאים הפסיכולוגים אינם
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 7 חודשים
יד 2 גובים כסף בעזרת תחבולות לא הוגנות – יותר משתי מודעות תן ת'כסף אם יוצא שפרסמת למכירה יותר משתי מודעות לדוגמא באזור הרכב למכירה החשבון נחסם. כנראה ש- יד2 חושבים שהפופולריות שלהם מספיק גדולה שהגיע הזמן לסחוט תשלומים ולעבוד על הצרכנים. הצרכן לא מודע לנושא מפני שהתנאי אינו בולט בשום מקום ונקלע למצב של אי-ודאות ונעלץ לשלם - לא הוגן. לכן, אם נקלעתם למצב זה רצוי מאוד לעבור ולפרסם את מודעתכם באתר אחר ולא לתת למישהו לעשות עליכם מניפולציות רק מפני שיכול.
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 4 חודשים
ההשפעה על הגוף: ויאגרה, קמגרה ג'ל, סיאליס, ויאגרה למציצה מתי כדאי ליטול את התרופה? עם או בלי אוכל? מדוע יש ליטול תרופות מסוימות פעם ביממה, ואחרות כמה פעמים? מהו ציפוי, ממה מורכב, ומדוע הוא חשוב? מהן תופעות לוואי, ומדוע הן קורות? מה אתם יודעים על התרופות שאתם נוטלים
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 6 שנים 3 חודשים