לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

איך לתקן מחשב אפל ברמה מקצועית

פורסם בתאריך 15/02/2018      /      נכתב ע"י moti

איך לתיקון מחשב אפל 

 

רגע לפני שאתם חוטפים התקף חרדה ומחשבות אובדניות מתחילות להציף אתכם, חשוב לדעת כי תיקון מחשב אפל כולל אפשרות להחזיר לחיים את הקבצים אשר נמחקו באמצעות טכנאי מחשבים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. באמצעות שימוש במערכת ההפעלה עצמה, שימוש בתוכנות מתאימות או פתיחת הדיסק הקשיח ניתן להציל את הקבצים השונים.

 

כיצד ניתן לשחזר את הקבצים באמצעות מערכת ההפעלה

ישנן גרסאות שונות של מערכת ההפעלה וניתן לראות כי הקבצים השמורים מתפקדים כקבצים אימג' של המערכת ונוסף על כך על כל מחיקה של קובץ ניתן למצוא גרסת צל אשר נשמרת על גבי הדיסק הקשיח לתקופה של מספר ימים.  שחזור מערכת ההפעלה לנקודה מסוימת באמצעות ההגדרות של המערכת משמעות הדבר החזרת המערכת לנקודה מסוימת . שימוש בתוכנות מסוימות הפועלות מתוך מערכת ההפעלה מאפשרות את חיפוש הקבצים אשר נמחקו ושמורים בתוך הדיסק הקשיח, אותם קבצי צל אשר הזכרנו בתחילה.

  שחזור הדיסק באמצעות פתיחה של הדיסק הקשיח

 

הדיסק הקשיח אחראי על שמירת הקבצים אשר יצרתם במחשב. במקרה של אובדן קבצים יש לברר מהי הסיבה- האם מחיקת הקבצים נעשתה בטעות דרך מערכת ההפעלה או בשל ריקון סל המחזור או שמא יש תקלות אחרות במחשב. במקרה הזה, אין מקום לנסות ולתקן את התקלה בכוחות עצמכם אלא לשלוח את המחשב לטכנאי מחשבים מנוסה.

 

מומלץ לבחור טכנאי מחשבים בירושלים  מקצועי ידע לפתוח את הדיסק הקשיח תוך שימוש בכלים מתאימים

 

ביכולתו של טכנאי מחשבים מקצועי לפתוח את הדיסק הקשיח תוך שימוש בכלים מתאימים. יתרה מכך, טרם התיקון חשוב ביותר להסיר אבק או לכלוך אשר יקשה על קריאה של קבצים. מתוקף תפקידו טכנאי המחשבים ידע לחלץ את הקבצים אשר נשמרו על גבי הדיסק.  טרם ההגעה אל הטכנאי, עליכם לברר כי יש ברשותו את הכלים המתאימים ביותר במטרה  לפתוח את הדיסק הקשיח. טכנאי מחשבים מקצועי יהיה עם היד על הדופק ויהיה ביכולתו לעבוד עם הכלים המתקדמים ביותר לטובת תיקון המחשב בצורה המקצועית ביותר תוך החזרת המחשב לפעילות תקינה תוך מספר ימים או שעות ,זאת בהתאם לתקלה.

 

1297 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת moti
טיפים בחירת טכנאי מחשבים ניידים בירושלים מאמר בנושא איך לבחור טכנאי מחשבים בירושלים מה שאלות שצריך לבדוק לפני שמזמינים איש מקצוע בתחום.
פורסם בקטגוריית מחשבים וטכנולוגיה, לפני 5 שנים 9 חודשים
התוכן הוא המלך תוכן איכותי מביא לקוחות איך לרשום תוכן מקצועי שיעבוד בגוגל ויגרום לגולשים להשאיר פרטים באתר.
פורסם בקטגוריית עשה זאת בעצמך, לפני 5 שנים 9 חודשים