לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

קייטרינג בעבודה ב-2018

פורסם בתאריך 25/02/2018      /      נכתב ע"י סיגי

איכות. זה מה שכולם מחפשים- איכות בבגדים, איכות במכונית, איכות במערכות יחסים ואיכות חיים כמובן. מה שאנשים לא תמיד מביאים בחשבון זה את הצורך באנרגיה פנימית בשביל חיפוש אחרי איכות. כמובן שאנחנו כולנו מודעים לעוצמות הפנימיות ודבקות המטרה כדי להגיע ולהגשים את אשר חפצה נפשנו אבל מה שלפעמים נשכח בצד הדרך הוא המנוע האמיתי, הבסיסי והכי חשוב בעצם- מזון.

בתור מנהלת משאבי אנוש של חברה קטנה בתחום ההי-טק, אני נתקלת לא פעם באנשים מסורים שעובדים שעות רבות למען הגשמת החזון של החברה עצמה אבל יותר מכך- את החזון שלהם לחייהם. הם רוצים להרוויח מספיק כסף כדי שיוכלו לאפשר לעצמם את אורך החיים שבעיניהם הוא מה שיביא אותם קרוב יותר אל האושר. מהו אורח חיים זה אינני יודעת, ואינני מרגישה מוסמכת להביע דעה, אך כל אחד בעולמו קובע את הסטנדרטים האלה.

תפקידי, כפי שאני רואה אותו הוא לדאוג לאנשים שדואגים לתת את מירב האנרגיה שלהם דרך עבודתם המסורה בחברה, ולכן התחלתי לשים יותר דגש על בריאותם של העובדים.

חוק ראשון בעולם ההיטק הוא- GIGO- זבל נכנס/ זבל יוצא, ולכן החלטתי להתחיל עם התזונה.

הצעד הראשון היה שינוי התפריט שאנו מגישים בקפטריה. עד לרגע שבו החלטנו לשנות חברת הסעדה, לחברת הסעדה יותר מקצועית, הגישו אצלנו בארוחות צהריים תפריט רגיל של מטוגן פעמיים בשבוע, כמה סלטים עייפים כל יום, בשר לא ברור פעם אחת וסוג של דג (גם לרוב מטוגן) בשאר הזמן. ברגע שיצרתי קשר עם חברת קייטרינג מקצועית ומנוסה- הכל התחיל להשתנות. פתאום החלו להופיע אשכרה שפים אצלנו בקפיטריה, כאלו שבישלו לנו את האוכל למול העיניים, את הסלטים יכולנו להריח שנקצצו ועורבבו זה עתה, ומי שרצה יכול היה להרכיב לעצמו סלט מהמוצרים הטריים ביותר בעצמו. ליד בר הסלטים- הפלנצ'ה עבדה במרץ- עוף או בשר או ירקות מוקפצים חגגו שם בקצב- שוב- טרי, מגרה ובסופו של דבר גם מאוד טעים.

מכיוון שאין ממש צורך לעבור על כל דוכן ודוכן בכדי להעביר את המסר, אקצר ואומר שהשינוי הורגש מיידית בקרב העובדים, והתגובות החיוביות לא אחרו לבוא. עם כל מנה שהוציאה חברת ההסעדה הזאת הוסיפה מוטיבציה לעובדים שכבר מראש היו מסורים, איכות המזון שהגשנו עלתה, בריאותם ותזונתם של העובדים הפכו לנושא שיחה חשוב אצלנו בחברה וכבונוס, קיבלתי עובדים שלא רק רצו לישון אחרי ארוחת צהריים. עם הזמן, היה ממש אפשרי למדוד שהתפוקה שלהם עלתה בשעות שלאחר ארוחת הצהריים, ותפוקה שעולה היא מה שתמיד טוב לשמוע בתור בעלת תפקיד מרכזי בחברה.

אז כמו שאמרתי. איכות היא מה שכולם מחפשים, אני מצאתי אותה אצל האנשים שלי ולכן הרגשתי שזו חובתי להחזיר אותה בחזרה אליהם- אמנם במשהו קטן, אך זו רק ההתחלה.

1555 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת סיגי
מטבח מוסדי- איך הוא נראה ב 2018 איך חברת הסעדה בעלת ניסיון יודעת להתמודד עם האתגרים של החיך הישראלי, בלי לוותר על איכות בגלל הכמות
פורסם בקטגוריית קייטרינג, לפני 5 שנים 2 חודשים
טיפים לבחירת חברת ניקיון למשרדים ב-2018 שישה חוקים בסיסיים במציאת והעסקת חברת ניקיון מקצועית
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 5 שנים 10 חודשים
ניקיון מפעלים עבור מפעילי מחסנים ומפעלים מכל הצורות והגדלים, שמירה על המפעל נקי ומסודר הוא אחד המאבקים הגדולים ביותר של העבודה
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 5 שנים 2 חודשים
גיל פוגוזליץ- איש קידמה גיל פוגוזליץ הינו מומחה בעיבוד אותות, בעל תואר שלישי במדעי המחשב ותואר שני במשפטים. בעולם העסקים גיל פוגוזליץ ידוע כמנהל מוכשר, משקיע, יזם, יועץ, דירקטור ואיש חזון במגוון תחומים: בטחון, רפואה, ביוטכנולוגיה ועתידנות.
פורסם בקטגוריית סרטן, לפני 5 שנים 10 חודשים
למה צריך חברת ניקיון מקצועית? המודעות לכך שעלינו לחיות בחברה נקייה ככל הניתן היא מושרשת בחברה הישראלית. זוהי דוגמא נוספת מדוע אנחנו מדינה מפותחת אשר הינה חלק ממדינות המערב ולכך שהמודעות לניקיון בארץ היא מאוד גדולה. אך העניין הוא כי רוב החברות צריכות לפנות אל שירותי ניקיון לחברות מקצועיים ולא לבצע את הניקיון לבד
פורסם בקטגוריית ניהול ואחזקת מבנים, לפני 5 שנים 5 חודשים