לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

רוצים להשכיר דירה לסטודנטים? יש כמה דברים שכדאי שתדעו

פורסם בתאריך 27/03/2018      /      נכתב ע"י iagree

בישראל יש 300,000 סטודנטים נכון ל-2018. הסטודנטים מהווים פלח גדול מאוכלוסיית השוכרים הפוטנציאלים. תוסיפו לזה גם את עובדי המכללות / האוניברסיטאות ותקבלו מספר לא מבוטל של אנשים המחפשים להתגורר בקרבת אותו מוסד לימודים.  נתון זה מביא לביקוש המתמשך לדירות באזור ובאמצעותו ניתן יהיה לשמור על ערך השוק של הדירה. יתרון נוסף טמון ביכולת להביא לצמצום הפסדים על דירה לא מושכרת, על ידי חתימה על חוזה שכירות של שנה שלמה, הכולל את חופשת הקיץ של הסטודנטים. עד כה, נשמע כמו עסקה רווחית ואפילו נוחה.

סטודנטים, קהל שוכרים "חזק" ככל שיהיו, מביאים איתם גם לא מעט כאב ראש, שמצריך מכם לעשות קצת שיעורי בית. זה מתחיל מהתקופות המאוד מוגדרות בהן הם מחפשים דירות - מה שאומר שאם לא תכו בברזל בעודו חם, יש סיכוי שהדירה שלכם תעמוד ריקה. אם כבר הצלחתם לסגור חוזה, אתם כנראה תצטרכו לתת לא מעט תשובות ולספק תמיכה לחבר'ה הצעירים, שלראשונה מתחילים את דרכם העצמאית. בנוסף, הם נוטים להחליף דירות באופן תכוף ועלולים להביא אתכם לעיסוק רב במציאת מחליפים ואם לא די בזה, הם ככל הנראה ישמרו פחות על הדירה ותקינותה, דבר שייצר לכם יותר עבודת תחזוקה לאחר עזיבתם.

 

יחד עם זאת, אנחנו תמיד דוגלים בחיוביות ובטוחים שאפשר בכל זאת להפוך את הלימון ללימונדה או במקרה שלכם - את הפוטנציאל לתשואה. לכן, בכדי שתהיו צעד אחד לפני שאר בעלי הדירות הפונים לקהל שוכרים זה, ריכזנו פה מספר טיפים חשובים למשכיר הדירה:

 

מתקרב..מתקרב..חם..רותח!

הם גם ככה לומדים רוב הזמן וכשהם לא, הם עובדים. אז לצפות מהסטודנט הממוצע להתאמץ כדי להגיע לאוניברסיטה? הגזמתם. או בקיצור, כדאי שתדאגו שהנכס בו אתם משקיעים יימצא בסביבה הקרובה למוסד האקדמי הרצוי. אם אפשר שלא יצריך תחבורה ציבורית או הליכה מתישה - מה טוב.

 

זו לא האיכות זו הכמות?

נכס להשכרה עם מספר רב של חדרי שינה (3-4) נותן בדרך כלל תשואות גבוהות יותר. לכן אם אתם בעניין של להשקיע ולשפץ - נסו לחפש דירה גדולה של שני חדרי שינה, שניתן לחלק מחדש ולהציע שלושה חדרי שינה. אמנם זה דורש מכם קצת יותר מאמץ בהתחלה אבל בטווח הארוך זה ישתלם לכם.

 

"סליחה, המקרר נשאר?"

סטודנטים מעדיפים דירות מרוהטות או לפחות מרוהטות חלקית. ציוד חשמלי כמו מקרר, מזגנים, תנור וכיריים הפכו לציוד חובה בכל דירת סטודנט ובחלק מהערים גם מיטה, ארון ושולחן כתיבה גם הפכו לחלק מהסטנדרט. נכון, זה אומר שתצטרכו להשקיע עוד כסף אבל התמורה בהתאם - על דירה מרוהטת סטודנטים יודעים שהם יצטרכו לשלם יותר ובכל זאת מסתמן שהרוב יעדיפו אותה. בנוסף, תוכלו להשאיר את הריהוט גם לשוכרים הבאים ובסופו של דבר תכסו את ההשקעה.

 

ברומא התנהג כרומאי

אמנם קלישאה אבל כדאי שתכירו את השוק אליו אתם נכנסים ותבדקו את מחירי הדירות הרווחים בעיר, מיקום הסטודנטים העיקרי - שכונות שנחשבות בעיניהם לאטרקטיביות יותר או פחות, האם הם מוכנים לקחת אוטובוסים כדי לגור באזורים מסוימים ומחירי שכירויות הנהוגים באזור. ואם אתם ממש מגדילי ראש ורוצים להישאר עם היד על הדופק, אנחנו ממליצים לבדוק תכניות גידול עתידיות באוניברסיטה ופקולטות חדשות שעתידות להיפתח, ולבחון היצע מול ביקוש, כאשר כמות הדירות הריקות שנשארות בספטמבר תהווה אינדיקציה מעולה למצב הקיים.

 

אז עכשיו כשאתם יודעים איך עושים את זה נכון, אל תחששו לצאת לדרך. השקיעו בדירה במיקום סטודנטיאלי טוב, בחרו שוכר אידאלי (אחרי שתעיינו בפרופיל השוכר שלו ב-iagree) וחתמו על חוזה הוגן בקליק. אל דאגה, תוך מספר שנים תוכלו כבר לקצור את הפרות. שיהיה בהצלחה (:

__

Offer Peylan | CPO iagree

Email: Offer@iagree.co.il
Website: https://iagree.co.il

1071 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת iagree
איך משלמים עם iagree? לאחרונה הודענו שאנחנו פותחים את השימוש בפלטפורמה לקהל הרחב (כן.. גם אם אין לכם חשבון בלאומי קארד).
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 4 חודשים
למה לעבור לתשלום שכר דירה אונליין למה כל-כך הרבה שוכרים ומשכירים עוזבים את הצק'ים ועוברים לשלם שכר דירה אונליין?
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 4 חודשים
חולם על דירה מגניבה ומשכיר אנושי? תתחיל מיצירת פרופיל שוכר ב-iagree ה-linkedin של השוכרים או ה-airbnb של חוזי השכירות, כך או כך, נראה שפתיחת פרופיל שוכר ב-iagree הופכת למתבקשת ונחוצה יותר ויותר.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 6 שנים 3 שבועות
בעל דירה להשכרה? אתה חייב לקרוא את המדריך השלם לבעל הדירה נראה שבשנים האחרונות יותר אנשים מבינים שהשקעה בנדל"ן (או קניית דירה להשקעה) היא כדאית ומבטיחה. לצד עלייה במספר הדירות שנקנות כנכס להשקעה, נרשמת עלייה משמעותית גם במספר השוכרים בישראל.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 6 שנים 3 שבועות
משכירים דירה? הנה כמה טיפים להשכרת דירה שיעזרו לכם להתנהל נכון מהצעד הראשון המודעה על השכרת הנכס שלך רצה כבר כמה שבועות ברשת ו... כלום. כל מספר לא מזוהה שמתקשר מקפיץ אותך לכוננות שיא ובסוף - אכזבה, זו רק שולה מהבנק. אז יש לנו בשורות משמחות בשבילך – הנה כמה דברים פשוטים שאפשר לעשות בשביל שהמודעה שלך תזכה ביותר צפיות ובהתאם לכך, הדירה תושכר מהר יותר.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 3 חודשים