לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

עיצובי בלונים

פורסם בתאריך 28/03/2018      /      נכתב ע"י שרון

ישנם המון אנשים שסבורים שכל מה שקשור בבלונים מיועד אך ורק עבור ילדים קטנים. ובכן, המאמר הבא יוכיח בדיוק את ההפך. קודם כל, בפעם הראשונה שבלונים הוצגו בפני אנשים, הם כלל לא הוצגו בפני ילדים. בפעם הראשונה, בלונים הוצגו בפני משפחת מלוכה פורטוגזית כסוג של בידור. אין ספק שילדים רבים בכל הגילאים מאוד אוהבים לשחק, לנפח ופשוט לגעת בבלונים מסוגים שונים. בדרך כלל סוגים שונים של אירועים מקושטים באמצעות בלונים התלויים בחלל בצורת זר של בלונים, קשורים לכיסאות או לאלמנטים אחרים ובצורות נוספות דקורטיביות. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב מבלונים, הכוונה היא למשהו שונה ויוצא דופן לחלוטין. קודם כל, עיצוב בלונים הוא תחום מפותח הרבה יותר מבעבר וכיום, ניתן לעשות עם בלונים הרבה יותר דברים. מי שאחראים על העיצוב עצמו נקראים אמני בלונים. אמנים אלו לא סתם החליטו שהם אמנים המתעסקים בבלונים, אמנים אלו רכשו ידע וניסיון רב טרם הפכו מקצועיים. בשורות הבאות אספר יותר בפירוט מהו העיצוב עצמו ולמי הוא מיועד.

למי מתאים עיצוב בלונים

עיצוב בלונים, הדבר הכי חשוב שצריך לדעת עליו הוא שמתאים לכל גיל באשר הוא ולכל סוגי האירועים הקיימים. אמן או אמנית בלונים מקצועיים ומוכשרים, ידעו כיצד להתאים כל עיצוב לאירוע הספציפי. הנה מאפייני עיצוב בלונים לאירועים שונים:

קונספט: הדבר המרכזי שהולך ללוות את כל האירוע עצמו הוא קונספט או רעיון מנחה בהשראתו כל האירוע יעוצב באמצעות בלונים בלבד. מארגני המסיבה יחליטו יחד עם אמן הבלונים על הנושא המרכזי שיכול להיות תחביב של בעל השמחה כמו דמות להערצה או להקה אהובה, תכונה או כל דבר שיעלה בראשכם. אמן הבלונים יעצב אלמנטים רבים ושונים הקשורים לנושא ולא יהיה זכר לחלל המקורי. לצורך הדוגמה, אם נער מעריץ קבוצת כדורגל, אמן הבלונים יכול לעצב דמויות עם תלבושת של הקבוצה, דשא כמו במגרש ואלמנטים נוספים שמתאימים לקו העיצובי.

גיל: עיצוב בלונים מתאים לכל הגילאים גם אם זו מסיבה לילדה בת 5 או לסבתא החוגגת את גיל 65. אמן הבלונים יודע להתאים את הנושא לכל גיל או נושא נבחר.

הפעלה/סדנה: חלק מאמני הבלונים השונים מציעים שרות נוסף של הפעלה או סדנה לעיצוב בבלונים. ההפעלה היא ברמה התחלתית ומותאמת לנושא ולגיל. אירוע שיכלול הפעלה יגרום לאורחים לשתף פעולה ולהתגבש.

בחירת אמן הבלונים

אם ברצונכם לערוך אירוע יוצא דופן שייזכר לעוד שנים רבות בייחודו, ההמלצה היא לבחור אמן או אמנית בלונים שבאמתחתם עיצובים של אירועים שונים ורבים עבור חברות, אנשים פרטיים וכולי. עיצוב האירוע באמצעות בלונים בלבד והוספה של הפעלה, תהפוך את האירוע ליוצא דופן. אמנים מוכשרים, בקלות יוכלו להפוך כל חלום למציאות ולהפיק את האירוע המושקע ביותר. הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולערוך אירוע מעוצב בבלונים של פעם בחיים.

1684 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת שרון
פרגולות אלומיניום הן המובילות בענף פרגולות אלומיניום מקבלות את תואר פתרון ההצללה המוביל בענף מסיבות רבות. כל מה שחשוב לדעת על פרגולות אלומיניום מעוצבות טרם הזמנת פתרון הצללה חדש.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 6 שנים 3 חודשים
זכוכית אקרילית מול זכוכית רגילה ללוחות פרספקס מחיר משתלם ביותר ותכונות העולות על מאפייני הזכוכית הרגילה בהרבה. אילו מוצרים ניתן לייצר מלוחות פקספקס ובאילו צבעים וגדלים ניתן להשיג אותם.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 6 שנים 2 חודשים
תכנון החינה המרוקאית תלבושות לחינה מרוקאית הן אחד המאפיינים החשובים ביותר באירוע. חברת הפקה מקצועית מציעה שרות הכולל מלבישה צמודה שמתאימה לכל זוג וזוג באופן אישי את התלבושת היפה ביותר.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 6 שנים 3 חודשים
עיצוב חינה שעושה את ההבדל חינה היא אירוע יוצא דופן בעל מאפיינים מיוחדים. עיצוב החינה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר והוא שיהפוך את החינה מחינה רגילה לחינה מושקעת, יוקרתית ויוצאת דופן.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 5 שנים 11 חודשים
כך תגנו על חפציכם האישיים מפני גנבה מחזיקים בבית רכוש יקר מאוד ולא חשים ביטחון? כספת טובה ואיכותית היא הפתרון הטוב והיחיד שיוכל להעניק לרכושכם הגנה ולכם, שקט נפשי.
פורסם בקטגוריית בטיחות ובטחון, לפני 5 שנים 11 חודשים