לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

איך בוחרים נכון כסאות גלגלים לאדם מבוגר

פורסם בתאריך 13/06/2018      /      נכתב ע"י mako7788

רוב האנשים רוכשים כסאות גלגלים בפעם הראשונה בעבור הוריהם המבוגרים. הם אינם מכירים היטב את התחום או את השיקולים הנכונים לבחירה הנכונה. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עם מדריך קצר וברור. חברת כל הנוחות שבעולם מעמידה לשירותכם צוות של יועצים מומחים על מנת לסייע בבחירה הנכונה.

סוגים של כסאות גלגלים שחשוב להכיר

כסאות גלגלים אלומיניום קלי משקל יהיו נוחים לשימוש יומיומי. הכיסא קל משקל כך שהוא מאפשר ניידות נוחה ממקום למקום. ניתן להוסיף לכיסא זה רצועות גב, גלגלים נשלפים, מדרך מתקפל ועוד. דגם נוסף שכדאי לכם להכיר הוא כיסא הגלגלים הסיעודי. זהו דגם עם שלדה כבדה עשויה ברזל או פלדה. כיסא זה מתאים למטופלים סיעודיים בשל היותו יציב מאוד. תוספת של רגליות, מתקן תמיכה לראש וידיות אפשרית בכיסא הגלגלים הסיעודי.

שיקולים נכונים לבחירת כיסא הגלגלים

את הבחירה יש לבסס בראש ובראשונה על צרכים אישיים, מאפייני סביבת המגורים, אופי השימוש והעדפה אישית. כסאות גלגלים כדאי לבחור גם בהתאם להיקף השימוש הצפוי. ההשקעה בכיסא הנוח והטוב ביותר כדאית כאשר מדובר בשימוש ארוך טווח ופחות כדאית כאשר מדובר בשימוש קצר של מספר חודשים.

השאלות שיעזרו לכם לבחור נכון

האם הכיסא עתיד לשמש אדם סיעודי או אדם בתפקוד פעיל?
האם האדם צפוי לתפעל את הכיסא בעצמו או בעזרת מטפל צמוד?
מהן מידות הגוף (משקל וגובה) של המשתמש?
מהו מצבו הפיזי של המשתמש? האם יש גפיים קטועות או חולשת שרירים? האם יש פצעי לחץ?
האם תרצו כיסא גלגלים מתקפל אותו תוכלו לנייד בקלות ממקום למקום?
מהם התנאים בבית? האם ישנם מסדרונות צרים וחדרי מדרגות צרים או מעלית צרה?

בחירה נכונה של כסאות גלגלים תהיה כזו המאפשרת למשתמש תפקוד מקסימלי והמשך פעילות חברתית על אף המגבלה. כיסא גלגלים מתאים יביא לשיפור באיכות החיים ובמצב הרוח. לאחר תקופה קצרה של הסתגלות המשתמש מצליח להפיק תועלת מרבית מהכיסא ונהנה ממנו. הכיסאות המודרניים משופרים נוחים וניתנים להתאמה לכל מבנה גוף. כעת כאשר אתם יודעים יותר נותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה.

לפרטים התקשרו:

http://www.sfiga10.com/

 

1115 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת mako7788
חיתולים למבוגרים דרך ביטוח לאומי חברת כל הנוחות שבעולם פועלת מזה שנים רבות בתחום, אנו מתמחים בהתאמה של מוצרי ספיגה לצרכי המבוגרים בהתאם לדרגת בספיגה הדרושה, מבנה גוף ואורח החיים. קיימים היום מוצרי ספיגה למבוגרים המאפשרים ניהול אורח חיים שגרתי לחלוטין עם חיי חברה מלאים. אנו גאים לסייע לבני גיל הזהב להתמודד טוב יותר עם בעיות של אי שליטה על הסוגרים, בעזרת מוצרי ספיגה למבוגרים בעיות דליפת שתן נפתרות ללא קושי.
פורסם בקטגוריית גיל הזהב, לפני 7 שנים 1 חודשים
מי מפחד מהעבודה הסמינריונית? הלימודים מתישים אתכם? כורעים תחת נטל העבודות? העבודה במלצרות משאירה לכם מעט מאד זמן ללימוד וחקר? יש פתרון לכך.
פורסם בקטגוריית לימודים אקדמאיים, לפני 6 שנים 2 חודשים
הסעות יוקרה- רפאל טורס רפאל טורס - חברת הסעת הפועלת מעל 17 שנה ומעניקה שירותי הסעות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מציעים הסעות VIP, השכרת מיניבוס, הסעות לנתב\\\"ג, הסעות לאומנים אנו מלווים ברכבים מפוארים ויוקרתיים עם נהגים מנוסים ומקצועיים
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 2 שנים 3 חודשים
פוליש לרצפה משדרג את הבית לפני ביצוע פוליש לרצפה יש צורך להתייעץ עם בעל מקצוע בענף בכדי לקבל את העבודה הטובה ביותר.
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 7 שנים 7 חודשים
חידוש הרצפה בעזרת פוליש ככה יכול כל לקוח פרטי או עסקי ליהנות מעבודה טובה של ביצוע פוליש וניקוי עמוד לרצפות, תוצאות אשר לבטח יחזיקו מעמד לאורך זמן.
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 7 שנים 11 חודשים