לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

האם אתם צריכים גוון קול מיוחד בכדי ללמוד בחוג פיתוח קול

פורסם בתאריך 05/07/2018      /      נכתב ע"י litalyo

בעידן הדיגיטלי של היום כאשר אנו חשופים לכל פיסת מידע על כל אחת ואחד מאתנו אם זה על תחביבים בחיינו, המקצוע בו אנו עובדים, המחשבות שלנו על כל מני תחומים בחיים אם זה פוליטיקה, תרבות ועוד.

מסיבה זאת, שאנו חשופים וישנה פתיחות ומודעות לאני עצמי של כל אחד מאתנו, אנו מוכנים להשקיע את זמננו בתחביבים שלא השקענו בעבר מכיוון שהייתה פחות פתיחות מהסביבה וגם פחות פתיחות שלנו כלפי עצמנו. אם אתם רוצים ללמוד בחוג פיתוח קול ולהגשים סוג של חלום שבעצם לא מימשתם בעבר בגלל כל מני סיבות, היום זה יהיה יותר קל וכיף בגלל המוכנות שלכם לנסות. חוג פיתוח קול מתאים למבוגרים, ילדים מגיל 10 ונוער. אין צורך בשום ניסיון או קול מדהים ביופיו , תתפלאו אך אם הקשבתם הרבה למוזיקה ולא משנה לאיזו סוג של מוזיקה, אימנתם את האוזניים שלכם ופיתחתם שמיעה מוזיקלית וזה הכלי שיעזור לכם להיחשף וללמוד לראשונה בחוג פיתוח קול. כך יהיה קל יותר להבין על מה המורה לפיתוח קול מדבר אתכם בשיעורים.

מניסיון שלי כמורה לפיתוח קול בכפר סבא שמעבירה מזה 6 שנים חוג פיתוח קול בכפר סבא, יודעת כי אנשים לא חייבים לבוא וללמוד פיתוח קול בגלל שרוצים להיות זמרים בתעשיית המוזיקה, אלא גם יכולים ללמוד פיתוח קול כי רוצים להוסיף תחביב חדש לחייהם ולא להיתקע בבית או כי סתם מסוקרנים לדעת איך לשיר נכון ובריא יותר.

677 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת litalyo
תופים ומה שביניהם לימודי תופים וכלי הקשה מה ההבדל הטכני ביניהם? למה כדאי לכם ללכת ללמוד גם כלי הקשה וגם מערכת תופים? כמה זה מפתח אותכם רגשית ומוטורית ללמוד כלי הקשה ומערכת תופים?
פורסם בקטגוריית חוגים, לפני 7 שנים 8 חודשים
להפוך לזמרים בלתי נשכחים דרך שירת הבלוז איך תהפכו לזמרים בלתי נשכחים דרך העבודה שלכם על פיתוח הקול שלכם בהתעמקות בשירת מוסיקת בלוז. אילו זמרים גדולים ששרו את מוסיקת הבלוז הפכו את הבמה לבית ראשון שלהם. איך החלה מוסיקת ושירת הבלוז- כמוסיקת העבודה והנשמה שפיתחה את הזמרים בעולם המוסיקה.
פורסם בקטגוריית חוגים, לפני 7 שנים 8 חודשים