לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

וטרינרים בבאר שבע|חייגו עכשיו 053-8245975

פורסם בתאריך 19/07/2018      /      נכתב ע"י מורן ש

מרפאה וטרינרית בבאר שבע מספקת שירותי אבחון, ייעוץ, וטיפול מתקדמים לתושבי באר שבע והסביבה. אצלנו תמצאו גם שירות של וטרינר בבאר שבע עד הבית ויש לנו וטרינר חרום באר שבע.

וטרינר בבאר שבע מבצע במרפאה של בית החולים הוטרינרי בבאר שבע את מגוון החיסונים המומלצים לחתול ולכלב. חיסוני כלבת, חיסון משושה לכלבים וחיסון מרובע לחתולים. אנחנו מחסנים גם את שאר חיות המחמד.

לרשות המרפאה וטרינרים וצוות עזר מיומן ומנוסה והציוד המתקדם ביותר שקיים המאפשר לנו לאבחן כמעט כל מחלה, בעיה או תסמין.

במרפאה וטרינרית בבאר שבע אנחנו מטפלים ומנתחים הן חיות מחמד והן חיות אקזוטיות, עופות, זוחלים, חיות בר וחיות משק במגוון תחומים ושיטות. זוחלים, יונקים, מכרסמים, דגים ובעלי כנף- כל אלו מגיעים אלינו. הטיפול של וטרינר בבאר שבע כולל החל מאבחון, טיפול ומניעת מחלות ועד בדיקות DNA  לציפורים  המאפשרים לזהות את מין בעל הכנף ולזהות האם יש המצאות של מחלות המועברות לבני אדם.

חשוב לזכור כי קצב הזדקנות הכלב או החתול הוא פי 7 מזה של בני האדם, ולכן יש חשיבות רבה לבדיקה הרפואית ככלי למניעת מחלות או גילוי מוקדם של מחלות ודברים נוספים. בדיקה שנתית ובדיקה מקיפה לפני כל חיסון שאותה מבצע וטרינר בבאר שבע, עוברים בדקדקנות על כל הגוף ובמיוחד במקומות הידועים כבעיתיים. אצלנו גם ניתן למצוא אימוץ כלבים בבאר שבע ואוכל לכלבים בבאר שבע

וטרינר מומלץ בבאר שבע הוא האיש שאתם רוצים שיטפל בחיית המחחד שלכם.   

 

1119 צפיות
9 כניסות
מאמרים נוספים מאת מורן ש
וטרינר בחדרה וטרינר בחדרה שנותן שירותים 24/7 וכן חיסוני כלבים וחתולים
פורסם בקטגוריית וטרינריה, לפני 5 שנים 8 חודשים
טכנאי מחשבים בירושלים/התקשרו עכשיו 053-8282930 טכנאי מחשבים בירושלים הוא בעל מעבדת מחשבים בירושלים. הוא מגיע עד בית הלקוח ומתקן את כל סוגי המחשבים הניידים והנייחים. בחנות מחשבים בירושלים שי גם מעבדת מחשבים בירושלים שמגיעה עד בית הלקוח
פורסם בקטגוריית מחשבים וטכנולוגיה, לפני 5 שנים 7 חודשים
מנעולן בת"א חשוב שהמנעולן יהיה מנוסה וישמור על תקינות הדלת (של הבית או הרכב) ומנגנוני הנעילה שלה, כדי שלא תתצטרכו להחליף צילינדר בעלויות לא גובהות, רק כיוון שהמנעולן לא מקצועי מספק נתן לכם שירות, אבל הזיק לרכוש שלכם בצורה בלתי הפיכה והתיקון יהיה יקר. אני יודע שהחיים בתל אביב עמוסי מאורעות ביום ובלילה. אני יודע שאם ננעלתם או אתם צריכים שירות של מנעולן בתל אביב מכל סיבה אחרת, אתם בוודאי, ממהרים, ומעוניינים להמשיך יומכם (או הלילה). התקשרו למספר המופיע בסרטון, ומנעולן בתל אביב יגיע לסייע לכם בתוך כעשרים דקות.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 5 שנים 6 חודשים
טכנאי מחשבים בראשון לציון טכנאי מחשבים בראשון לציון תמיד לשרותך, כולל תיקון מחשבים בראשון לציון וכן מעבדת מחשבים בראשון לציון, אנחנו כאן ונותנים שירותי תיקון מחשב נייד בראשון לציון.
פורסם בקטגוריית מחשבים וטכנולוגיה, לפני 5 שנים 7 חודשים
מנעולן בנתניה|ננעלתם? התקשרו עכשיו053-8245951 מנעולן בנתניה הוא הפתרון לכל מי שננעל באוטו או שדלת דירתו נעולה ואין לו מפתח
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 5 שנים 6 חודשים