לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

בחירת ברזים וכיורים לאמבטיה ולמטבח

פורסם בתאריך 27/07/2018      /      נכתב ע"י המקדם שלי

ברזים וכיורים לבית, לחדרי האמבטיה או במטבח.

כמה פעמים ניגשתם היום לברז ורחצתם את הידיים?
מסתבר שאנחנו מבצעים את הפעולות הללו ברוטינה קבועה כמעט בלי לשים לב,  אכן, הברזים והכיורים הביתיים משמשים אותנו בצורה רציפה ומאפשרים לנו לנהל את סדר היום שלנו בנוחות וברמת היגיינה מומלצת ובגלל זה חשוב שהם נוחים ופרקטים לשימוש.

בבחירת ברזים וכיורים לבית יש מספר שיקולים מרכזיים.
החשוב מכל הוא כמובן הפרקטיקה של המוצרים. האם הכיור מתאים בגודלו לשימוש הצפוי בו? האם הברז בנוי במבנה נוח ומותאם לשימוש הנצרך?
הנקודה השנייה הינה האיכות של המוצרים - ברז איכותי יוכל לשמש אתכם למשך שנים ללא תקלות וטפטופים מטרידים.
היבט שלישי שיש לו חשיבות רבה הוא היבט העיצוב - הכיורים והברזים הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית שלנו. והיו שכך נבחר אותם בשימת לב תוך התאמה לסגנון הבית ולכל פריטי העיצוב שקיימים בו ישנם ברזים וכורים בניתן לעיצוב כפרי, מודרני ואפילו רטרו.

ברזים למטבח ולאמבטיה

ברז הינו כלי פשוט שנועד לאפשר סגירה ופתיחה של צינור המים אצלכם בבית. אמנם מיסודו מדובר בכלי פשוט מאוד. אבל בימינו גם תחום זה הפך להיות מושקע ביותר.
זה אומר שכאשר תעמדו בחנות הברזים ותסקרו את הברזים המוצעים, תוכלו להתרשם משפע של ברזים למטבח ולאמבטיה במגוון דגמים ואפשרויות.
אנשים רבים בוחרים להתקין במטבח ברז עם ראש נשלף, ברז כזה מאפשר פעולה נוחה במיוחד ורחיצה של סירים, משטחי השיש וכן הלאה בנוחות מקסימלית.
לאמבטיה מוצעים ברזים ייעודיים עבור שימוש נוח בחדר האמבטיה.
ניתן לשים לב שטווח המחירים משתנה מבז לזרז ולפעמים ההפרשים ממש ממש מורגשים, ישנם ברזים במאות שקלים וישנם ברזים אלפי שקלים.
הכי חשוב לבחור ברז איכותי שיש עליו לפחות 3 שנים אחריות. מה שיקבע את האיכות שלו זה הרכיבים הפנימיים והמנגנונים מהם מורכב הברז.

ומה באשר לכיור?

יש כיורים במגוון עיצובים וגדלים. בעת הבחירה של הכיורים למטבח בוודאי תשמעו על סוגים שונים של התקנות. אמנם נושא העיצוב הוא בעל משמעות רבה, אך אתם לא יכולים להתפשר על הנוחות ועל הפרקטיקה. דמיינו את עצמכם מול כיור עוצר נשימה. אבל בכל פעם שיהיה עליכם לפתוח את הברז תחשבו פעמיים, מכיוון שטיפות של מים יותזו סביב וגם הרצפה תירטב... כיורי אמבטיה ניתן לשלב עם ארונות מובנים, מה שמאפשר לכם להשיג גימור נאה ומראה אסתטי לחדר האמבטיה.

בחירה חכמה בכיורים וברזים יובילו לשימוש מועיל ונוח!

באדיבות שוהם קרמיקה המרכז שלכם לעיצוב הבית בצ'ק פוסט חיפה.

1045 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת המקדם שלי
עורך דין לרישום סימן מסחר חשבתם על שם מיוחד, שמציג את השירות שלכם באופן המיטבי ועדיין לא קיים בעולם. אך, אתם חוששים כי ביום מן הימים אדם אחר ינסה לבחור בשם זהה לחברה שלו. אם מדובר בשתי חברות באותו התחום, הדבר עשוי לגרום לבלבול בקרב הלקוחות. לכן, חשוב לרשום סימן מסחר לכל שם מוצר, מותג או אפילו לוגו, שיש סיכוי שחברה אחרת תנסה לנכס לעצמה בעתיד.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 1 שנים 10 חודשים
עו"ד ברחובות דרור הראל מחפשים עו"ד מומלץ בעיר רחובות? משרד עו"ד דרור הראל ברחובות עומד לרשותכם! תושב רחובות שנגרם לו נזק ע"י אדם אחר, שהפרו לו חוזה או שמסרבים לשלם לו סכום כסף שמגיע לו, ירצה להגיש תביעה לבית משפט באמצעות משרד עו"ד שנמצא קרוב אליו כדי שיהיה לו נוח להגיע לפגישות. קראו עוד.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 3 שנים 1 חודשים
טיפול רגשי למבוגרים כאשר מחליטים להתחיל טיפול רגשי, מדובר בהחלטה משמעותית. ההחלטה הזו באה בעקבות בחירה לעשות שינוי לעבר חיים מאוזנים, מלאים ויציבים. זוהי החלטה שמבטאת רצון לצמיחה נפשית ולהתחזקות. היא יכולה להגיע בעקבות מצב משברי, תחושת תקיעות, קשיים בקשרים בינאישיים, דיכאון, חרדה, תחושה של חוסר משמעות ועוד.
פורסם בקטגוריית פסיכולוגיה, לפני 4 שנים 3 חודשים
ריהוט משרדי ארגונומי ריהוט משרדי ארגונומי המודעות הגבוהה לחשיבות וההשפעה הגדולה של נוחות ושביעות רצון העובדים ממקום העבודה הולכת ועולה. כאשר, ככל שעובדים יותר מרוצים ומרגישים שרואים אותם גם כבני אדם ולא רק כמשאב, הם יותר לויאליים למקום העבודה שלהם ומבצעים את העבודה בצורה טובה ואיכותית יותר.
פורסם בקטגוריית רהיטים, לפני 4 שנים 3 חודשים
פטרת ציפורניים – הסיכונים העובדה שפטרת ציפורניים היא תופעה אשר מהווה את נחלתם של אנשים רבים, איננה טומנת בחובה כל נחמה עבור האנשים אשר סובלים ממנה. פטרת ציפורניים הינה תופעה בריאותית לא אסטטית ולא נעימה, אשר עלולה להחמיר ולהחריף עם הזמן - במידה והיא איננה מאובחנת ומטופלת בצורה הנכונה והמתאימה.
פורסם בקטגוריית בריאות, לפני 4 שנים 3 חודשים