לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

פיתוח פטנטים

פורסם בתאריך 30/08/2018      /      נכתב ע"י Droxit - בניית אתרים חכמים וקלים לניהול

Top Patents – פיתוח פטנטים

 

הראש כבר התחיל להפליג עם מחשבות כמו "מה אעשה עם כל הכסף שיהיה לי?". מקווים שלא תראו בנו כהורסי מסיבות, אך יש עוד כמה שלבים לעבור בדרך. במאמר זה איגדנו עבורכם מידע חשוב לתחילת דרככם כמו מהו למעשה פטנט, איך רושמים פטנט (רמז: מגישים למשרד הפטנטים) ובאיזו מסגרת קורה התהליך. קריאה מהנה.

לחברת Top Patents יש מעל 25 שנות ניסיון בפיתוח פטנטים, תכנון ורישום פטנטים, פיתוח מוצרים וגיוס השקעות. אתם יכולים להרגיש שאתם בידיים טובות.

מהו פטנט?

מדובר למעשה על זכות משפטית הניתנת במסגרת דיני הקניין הרוחני ומוענקת על ידי משרד הפטנטים במדינה. קבלת הפטנט מקנה הגנה לבעל האמצאה לפרק זמן קצוב (כ-20 שנה). ההגנה על הפטנט ניתנת במסגרת המדינה בה הוגשה הבקשה, ולמעשה תקפה רק במסגרתה. על מנת לקבל פטנט, על ההמצאה להיות חדשנית, יעילה, ולהראות התקדמות המצאתית לעומת המצאות דומות לה. תנאי נוסף מחייב כי בקשת הפטנט תכלול פירוט מפורט מספיק וכזה שיאפשר למומחה (בעל מקצוע בתחום) להבין כיצד ליישמה.

פיתוח פטנטים - מתחילים

נתקלתם בבעיה כלשהי ולפתע הבזיק במוחכם הרעיון כיצד לפתור אותה? נהדר, זהו השלב הראשון בתהליך. חברות רבות בשוק מציעות שירותי פיתוח פטנטים, אך במטרה לחסוך כסף מיותר יש לעשות כן רק לאחר ביצוע סקר פטנטים, זאת במטרה לפסול את האפשרויות לקיומו של רעיון כשלכם.  

איך רושמים פטנט?

במילים פשוטות, הליך רישום פטנט מצריך ניסוח מפורט ככל הניתן של האמצאה, של יתרונותיה השונים לצד ייחודה, והגשת הבקשה למשרד הפטנטים במדינה בה אתם מעוניינים לקבל את ההגנה. על מנת למנוע מעצמנו הוצאות מיותרות, חשוב לבצע מחקר הידוע גם בתור "סקר פטנטים". חשוב לבצע בדיקה מעמיקה, גם במסגרת המוצרים הקיימים בשוק אך גם במסגרת מאגרי הפטנטים במדינות שונות, על מנת לפסול מעל לכל ספק את קיומה של המצאה זהה לזאת אותה הגיתם.

עלות רישום פטנט

חשוב להתחיל בציון העובדה כי המחיר אינו קבוע, ומשתנה בהתאם למורכבות האמצאה. במילים פשוטות יותר, ככל שההמצאה מורכבת יותר – כך עלות רישום הפטנט תהיה גבוהה יותר. עם זאת, כן ישנן עלויות קבועות כדוגמת אגרות אחזקה שנתיות ועלויות הגשה המשתנות בהתאם למדינה בה נמצא משרד הפטנטים אליו מוגשת בקשתכם. בטרם תתחילו את התהליך חשוב להבין כי עלות רישום פטנט טומנת בחובה הוצאות לא מבוטלות, אליהן חשוב שתהיו מודעים. צוות מומחי Top Patents ייעשה כל שביכולתו על מנת לסייע לכם להפוך לבעליו הגאים של פטנט, ותוך כדי התחשבות ביכולתכם הכלכלית.

1034 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת Droxit - בניית אתרים חכמים וקלים לניהול
מה יכול לגרום לכאב גב תחתון צד שמאלי? הגורמים והדרכים למניעת כאבי גב תחתון בצד שמאל
פורסם בקטגוריית כירופרקטיקה, לפני 6 שנים 9 חודשים
מה זה וובינר ואיך עושים את זה? שאלות ותשובות מרכזיות למתחיל
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 6 שנים 6 חודשים
עיצוב מדויק ופונקציונלי – 3 טיפים של מעצבת דירות יוקרה 3 טיפים של מעצבת מעצבת דירות יוקרה - ענת רגב
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 11 חודשים
מרחיבים: כך תהפכו תוספת בינוי לפנינה עיצובית השפעת עיצוב הפנים על תוספות חדרים והרחבת הבית
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 6 שנים 11 חודשים
מדפים מעוצבים משלימים את סגנון העיצוב של הבית מדפים מעוצבים מברזל כאלמנט אמנותי ופרקטי ליצירת חלל מרווח עם אמירה אישית
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 6 שנים 11 חודשים