לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4668 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

האם ניתן לכתוב עבודה סמינריונית לבד?

פורסם בתאריך 29/10/2018      /      נכתב ע"י rsseowebz

כל עוד מדובר על עבודה אקדמית קטנה בהיקף של חמישה עמודים, הרי שמרבית הסטודנטים עומדים בהצלחה במשימה. מה קורה בעת שהעבודה הסמינריונית הינה הפרוייקט הבא שלכם? לא מעטים אלו המביעים חשש. השאלה הגדולה: האם ניתן לכתוב את העבודה לגמרי לבד, ללא כל סיוע חיצוני?

עד כמה אתם בעלי זיקה לכתיבה?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא עד כמה אתם בעלי זיקה לכתיבה. ניסיון בכתיבה יכול להיות ניסיון בכתיבת בלוג, סיפורים קצרים ואפילו שירים. שימו לב כי הכתיבה האקדמית אינה דומה לשום סגנון אחר, אך בעת שאתם בעלי כישרון כתיבה או לפחות אוהבים לכתוב, צפוי לכם מסע מהנה יותר עם המילה הכתובה. כתיבת עבודה סמינריונית חייבת להתבסס על פי חוקי האקדמיה, כאשר לא אחת ישנם דגשים המשתנים בין פקולטה לפקולטה.

מה המשוב שקיבלתם על העבודות הקודמות?

העבודה הסמינריונית הינה עבודה יחסית מתקדמת בתואר שלכם, כאשר לרוב ניתן להגיש אותה במסגרת קורסים החל משנת הלימודים השנייה. מאחר וסביר כי כבר הגשתם עבודות אקדמיות, נסו להבין מהם המשובים שקיבלתם על סגנון הכתיבה שלכם. העבודות הקודמות שהגשתם הן במידה רבה אינדיקציה נפלאה עבורכם להבין האם כתיבת הסמינר על ידכם היא אכן דבר שבא בחשבון. כל עוד המרצה פירגן לכם על יכולות הניסוח שלכם, חלוקת המלל לפסקאות וכתיבה נכונה של מקורות המידע, הרי שתוכלו לעמוד גם בכתיבת הסמינר.

כתיבה של עבודה – כמה זמן היא לוקחת לכם?

אלמנט נוסף שכדאי שתבחנו הוא כמה זמן לקח לכם לכתוב את העבודות האקדמיות. למרות שמדובר על כתיבה אחרת לגמרי ועל מהלך מחקרי גדול יותר בהיקפו, עדיין אתם יכולים לקבל מושג על היכולות שלכם בכל הקשור לכתיבה אקדמית. אחת הבעיות היא שהמון סטודנטים לא מצליחים לעמוד בלוחות הזמנים שמוגדרים להם, כאשר לא אחת הסיבה היא כתיבה קטועה שנמשכת על פני זמן רב. כל עוד אתם מצליחים לעמוד במטלות כתיבה בזמן, סביר כי גם תוכלו לעמוד בהצלחה בכתיבת הסמינר.

עברית היא שפת האם שלכם?

במוסדות הלימוד לא לומדים אך ורק סטודנטים ששפת האם שלהם הינה עברית, אלא גם סטודנטים זרים. לסטודנטים ששפת האם שלהם היא עברית ישנו יתרון מובהק על פני אלו שלא, כך שחשוב לקחת גם אלמנט זה בחשבון. אם שפת האם שלכם היא לא עברית, כדאי מאד לשקול לחיוב את קבלת הסיוע מחברות חיצוניות המתמחות בכתיבת עבודות אקדמיות. עבודת הסמינר חייבת להיות מבוססת על עברית תקינה וגבוהה, וכותבים מקצועיים יכולים להבטיח לכם תוצר איכותי בסטנדרט הגבוה והנדרש. כל עוד עברית היא שפת האם שלכם, הרי שיש לכם נתון פתיחה טוב מאד.

1103 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת rsseowebz
דירות דיסקרטיות קרית ביאליק במאמר זה אנו נסביר לכם על דירות דיסקרטיות והמארחות שנמצאות בהן.
פורסם בקטגוריית נישואין, זוגיות ואהבה, לפני 3 שנים 10 חודשים
היכן מחביאים את אביזרי המין מהילדים? סביר מאד להניח שהדבר האחרון שתרצו להתמודד איתו בתור הורים, הוא שאלות של ילדיכם על אביזר מין שהם מצאו בבית. היכן כדאי לכם להחביא אותם ? המשיכו לקרוא >>
פורסם בקטגוריית זוגיות, לפני 4 שנים 3 חודשים
איך לרכוש מתנות לראש השנה מבלי לשבור את הכיס? כשראש השנה מתקרב, הרצון לחגוג עם מתנות משמעותיות ליקירינו הוא רב, עם זאת, חיוני למצוא דרכים להפגין הערכה מבלי להעמיס על הארנק שלנו. עם קצת יצירתיות ותכנון נכון, אתם יכולים לקנות מתנות נהדרות לראש השנה מבלי לשבור את הכיס. הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לחגוג את החג בשמחה תוך שמירה על התקציב שלכם.
פורסם בקטגוריית בית ומשפחה, לפני 8 חודשים 3 שבועות
היתרונות של בנייה ירוקה: יתרונות סביבתיים, כלכליים וחברתיים שיטות בנייה ירוקה זכו לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל הפוטנציאל שלהן לטפל בדאגות סביבתיות דוחקות, לקדם צמיחה כלכלית ולשפר את הרווחה החברתית. על ידי מתן עדיפות לקיימות ויעילות אנרגטית, מבנים ירוקים מציעים מגוון רחב של יתרונות המשתרעים מעבר למבנה הפיזי בלבד. מאמר זה בוחן את היתרונות הסביבתיים, הכלכליים והחברתיים של שיטות בנייה ירוקה.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 9 חודשים 4 שעות
האם לימודי תיווך נדל"ן הכרחיים כדי להיות מתווך? להיות מתווך נדל"ן זו בחירת קריירה שאפתנית הדורשת הבנה מקיפה של הענף. בעוד שיש הטוענים שניסיון מעשי בלבד מספיק, מאמר זה מדגיש את הנחיצות והחשיבות של לימודי תיווך נדל"ן כצעד מכריע בקידום הקריירה של האדם בתחום. על ידי התעמקות ביתרונות של קורס נדל"ן, נדגיש כיצד הוא מצייד מתווכים בידע ובכישורים הדרושים כדי לשגשג בשוק הנדל"ן התחרותי.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 8 חודשים 4 שבועות