לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

משרד עורך דין מסחרי בתל אביב

פורסם בתאריך 04/12/2018      /      נכתב ע"י hbw

משרד עורך דין מסחרי בתל אביב כל עמותה, ארגון, תאגיד או עסק, חייב בצורה חוקית ונכונה, ההתנהלות הנכונה אינה מתחילה רק בעת הכנת החוזה. היא כוללת הרבה מעבר. בדיוק לשם כך יש לפנות אל עורך דין מסחרי. הוא הכתובת שידע לנווט נכון את החברה, התאגיד או העמותה החל מהצעדים הראשונים שלה, על מנת שההתנהלות שלה תהיה נכונה.

מה כולל המשפט המסחרי? אל מי יש לפנות כאשר מתכננים לפתוח עמותה, ארגון, עסק או תאגיד? מה מציעים לנו עורכי הדין המסחריים ולמה ממש לא כדאי לוותר עליהם? על כך ועוד במאמר שלפניכם. בכל פעילות עסקית, הן של תאגידים פרטיים והן של תאגידים ציבוריים, יש צורך בליווי ובייעוץ משפטי. אלו למעשה מעניקים את הליווי לכל אורך התהליך כאשר מדובר על פי רוב במסלול ארוך ולעיתים גם מייגע. בדרך כלל זה יתחיל כבר בעת התכנון של העסק לפני שהוא רואה אור. לאחר מכן ישנה ההקמה של העסק בפועל, זה כולל את הכנת מכלול ההתקשרויות החוזיות והעסקיות אשר נלוות לכל הפעילות העסקית. כאן זה עדיין לא מסתיים, לאחר שהקמנו את העסק יש צורך בליווי השוטף והממושך של הפעילות העסקית לאורך כל הדרך.

אל מי פונים?

כאשר מחפשים עורך דין מסחרי או חברת עו"ד למסחר, חשוב לשים לב כי מדובר באיש מקצוע או חברה שהם בעלי ניסיון וידע מקיף בכל מה שקשור לעסקאות ונושאים מסחריים מורכבים. כי במקרים רבים אכן יידרש הידע בתחומים השונים המרכיבים את כל הנושא כמו הקמת תאגידים ומיזמים משותפים, רכישות, מיזוגים, הקצאות, הסכמי ייצור, הסכמי שיתוף פעולה, הפצה ורישיון ועוד. כאשר המלאכה נמצאת בידיהם המנוסות של אנשי המקצוע הנכונים ניתן בהחלט להיות רגועים שלא תצא תקלה תחת ידיהם.

המעטפת המושלמת של עורך דין המשפט המסחרי?

למעשה כאשר אנחנו מדברים על תחום המשפט המסחרי אנחנו מדברים על מעטפת רחבה ומקצועית שבאה לתת מענה מושלם לכל הצרכים. אם תפנו אל אנשי המקצוע הנכונים, אתם למעשה יכולים ליהנות מראש שקט כאשר השירות כולו יינתן באופן מושלם בכל שלב.

מי זקוק לליווי של עורך דין מסחרי?

הלקוחות הזקוקים לשירותיו של עורך הדין המסחרי משתייכים לקשת רחבה של אוכלוסיות שונות. כך נוכל למצוא את  החברות הציבוריות, החברות הממשלתיות, התאגידים, מוסדות ציבור שונים, עמותות, אומנים המובילים בתחומם ועוד. כל אלו נעזרים רבות ולמעשה מסתמכים במידה רבה על רמת המקצועיות של עורך הדין אשר מציע את שירותיו ורק כך הם בעצם יכולים להשקיע את כל מה שצריך בעסק שלהם כאשר הם פנויים לגמרי להתמקד רק בו. ניתן לומר כי השירות המקצועי של עורך הדין למסחר תורם רבות מכמה וכמה בחינות, לכל החברות, התאגידים, העמותות וכדומה.

הכול חוקי ללא הרהורים

הרווח הראשון הוא שהעסק או הארגון יכולים להתנהל היטב באופן חוקי בלי ליפול מול בעיות ומכשולים אשר נעשים שלא על פי חוק.

העסק מתקדם וצומח ללא הפרעה

הרווח המשני הוא שהעסק יוכל להתנהל היטב במישור הטכני היות ובעלי התאגיד, העמותה או העסק יהיו פנויים לחלוטין לטפח את העסק או העמותה שלהם כאשר הטיפול בכל העניינים המשפטיים יהיה נתון בידיים המקצועיות. אין ספק כי הדבר חוסך הרבה כאב ראש מיותר כאשר כך המשאבים כולם נתונים לעיקר שזהו פיתוח העסק.

חוסכים הוצאות עתידיות

יש כאלה שמנסים לחסוך בעלויות כאשר מדובר בשירותיהם המקצועיים של עורכי דין לעסק. הם סבורים כי העלויות עבור בעלי המקצוע מהתחום המשפטי אולי עשויים להיות מיותרים וניתן להסתפק בתוכנות מקוונות ייעודיות שקיימות היום. אך האמת היא שממש לא כדאי לחסוך בסעיף ספציפי זה כי טעויות בנושאים אלו עשויות לעלות בסופו של דבר ביוקר רב. שווה לשלם את מחיר הליווי וליהנות בתמורה מהתנהלות תקינה ללא כל בעיה חוקית שעשויה להתעורר בעקבות כך. כי עם כל הכבוד לתוכנות החינמיות השונות או אלה הגובות מחיר סמלי בלבד, אלה לא באמת יכולים להוות תחליף לשירות האנושי של אדם מיומן ובעל מקצוע.

תחומי ההתמחות של עורך דין מסחרי

עורך הדין המסחרי אמור להיות בעל ידע, עם התמחות וגם ניסיון מוכח בתחומים שונים. זה כולל את תחום הבנקאות, את נושא הפירוקים אשר כולל בו גם את הנושא של ייעוץ משפטי לחייבים או נושים. אם הזכרנו את נושא הפירוק הרי שם ישנו גם הנושא של ההתנהלות מול כונס הנכסים הרשמי אשר זה גם כן דורש ידע וניסיון אשר אותו ניתן לצבור רק עם ניסיון בתחום בשילוב עם ידע מקצועי. חברה שהתנסתה בדבר תדע איך עליה להתנהל בכל המשא ומתן זאת מתוך ניסיון פרקטי בשטח. ישנם מקרים אשר בהם ההתנהלות תהיה גם מול גורמים בנקאיים כאשר יש צורך בהיכרות טובה עם כל המרכיבים המשפטיים, בין היתר בכל מה שקשור לנקיטת הליכים נגד הבנקים ובאופן כללי, ניהול המשא ומתן מולם.

לסיכום

ניתן למנות את תחומי העיסוק של המחלקה המסחרית אשר כוללת:

  • בנקאות – זה כולל את כל ההתנהלות מול הבנק מתוך ידע והיכרות של כל הנושאים הנדרשים לעסקים.
  • הכנת חוזים – זה כולל את הכנת החוזה הנכון עבור הצדדים מתוך הבנה נכונה של צרכי העסק, מטרותיו ועוד. כאשר החוזה מפורט וכולל את כל הפרטים הוא עשוי לחסוך הרבה כאב ראש אחר כך.
  • ייעוץ משפטי שוטף לחברות לאורך כל הדרך.
  • טיפול בעמותות.
  • טיפול בזכיינים.
  • מכרזים.
  • ביקורת פנים.
  • ועוד.

HBW – המקום שמאגד את כל אנשי המקצוע אשר מציעים את השירות המקצועי והטוב ביותר. הלקוחות נהנים מליווי לאורך כל הדרך.

1174 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת hbw
תחומי התמחות חג'ג' בוכניק משרד עורכי דין משרד עורכי דין נמדד ומוערך על פי מגוון השירותים הרחב שמציעים ללקוחותיו תחומי התמחותו.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 5 שנים 4 חודשים
מה תפקידו של עורך דין תכנון ובניה? למרות, שעל פי הפרסומים, ישנה הצפה של מסיימי לימודי משפטים בכל שנה, מספרם של עורכי הדין המתמחים בתחום התכנון והבניה נחשב לקטן יחסית, ויתרה מכך: לא כל עורך דין המציג את עצמו כמתמחה בדיני מקרקעין, אוחז בידע מספק בדיני תכנון ובניה, ולא כל עורך דין אשר מתמחה בדיני התכנון והבניה מכיר לעומקו את המשפט הפלילי בהיבטי התכנון והבניה.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 6 שנים 3 שבועות