לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

איך בחרתי מדביר באלעד

פורסם בתאריך 11/12/2018      /      נכתב ע"י yortem

לפני כמה שנים הייתי גר בעיר אלעד. מדובר בעיר יחסית חדש והבניינים בה חדשים שנבנו לאחר שנות ה-90. בגלל שהבניינים היו חדשים ונראים כל כך יפים ואסתטיים הייתי בטוח שלא אתקל בבעיות של מכרסמים. חרקים ידעתי שאמצא, כי חרקים מגיעים לכל מקום, אבל תמיד יצאתי בתחושה שמכרסמים כמו עכברים וחולדות זו נחלתם של בתים ישנים ורעועים. מפה לשם, נאלצתי לחפש חברת הדברה שתבצע את הדברה באלעד. העיר אלעד נמצאת במרכז הארץ, אבל העדפתי למצוא אנשים שנמצאים קרוב יותר. אין לי שום סיבה לפנות לחברה מתל אביב או רמת גן כשיש חברות הדברה באלעד.

אחת החברות שפניתי אליהן היא חברת אלמוג הדברה. החברה עשתה רושם טוב מאוד, ומי שדיבר איתי היה סבלני מאוד בשיחת הטלפון ובפגישה שביצענו. החברה קיימת כבר מס' שנים והיא עובדת עם עיריית אלעד ועיריות נוספות אז ידעתי שאני נמצא בידיים טובות. חברת אלמוג הדברה שלחה אל הבית שלי עובד הדברה והוא ביצע את העבודה בצורה טובה ומקצועית. במשך כל השנים שבהן גרתי שם לא נתקלתי יותר באף מכרסם.

לאחר מכן, כשעזבתי את העיר לטובת שכנתה ראש העין, העדפתי להמשיך להיעזר בשירותי ההדברה של החברה גם בעיר. במקרה הזה, למזלי לא נתקלתי בשום חרקים, אבל הייתה לי חצר גדולה עם הרבה עשבים ורציתי הדברה חקלאית – הדברה שתמיס או תשרוף את כל העשבים השוטים שיש שם. כמובן שהעשבים האלו יכולים להביא איתם מזיקים כדוגמת חרקים ואפילו נחשים, אבל ידעתי שהדברה תעזור לי גם מבחינת הנראות של הגינה. זה לא כיף לראות את הגינה מלאה בעשבים. כבר אז, לא היססתי ופניתי לחברת אלמוג הדברה והם עשו את העבודה מעולה. אני ממליץ בחום על החברה – אם אתם מחפשים חברת הדברה, זכרו את השם - אלמוג הדברה.

1339 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת yortem
יום גיבוש למורים למה צריך יום גיבוש למורים? מה עושים בימי גיבוש?
פורסם בקטגוריית לימודים, לפני 5 שנים 9 חודשים
מסיבת מאסטר שף ליום הולדת הרבה אנשים היו רוצים להשתתף במאסטר שף וגם הילדים שלהם כבר התמכרו לתכנית, אבל אפשר להביא את התכנית הביתה למסיבת יום ההולדת, אז מה מונע בעדכם?
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 8 שנים 1 שבועות
ניקיון דירות לאחר שיפוץ לאחר שיפוץ יש צורך בהזמנת חברת ניקיון על מנת שתבצע ניקיון יסודי לאחר שיפוץ. זה הכרחי כדי שתקבלו דירה כחדשה!
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 7 שנים 7 חודשים
שירותי ניקיון לועדי בתים בחירת חברת ניקיון לועדי בתים יכולה להיות משימה לא פשוטה, בואו לקרוא איך לעשות את זה נכון ומה הדברים שצריכים להילקח בחשבון.
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 8 שנים 4 חודשים
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 6 שנים 7 חודשים