לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

הראיון החפוז של בינימין נתניהו בחדשות השבת של קשת

פורסם בתאריך 24/03/2019      /      נכתב ע"י radya

פתאום הודיע ראש הממשלה בינימין נתניהו שהוא מגיע להתארח בחדשות סוף השבוע של קשת בניצוחה של קרן מרציאנו כאשר מדובר במוסף, עם כתבות סוף שבוע ולא חדשות לאותו יום עם פאנל של כתבים מלווים בתחקירים ועניינים פוליטיים מדיניים.

אחרי פרשות מרובות וכמה יציאות לא במקום של קמפיין הליכוד ואין ספור ביטולים ודחיות של ראיונות מצידו אל חדשות 2 קשת, במשך 4 שנים ראש הממשלה דחה את הרצון לראיינו ופתאום, לפתע הגיח לו ראש הממשלה לאולפן בלי הודעה מוקדמת, קרן מרציאנו הייתה צריכה לשלוף כמה שאלות, תוך כדי זורקים לה שאלות מהקונטרול וראש הממשלה מבטל את הדברים בהינף יד מבלי למצמץ כלל.

בתוכניות אקטואליה או בתוכניות חדשותיות קובעים מראש את המרואיינים על פי ליינאף מסודר, על פי שעות התכנית גם מרואיינים שננעצו באותו יום, כמו תכניות חדשות, אך הקריין והמראיין מוכן עם שאלות נוקבות ועינייניות.

במצב הנתון כשראש הממשלה החליט כי הטלוויזיה שייכת לו ובא להתראיין ערוץ קשת לא אמרו לו לא כי רצו בראיון הזה מספר שנים, אך אותו ראיון יצא כפי שבנימין נתניהו תכנן, הוא היה העורך של אותה מהדורה, דיבר ויחסית נאם את דבריו אל מול קרן מרציאנו שדי שתקה ונתנה לו לדבר את דבריו למרות שראש הממשלה לא חש בזאת ואף דאג לומר כל פעם שאת גנץ "ליטפו" בראיון ונתנו לו דקות מסך מרובות יותר, בפועל הראיון עם ראש הממשלה נמשך מעבר לשעת סיום המהדורה, אך אף אחד לא יכול היה לומר לו חדל, הם רצו כותרות ורייטינג ולא היה אכפת להם לזחול מעבר לשעת הסיום של התכנית.

בקשר להתבטאות של הליכוד T.V על אמנון אברמוביץ' ופניו החרוכות מאש הטנק שטיל עף עליו בעת מלחמת יום כיפור כאשר חשב כי חבריו נמצאים בטנק ובחר להסיע אותו למקום מבטחים כדי שחבריו ינצלו ובכך נשרף עורו ובשרו, בנימין נתניהו אמר שזו הייתה טעות ונפנף את הדבר די מהר במקום להביע צער על כך, אמר שזה לא היה באחריותו למרות שהוא ראש הקמפיין ויודעים כי הוא אחראי על כל תוכן שנאמר בקמפיין.

לסיכום אתרי האינטרנט, ערוצי הרדיו והטלויזיה חוגגים על ראיון זה ומראיינים את קרן מרציאנו לגבי אותו מאורע, מביעיםם דעתם והיא כנראה לא ישנה כל הלילה מרוב אושר שהיא הצליחה לעשות את הראיון הזה בניגוד לעמיתיה.

אך התגובות אומרות שראש הממשלה היה מתוח מאד ומפחד מאד מהבחירות הבאות עלינו לטובה בעוד שבועיים וחצי ולכן הגיח בחופזה לאולפן נווה אילן בדרך למטוס אל ועידת אייפק כי ידע ששבוע לא יוכל להגיב על חרושת האשמות נגדו.

608 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת radya
איפור לפורים איך להיתאפר לפורים ומה לעשות אם לא רוצים לרכוש איפור בסכומי עתק, אך רוצים בכל זאת להשקיע על איפור שיתאים לתחפושת?
פורסם בקטגוריית איפור, לפני 5 שנים 1 חודשים
המזרחית כבשה את הרדיו המוזיקה המזרחית כבשה את תחנות הרדיו וכעת ניתן להאזין לתחנות רדיו רבות אשר משמיעות מוזיקה מזרחית ושירי נשמה מבלי לחפש שעות בסקלה, מה גם שניתנות גם תחנות רדיו אונליין אשר מתעסקות אך ורק בז\'אנר.
פורסם בקטגוריית תרבות ובידור, לפני 5 שנים 2 חודשים
אייל גולן ודניאל גרינברג גילו את הזוגיות שלהם דווקא ביום החתונה של אילנית למה דווקא אייל גולן ודניאל גרינברג גילו את אהבתם ביום חתונתה של אילנית לוי ואלירז שדה?
פורסם בקטגוריית תרבות ובידור, לפני 5 שנים 2 חודשים
בון ג\'ובי 2019 זה רשמי, בון ג'ובי יגיעו ב-25.7.19 לפארק הירקון בפעם השנייה אחרי שביקרו אותנו בשנת 2016 עם הופעה בלתי נשכחת שמשאירה טעם של עוד. ג\'ובי הבטיח וקיים, הזמר אמר שהלהקה מבטיחה לבוא לישראל שוב עוד בעת ההופעה כי הם הרגישו את וויב הקהל ואת העוצמות של הישראלים יחד עם אהבתנו ללהקה האגדית.
פורסם בקטגוריית תרבות ובידור, לפני 5 שנים 2 חודשים
מה קורה בצפון? בימים אלו בצפון הארץ צה"ל מסקל פעולות טרור על ידי השמדת מנהרות טרור ויצא למבצע "מגן צפוני", ראש הממשלה, בניימין נתניהו ביקש שלא לקרוא לפעולה זו מבצע, אלה, פעילות שבה לפי הנאמר צה"ל כמעט סיים את השמדת מנהרות אלו, אך הבעיה היא לא המנהרות, אלה הטילים שנורו אמש...
פורסם בקטגוריית אקטואליה, לפני 5 שנים 3 חודשים