לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
קורס ARM פיתוח EMBEDDED

פיתוח Embedded בעזרת ARM Processors

פורסם בתאריך 04/04/2019      /      נכתב ע"י RTG

מה זה פיתוח מערכות EMBEDDED?

בימים אלו כאשר תעשיית ההייטק מתפתחת בצורה מטאורית ובהתאם לכך אנו שומעים מידי יום על פיתוחים חדשים בתחום האלקטרוניקה כגון – פלאפונים חדשים ומתקדמים, מכוניות אוטונומיות, מדפסות, רובוטים ועוד, מהצד הטכני של הנושא אנו שומעים רבות על פיתוח מערכות Embedded  או Real Time Embeddedהלא הם מערכות משובצות מחשב אשר כוללות מעבד, חומרה, ובמקרה של Real Time Embeddedישנה גם מערכת הפעלה.

מערכות Embedded    נוצרו על מנת  לענות בצורה ישירה על דרישות המוצר הספציפי שאליו בוצע הפיתוח זאת  בניגוד למחשב נייח לדוגמא שהוא יכול לשמש למגוון רחב של מטרות, המשמעות היא שלפני ביצוע פיתוחים מבצעים סקירה של דרישות המוצר ואילו פעולות הוא צריך לבצע ובהתאם לכך מתאימים לו תוכנה אשר תגרום לו לבצע את הפעולות,  (יכולים להיות הבדלים כגון הספק מבוקש, אינטנסיביות פעילות, CPU, כמות זיכרון RAMוכו.)

 

 

מה זה פיתוח על ARM Processors ?

מעבדי ARMהם מעבדים מאוד פופולרים בימים אלו וניתן לומר כי הם מהווים את הרוב המכריע בשימוש מעבדים אצל מספר רב של יצרניות רכיבים ובהמשך לכך במוצרים רבים אשר משולבים בחיינו,

למוצר ARM מגוון יתרונות כגון צריכת חשמל נמוכה (חשוב בשביל להוריד את צריכת הבטרייה), עלות ייצור נמוכה, ביצועים טובים, תפעול פשוט ועוד.

בעקובת הביקוש למוצרים טכנולוגים חדשים, ויפיתוח פתרונות ומוצרים מתקדמים ישנה עליית מתמדת בדרישה לפיתוח מערכות EMBEDDED  ובהמשך לכך שימוש בלוחות ARM.
בעקבות העלייה בביקוש לפיתוח פרויקטים אלו של מערכות משובצות מחשב ישנו ערך גדול צבירת ניסיון מקצועי ופרקטי בפיתוח Embedded  על שלל אפשרויותיו,
ידע זה הוא ידע נדרש ביותר וחשוב מאוד בימים אלו ומהווה קרש קפיצה לקריירת ההייטק ואפשרויות רבות להמשך פיתוח מקצועי, תפקידי ניהול וכו,זאת כמובן לצד תנאי העסקה ושכר מעולים אשר נהוגים בנישה זו בתעשיית ההייטק.

תוכלו לקרוא באתר הבא שלREAL TIME COLLEGE  עוד על קריירה והכשרה בפיתוח מערכות  EMBEDDED 
ופיתוח תוך שימוש במעבדי ARM

 

 

 

 

 

1032 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת RTG
יום בחיי איש DevOps תחום ה- DevOps נחשב לתחום מורכב וחדשני יחסית בעולם ההייטק, בהתאם לכך יש דרישה מאוד גבוהה לעובדים מיומנים, בואו נראה מהי שגרת יומו של איש דבאופס על מנת להכיר יותר טוב את התחום,
פורסם בקטגוריית הייטק, לפני 4 שנים 8 חודשים
Python - שפת התכנות שתזניק לכם את הקריירה בהייטק פייתון היא שפה מאוד פופולרית כיום ולכן כדאי להתייחס אליה ולענות על מספר שאלות שעולות בכל שיחה בנושא - קריירה בהייטק. איך הידע ב Python יעזור לכם בקריירה? מהם יתרונות השפה ולמה כדאי ללמוד אותה? מהו עתיד פייתון? האם גם בעוד מספר שנים הפופלריות שלה תהיה גבוהה?
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 4 שנים 8 חודשים
סקירת תחום בדיקות התוכנה בהייטק תחום בדיקות התוכנה בהייטק הוא מבוקש מאוד, תנאי ההעסקה מעולים, המקצוע טכנולוגי ומעניין וכו, מצד שני אנשים רבים אינם יודעים מספיק פרטים על התחום ולכן נמנעים מללמוד אותו, במאמר זה ננסה נסקור את כלל תחום בדיקות התוכנה QA ואוטמציה, ונמנה את מאפייניו, את הטכנולוגיות המרכזיות ועוד.
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 4 שנים 11 חודשים
לימודי הייטק הביקוש לקריירה בתחום ההייטק רק עולה עם השנים, ישנו מגוון רחב של מקצועות אשר ניתן להתמחות בהם לטובת קריירה מתגמלת ומאתגרת. במרכז נמצא תחום פיתוח אתרים - Full Stack.
פורסם בקטגוריית לימודים, לפני 4 שנים 10 חודשים
קריירה בהייטק - פיתוח אוטומציה לבדיקות תוכנה אוטומציה זהו מושג שנכנס לחיינו בסערה, בואו ונראה איך אפשר להתמחות בתחום האוטומציה לבדיקות תוכנה ואיך אפשר להפוך מקצוע חם עם עתיד ורוד לקריירה ומקור הכנסה מעולה.
פורסם בקטגוריית הייטק, לפני 4 שנים 8 חודשים