לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מערכת מידוף לרכב מסחרי

פורסם בתאריך 18/04/2019      /      נכתב ע"י AquaMelah

מערכת מידוף לרכב מסחרי

מה מכיל רכב העבודה שלך? אילו פריטים ואביזרים אתה צריך אתך בכל דרך? כדי לאפשר לאיש מקצוע לבצע את המלאכה שלו ביעילות רבה, ולהציע לכל לקוח את העבודה הנדרשת על הצד הטוב ביותר חשוב לו להתארגן עם רכב מסחרי מאורגן ומסודר. כיצד מצליחים לארגן ולסדר את כל התכולה והציוד ברכב המסחרי, בלי שתהיינה תנודות בפניות הרבות אשר בדרך?

התשובה – מידוף מקצועי

התשובה לשאלה זו היא מידוף לרכב . מערכת מידוף זה בעצם פתרון אולטימטיבי שנועד לאפשר לאיש המקצוע לארגן את הרכב שלו בצורה הטובה ביותר, כך שכל פריט וחפץ יהיה מונח במקום קבוע. ובהתאם למידת השימושיות שלו הוא יהיה ממוקם בפינה המיועדת לו.

התאמה אישית

חשוב מאוד כי המידוף ברכב יהיה מותאם אישית לבעל הרכב ולתחום המקצועי שלו. וזאת משום שלכל איש מקצוע יש כלים משלו ושיטות עבודה שמייחדות אותו. כאשר המדפים מתוכננים היטב בהתאם לצרכים שלו כל פריט מוצא את מקומו וכך הכול מאורגן טוב יותר. כך  ניתן לשמור על הסדר ולשלוט על הנעשה ברכב.

כמה תעלה לי מערכת מידוף?

קשה להעריך מה תהיה העלות של מערכת המידוף. וזאת מחמת העובדה כי לא מדובר על מוצר קיים שמתקינים אותו, אלא על זיווד לרכב בהתאמה אישית ובחירה של חלקים שונים בהתאם לגודל הרכב, בהתאם לתכנון וכמובן בהתאם לרמת האיכות של החלקים המרכיבים את המדפים. היות שכך יש לתכנן את המדפים ולקבל הצעת מחיר.

האם חייבים איש מקצוע בתמונה?

יש לקוחות שמחפשים להוזיל עלויות והם מנסים את כוחם בהתקנה עצמית של מדפים לרכב. פעמים הם מצליחים אבל לרוב קשה לומר שזה מומלץ. היות ומדפים לרכב צריכים להתאים למטרה שלהם, להיות מקובעים היטב כדי לשמור על יציבות בכל דרך ובכל עיקול, ולשרת את איש המקצוע בנוחות מקסימלית.

כך תוכל למצות את המקסימום מרכב העבודה שלך

אם אינך מעוניין להתפשר וחשוב לך להפיק את המקסימום מכל סנטימטר ברכב העבודה שלך מומלץ לפנות אל חברת שמרון טכנולוגיות. כאן תקבלו שירות מקצועי של מידוף לרכב וכן זיווד לרכב. בואו והיו מרוצים ממענה מקצועי ומותאם לצורך שלכם!

 

1028 צפיות
15 כניסות
מאמרים נוספים מאת AquaMelah
הקמת אקווריום בחלל הבית אמנם הודות לטכנולוגיה המתקדמת השמיים הם הגבול בתחום האקווריומים, אבל עדיין יש דברים שיש לקחת בחשבון טרם רכישת אקווריום, למשל הטיפים הבאים שקיבלנו ממומחה
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 9 חודשים
ארונות לרכב עבודה אם אתם מעוניינים בארונות לרכב עבודה בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולגודל הרכב – בטח תשמחו לדעת שעכשיו זה אפשרי הן ברכב מסחרי גדול, הן ברכב מסחרי בינוני והן ברכב מסחרי גדול. ארונות לרכב עבודה מיועדים לאחסון של כלים, ציוד וחומרים והם מתאימים בדיוק לצרכים שלכם, למשל מבחינת מודולריות, מידות (אורך, רוחב, גובה) ועוד. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי תמיד ארונות לרכב עבודה הם בטוחים לשימוש ואיכותיים, אך כדי להבטיח זאת עליכם לעשות שימוש בארונות לרכב עבודה של חברת USAG – החברה שמאז הקמתה בשנת 1926 חרטה על דגלה את האיכות וברשותה תקן SA 8000. תקן זה מבטיח שמוצרי החברה (למשל ארונות לרכב עבודה) עומדים בתקנים האיטלקים המחמירים בתחום הבטיחות ומיוצרים בהתאם.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 5 שנים 6 חודשים
זיווד לרכב מסחרי בינוני אולי תופתעו לדעת, אבל אם יש ברשותכם רכב מסחרי בגודל בינוני (למשל סיטרואן ג\'מפי, טויוטה פרואייס, פולקסווגן טרנספורטר, מרצדס ויטו, פורד טרנזיט, רנו טראפיק, יונדאי I800 ועוד) אתם יכולים להפוך אותו למעבדה ניידת. כך אתם יכולים להנות מכל היתרונות, לנצל באופן מקסימלי את שטח הרכב, לייעל את העבודה והכי חשוב – להבטיח בטיחות בנסיעה הודות לאבטוח של כל כלי העבודה. ועוד לא דיברנו על העובדה שכל זה ניתן להיעשות בהתאמה אישית לפי הדרישות שלכם...
פורסם בקטגוריית כלי רכב, לפני 5 שנים 1 חודשים
שיניים תותבות אובדן שיניים הוא דבר נפוץ אשר יכול לקרות בכל שלב של החיים. מבין הסיבות העיקריות לאובדן שן ניתן לציין: עששת ושבירה עקב פגיעה פיזית. כיום ניתן למצוא פתרונות רבים להשלמת שן החסרה ביניהם: השתלות שיניים, כתרים ושיניים תותבות. מבין השיטות שצוינו טיפול בעזרת שיניים תותבות נחשב לוותיק ושמרני ביותר אך עדיין ניתן למצוא אנשים רבים אשר משתמשים בשיטה זו. במאמר זה ננסה להסביר קצת יותר לגבי מה זה שיניים תותבות, היכן מתבצע הטיפול ואיך לבחור מרפאת שיניים שתבצע את הטיפול עבורכם ברמה הגבוהה ביותר.
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 5 שנים 1 שבועות
הלבנת שיניים מי לא רוצה חיוך לבן ובוהק אשר משפר האסתטיקה והרושם הראשוני? צבע השיניים נוטה לשנות גוון במשך השנים. חומרי צבע ממזון ושתיה עישון, חבלות שונות, שימוש בתרופות מחלות וסיבות נוספות. בעקבות כך ישנם היום שיטות רבות ומגוונות להלבנת שיניים אשר מחזירות את השיניים לצבעם המקורי, מה הוא תהליך? והיכן מקבלים את הטיפול המקצועי והטוב ביותר
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 5 שנים 4 חודשים