לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

שיניים תותבות

פורסם בתאריך 18/04/2019      /      נכתב ע"י AquaMelah

שיניים תותבות - האם כדי?

אובדן שיניים הוא דבר נפוץ אשר יכול לקרות בכל שלב של החיים. מבין הסיבות העיקריות לאובדן שן ניתן לציין: עששת ושבירה עקב פגיעה פיזית. כיום ניתן למצוא פתרונות רבים להשלמת שן החסרה ביניהם: השתלות שיניים, כתרים ושיניים תותבות. מבין השיטות שצוינו טיפול בעזרת שיניים תותבות נחשב לוותיק ושמרני ביותר אך עדיין ניתן למצוא אנשים רבים אשר משתמשים בשיטה זו. במאמר זה ננסה להסביר קצת יותר לגבי מה זה שיניים תותבות, היכן מתבצע הטיפול ואיך לבחור מרפאת שיניים שתבצע את הטיפול עבורכם ברמה הגבוהה ביותר.

שיניים תותבות קבועות, זמניות או חלקיות

לפני שנדון לגבי סוגי שיניים תותבות נבין תחילה ממה הן עשויות. ברב המקרים שיניים תותבות בנויות מבסיס אקרילי בצבע ורוד אשר מדמה צבע של חניכיים ומעליו מולבשות שיניים עצמן אשר עשויות מפלסטיק לבן. לרב שיניים תותבות מיוצרות במעבדה על ידי מערכת ממוחשבת אשר מתאימה את המבנה של התותבות לצילומי הלסת של המטופל.

 

סוגי שיניים תותבות:

שיניים תותבות קבועות - שיטה זו מתאימה למטופלים אשא חסרים להם שיניים כלל. הן מכסות באופן מלא את כל הלסת ומטרתן לשחזר תפקוד מלא של הלעיסה ודיבור.

 

שיניים תותבות זמניות -  שיטה זו מתאימה במקרה והמטופל מתכוון לבצע טיפול של השתלת שיניים אך מעוניין לשמר על תפקוד מלא ונראות אסתטית בזמן הטיפול. אופן ההכנה של שיניים תותבות זמניות זהה לשל שיניים תותבות קבועות ומתבצעות על ידי מעבדה במערכת ממוחשבת.

 

שיניים תותבות חלקיות - שיטה זו מתאימה לאלה שיש להם מחסור רק בחלק משיניים. שיניים תותבות מסוג זה מחוברות אל השיניים הקבועות בעזרת ווים.

שיניים תותבות - יתרונות וחסרונות
כמו בכל דבר גם בטיפול שיניים בעזרת תותבות ישנם יתרונות וחסרונות. יתרון המרכזי בטיפול מסוג זה הוא המהירות. השתלות שיניים לוקחות זמן רב ומחירן רב יותר. במקרים מסוימים למטופל אין את היכולת לבצע את הטיפול בעזרת השתלות ושיניים תותבות מהוות פתרון מעולה במקרה זה. חסרון הבולט של שיניים תותבות הוא בכך שהן יושבות על החניכיים של המטופל וגורמות לחיכוך עמם ולכאבים בעקבות החיכוך. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה הבעיה זו כמעט ונפתרה אך עדיין ישנם מקרים בם המטופל סובל מכאבים בחניכיים עקב שיניים תותבות

שיניים תותבות - איך לבחור מרפאת שיניים?

במקרה ואתם מעוניינים לבצע טיפול שיניים בעזרת שיניים תותבות עולה השאלה באיזה מרפאת שיניים לבחור. בבחירת מרפאת שיניים חשוב לבדוק כמה ניסיון יש לאותה מרפאת שיניים בתחום שיניים תותבות, להתרשם מתוצאות הטיפול שכבר בוצעו בה ולכמובן לקבוע פגישה עם הרופא המטפל לשם יעוץ  לגבי המקרה שלכם. רק לאחר בדיקה אצל כמה מרפאות שיניים, בחרו את המתאימה ביותר עבורכם ותתחילו בטיפול.

 

842 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת AquaMelah
הקמת אקווריום בחלל הבית אמנם הודות לטכנולוגיה המתקדמת השמיים הם הגבול בתחום האקווריומים, אבל עדיין יש דברים שיש לקחת בחשבון טרם רכישת אקווריום, למשל הטיפים הבאים שקיבלנו ממומחה
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 9 חודשים
ארונות לרכב עבודה אם אתם מעוניינים בארונות לרכב עבודה בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולגודל הרכב – בטח תשמחו לדעת שעכשיו זה אפשרי הן ברכב מסחרי גדול, הן ברכב מסחרי בינוני והן ברכב מסחרי גדול. ארונות לרכב עבודה מיועדים לאחסון של כלים, ציוד וחומרים והם מתאימים בדיוק לצרכים שלכם, למשל מבחינת מודולריות, מידות (אורך, רוחב, גובה) ועוד. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי תמיד ארונות לרכב עבודה הם בטוחים לשימוש ואיכותיים, אך כדי להבטיח זאת עליכם לעשות שימוש בארונות לרכב עבודה של חברת USAG – החברה שמאז הקמתה בשנת 1926 חרטה על דגלה את האיכות וברשותה תקן SA 8000. תקן זה מבטיח שמוצרי החברה (למשל ארונות לרכב עבודה) עומדים בתקנים האיטלקים המחמירים בתחום הבטיחות ומיוצרים בהתאם.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 5 שנים 6 חודשים
מערכת מידוף לרכב מסחרי מה מכיל רכב העבודה שלך? אילו פריטים ואביזרים אתה צריך אתך בכל דרך? כדי לאפשר לאיש מקצוע לבצע את המלאכה שלו ביעילות רבה, ולהציע לכל לקוח את העבודה הנדרשת על הצד הטוב ביותר חשוב לו להתארגן עם רכב מסחרי מאורגן ומסודר. כיצד מצליחים לארגן ולסדר את כל התכולה והציוד ברכב המסחרי, בלי שתהיינה תנודות בפניות הרבות אשר בדרך?
פורסם בקטגוריית כלי רכב, לפני 5 שנים 1 שבועות
זיווד לרכב מסחרי בינוני אולי תופתעו לדעת, אבל אם יש ברשותכם רכב מסחרי בגודל בינוני (למשל סיטרואן ג\'מפי, טויוטה פרואייס, פולקסווגן טרנספורטר, מרצדס ויטו, פורד טרנזיט, רנו טראפיק, יונדאי I800 ועוד) אתם יכולים להפוך אותו למעבדה ניידת. כך אתם יכולים להנות מכל היתרונות, לנצל באופן מקסימלי את שטח הרכב, לייעל את העבודה והכי חשוב – להבטיח בטיחות בנסיעה הודות לאבטוח של כל כלי העבודה. ועוד לא דיברנו על העובדה שכל זה ניתן להיעשות בהתאמה אישית לפי הדרישות שלכם...
פורסם בקטגוריית כלי רכב, לפני 5 שנים 1 חודשים
הלבנת שיניים מי לא רוצה חיוך לבן ובוהק אשר משפר האסתטיקה והרושם הראשוני? צבע השיניים נוטה לשנות גוון במשך השנים. חומרי צבע ממזון ושתיה עישון, חבלות שונות, שימוש בתרופות מחלות וסיבות נוספות. בעקבות כך ישנם היום שיטות רבות ומגוונות להלבנת שיניים אשר מחזירות את השיניים לצבעם המקורי, מה הוא תהליך? והיכן מקבלים את הטיפול המקצועי והטוב ביותר
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 5 שנים 4 חודשים