לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
קורס עזרה ראשונה

הכשרת עזרה ראשונה: תקציר כללי על קורסי ההכשרה לעזרה ראשונה

פורסם בתאריך 06/05/2019      /      נכתב ע"י linoyka

בקורסי עזרה ראשונה בדרך כלל מתמקדים בהיבט אחד של טיפול העזרה הראשונה, כגון עזרה ראשונה באזורי טבע או הכשרה למטפלים מקצועיים.

קורס עזרה ראשונה.

מידע חיוני

תוכניות קורסי עזרה ראשונה הינן זמינות מארגונים כגון מלער כמו גם ממוסדות להשכלה גבוהה. מספר שעות ההכשרה הנדרשות עבור כל תוכנית משתנה, והתוכניות זמינות לאנשי בטיחות, לאנשי מקצוע שאינם מקרי חירום ולציבור הרחב. חלק מהתוכניות מוכרות כנקודות זכות אקדמיים במוסדות ספציפיים. בעוד הדרכה מלאה ברשת היא הנפוצה ביותר, למידה מקוונת עשויה להיות אפשרות המתווספת לקורסי העזרה ראשונה מסוימים.

אריאל מדיק ציוד עזרה ראשונה

 

הציבור הרחב יכול למלא אחר השלבים הנלמדים בקורסי העזרה הראשונה המכינה אנשים להתמודד עם פציעות נפוצות כגון: חתכים, כוויות, פציעות גב ופציעות ראש. כל מי שברשותו חיית מחמד יכול לקחת קורס שמלמד אותם לטפל בפציעות נפוצות ובמקרי חירום המשפיעים על כלבים וחתולים. בעלי הכשרות מסוימות יכולים גם להירשם לתוכניות המלמדות אותם להתמודד עם פציעות טראומתיות, להשתמש בלחיצות חזה וכך לפקח על דרכי הנשימה של המטופל. ישנן תוכניות מגוונות המיועדות ללמד אנשים למנוע ולטפל בפציעות ספורט, כמו גם להגיב למקרי חירום המתרחשים בלב הים או באזורים פראיים של הטבע.

 

עם סיום מרבית תוכניות ההכשרה, הסטודנטים יכולים לקבל אישור עזרה ראשונה שהוא תקף בדרך כלל לשנתיים. על האנשים לעמוד בדרישות של התוכניות המפוקחות על ידי משרדי הממשלה השונים. קורסי רענון בדרך כלל כוללים מבחן סופי.

 

הנושאים המכוסים בקורסי הכשרת עזרה ראשונה כוללים:

 

  •     העברת מחלות דם
  •     הכשרת החייאה
  •     אסטרטגיות תגובה לשעת חירום
  •     טיפול מניעתי
  •     בטיחות הציבור והמים
  •     אימוני סיוע בספורט ובטבע

 

רשימת הקורסים

קורס עזרה ראשונה לציבור הרחב

קורסי עזרה ראשונה לקהל הרחב מלמדים מגוון נרחב של מיומנויות בהערכת וטיפול במגוון פציעות, מחלות וסוגיות רפואיות. התלמידים לומדים טכניקות עזרה ראשונה בסיסיות, כגון כיצד להתמודד עם הצוואר, הראש ופציעות הגב. הם חוקרים בקורס דרכים כדי לטפל באנשים שנחשפו לתנאי מזג אוויר קיצוניים. ניתן לדון גם בטיפול בשריטות, בכוויות ובחתכים.

עזרה ראשונה למגישי חירום

במהלך קורס עזרה ראשונה לאנשי מקצוע, התלמידים לומדים שיטות מגוונות שניתן להשתמש בהן ברגעים החיוניים לאחר שהתרחש מקרה חירום רפואי. הכישורים שהם לומדים נועדו לעזור להם לשמור על אנשים במצב אופטימאלי עד אשר שאנשי מקצוע רפואיים עם ידע ונסיון מעמיק על מחלות ואוטונומיה יוכלו לקחת פיקוד. התלמידים רוכשים ניסיון מעשי באמצעות הדרכה המבוססת תרחיש חירום שונים, הנשמה מפה לפה (CPR), דפיברילטור חיצוני אוטומטי, טיפול בדרכי הנשימה, טראומה ושירותים רפואיים אחרים (EMS).

מיקום מרוחק ועזרה ראשונה באזורי טבע פראיים

קורס זה נוצר עבור אנשים העובדים או מבלים זמן רב בסביבות מרוחקות. הסטודנטים לומדים על תגובות מיידיות על מנת לטפל בבעיות כמו היפותרמיה, הלם אנאפילקטי ומחלות הקשורות לגבהים. הם גם לומדים כיצד לגשת לכוויות, כמו גם להתמודד עם פציעות מפרקים ועצמות. טיפול בפצעי זיהום וטיפול בפציעות בעמוד השדרה הם גם נושאי קורסים נפוצים.

עזרה ראשונה לספורט

סטודנטים בקורס זה מלומדים מניעת פציעה הקשורה לספורט ומיומנויות עזרה ראשונה. הנושאים עשויים לכלול הערכת פציעות, פרוטוקולי פעולה, שליטה בדימום, טיפול בזעזוע מוח והזזת אתלט פצוע. סטודנטים יכולים ללמוד טכניקות כמו החייאה, כמו גם כיצד לטפל במחלות המופיעות בפתאומיות ובפציעות השלד.

עזרה ראשונה עבור חיות מחמד

קורסי עזרה ראשונה לבעלי מחמד ומטפלים בדרך כלל מתרכזים בטיפול בחתולים ובכלבים. תוכנית הלימודים כוללת נושאים כגון ניהול מצבי חירום ודום לב וטיפול בפציעות עיניים, ברגל ובאוזן. התלמידים יכולים גם ללמוד כיצד לטפל בהלם חשמלי, טיפול בתרופות וכיצד להתמודד עם מצבי חירום שונים, כגון פצעי נשיכה ותאונות דרכים.

989 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת linoyka
איפה כדאי לקנות וילונות? במודיעין ישפרו סנטר תמצאו מבחר רחב של דגמים! אין הרבה פרטי עיצוב המשפיעים על מראה הבית כמו וילונות, אשר יכולים לרכך את התאורה בתוך החדר, לצבוע אותו בגוונים חדשים ומלאי חיים או לשדרג אותו למראה יוקרתי יותר. במאמר הבא נפרט את הסוגים והייחוד מהמגוון שבמתחם מודיעין.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 3 חודשים
רופא שיניים חירום מודיעין מה הוא מקרה חירום בטיפולי שיניים?
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 4 שנים 9 חודשים
רופא שיניים במודיעין - כיצד מוצאים רופא שיניים בחירום דורי, אישתו של מיכאל, קמה באמצע הלילה וגילתה שהלא הפסיקה לדמם מהחניכיים. מה עושים במצב כזה?
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 4 שנים 5 חודשים
אולם אירועים קטן יש לכם אירוע אז ממגוון אולמות אירועים פתח תקווה כיצד בוחרים את המתאים ביותר
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 4 שנים 1 חודשים
כיצד שמים נכון עגילים באוזן? עגילים באוזניים תמיד היו חלק ממראה חיצוני זוהר ועשיר, בעוד שעגילים יפים כמו עגילי חישוק מזהב, עגילים צמודי אוזן, עגילי יהלומים ועוד: כולם, מתאימים לנשים ואף לגברים בכל הגילים ולכל מי שרוצה להתהדר במראה מעוצב וזוהר.
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 5 שנים 3 חודשים