לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

וופורייזר קנאביס - הפסקת עישון של קנאביס

פורסם בתאריך 14/05/2019      /      נכתב ע"י arielk

טרנד הסיגריות האלקטרוניות (וייפ) תפץ תאוצה בעולם בשנים האחרונות, ואין מעשן אחד שלא נחשף לפלאי הסיגריה האלקטרונית. אבל מה עם צרכנים של קנאביס רפואי? אחת משיטות הצריכה הפופולאריות ביותר של קנאביס, היא עישון.
השימוש בעישון באמצעות קנאביס, הוא קצת בעייתי, מכיוון שאם הכוונה היא להשתמש בקנאביס למטרה רפואית, הרי שעישון מטבעו מזיק לבריאות.

וכאן בדיוק נכנס הפתרון - הוופורייזר (מכשיר אידוי) לקנאביס, התשובה של עולם הקנאביס לסיגריה האלקטרונית.

וופורייזר קנאביס אידוי

וופורייזר לקנאביס

קנאביס הוא צמח, בעל לחות, וחומרים פעילים. ניתן לאדות את החומרים האלו, ולא רק לעשן אותם. בעוד בסיגריה אלקטרונית המיועדת לצרכני ניקוטין (סיגריות), משתמשים בנוזלים מיוחדים, בוופורייזר לקנאביס אין צורך בשום דבר חוץ מהקנאביס עצמו!

איך זה עובד? פשוט מאד:
לכל וופורייזר יש בדרך תא מילוי שאותו ממלאים בקנאביס גרוס. לאחר מכן, פשוט מפעילים את המכשיר, והוא מתחמם.
כאשר הוא מגיע לטמפרטורה הרצויה, הוא מחמם את הקנאביס בצורה כזו שחומרים פעילים ישתחררו, אך לא יופקו תוצרי העישון המזיקים, והתפחמות הצמחים.
אידוי, הוא תהליך של הפקת אדים. פשוט!

כמה זה עולה

לא באנו להמליץ כאן על מכשיר ספציפי. ישנו שוק גדול של מכשירי אידוי לקנאביס, וכל מוצר מתומחר לפי יכולות. המחירים נעים בין 300 ש"ח ועד 2000 ש"ח.
ככל שהמכשיר יקר יותר ובנוי בצורה איכותית יותר, כך האדים שיופקו יהיו טהורים יותר, בעלי טעם טוב יותר - ובעלי מינימום תוצרי שריפה מזיקים.

למה כדאי לשים לב?

כאשר ניגשים לבחור וופורייזר קנאביס, כדאי לשים לב לשתי שיטות פעולה עיקריות: הולכת אוויר, והסעת אוויר. בדרך כלל, מכשיר שפועל בשיטת הסעת אוויר יהיה איכותי יותר, מכיוון שהוא רק "מסיע" אוויר חם דרך הצמחים, ולא מתבצע מגע ישיר בין גוף החימום לקנאביס עצמו.

האם מומלץ לעבור לאידוי?

התשובה היא חד משמעית: כן. למרות שהעישון ממכר ויש בו הנאה מסויימת, הוא לא בריא. שימוש במכשיר אידוי, יאפשר לצרוך את הקנאביס בצורה המיטבית. הטעם טוב יותר, ההשפעה נעימה יותר, והריאות שלכם יודו לכם.

1033 צפיות
4 כניסות
מאמרים נוספים מאת arielk