לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

הדרכים להקטנת חשיפה לשוק ההון

פורסם בתאריך 18/06/2019      /      נכתב ע"י wise-fp

הדרכים להקטנת חשיפה לשוק ההון באמצעות השקעות ריאליות

שוק ההון מושך אליו לא מעט אנשים, שחלק לא מבוטל מהם מגיע עם יידע מועט יחסית. הרצון להרוויח סכומי כסף גבוהים בזמן קצר הוא משהו שכנראה משותף לכולם, ומה שמחזק אותו הוא הסיפורים על אלו שעשו את זה, מילאו את חשבון הבנק שלהם ולא היו צריכים לעבוד יותר אף יום בחיים שלהם. היתרון בשוק ההון הוא שאפשר עם סכום קטן יחסית להיכנס לעולם של השקעות, ורבים בוחרים בו ברגע שמשתחרר להם איזה שהוא חיסכון, כשהם מקבלים איזה שהוא סכום כסף בירושה או כשיש להם את האפשרות להשקיע מכל סיבה שהיא.

אבל האמת היא ששוק ההון טומן בחובו גם לא מעט סיכונים. הסיפורים על אלו שהפכו לעשירים בן לילה לא באמת נכונים, ואלו שהצליחו בגדול עשו את זה אחרי שלקחו לא מעט סיכונים ועבדו קשה. באופן כללי, כדאי להקטין את החשיפה לשוק ההון בסל ההשקעות ויש דרכים שונות לעשות את זה. אחת מהן היא כמובן השקעה בנדל"ן שבישראל נחשב ליציב ונע באיטיות, ובשל כך גם הבנקים מאמינים בסוג ההשקעה הזה ונותנים לא מעט הלוואות. אבל יש עוד אפשרות להקטנת חשיפה חשוק ההון באמצעות השקעות ריאליות והוא נדל"ן בארה"ב. הנה כמה דברים שכדאי לדעת עליו ועל סוגי ההשקעות האפשריות.

יתרונות ההשקעה בנדל"ן בארצות הברית

הנה כמה יתרונות של השקעה בנדל"ן בארצות הברית שכדאי להכיר, יתרונות שיכולים אולי לפתוח צוהר לעולם שלם שכדאי להכניס לסל השיקולים.

שדרוג הדימוי העצמי – זה אולי לא יתרון פרקטי אבל הוא חשוב כנראה לא פחות. הרצון "לעשות את זה" בעולם הגדול הוא רצון של רבים, וכשזה בארצות הברית זה עוד יותר עוצמתי. ולכן, השקעה בנדל"ן בארצות הברית בהצלחה תורמת תרומה משמעותית לדימוי העצמי. היא גורמת לתחושה טובה ולהעלאת הבטחון העצמי.
חוקים בארצות הברית – בישראל יש לא מעט משכירי דירות שנתקלים בבעיות כשהם משכירים את דירותיהם, בעיקר בגלל שוכרים סוררים שלא משלמים בזמן או עושים בעיות אחרות. הבעיות הללו נובעות בעיקר בגלל שהחוק בישראל לא ממש ברור ולא חד משמעי במצבים מעין אלו, מה שלא קורה בארצות הברית. בארצות הברית יש חוקים ותקנות ויש עונשים בהתאם, ובעיות עם שוכרים נחשבות לנדירות יחסית. בשורה התחתונה, יותר נוח להשכיר בארצות הברית.
מחירים אטרקטיביים – השקעה בנדל"ן בישראל דורשת גיוס סכום גדול של כסף. בדרך כלל צריך סכום בעל 7 ספרות, גם אם מדובר על רכישת דירה לא גדולה. זה מקשה על רבים להשקיע מה שלא כן בארצות הברית. בארצות הברית אפשר למצוא נכסים אטרקטיביים גם במחירים נמוכים יחסית, מה שאומר שבמאתיים עד שלוש מאות אלף שקלים, אפשר לעשות השקעה טובה ורווחית מאוד.
עתיד אופטימי – עוד סיבה למה להשקיע בנדל"ן בארצות הברית הוא התחזיות האופטימיות. ארצות הברית היא מדינה שלא עומדת במקום ומתקדמת כל הזמן. כל ההערכות מדברות על כך שהמשק האמריקאי רק ילך ויתחזק (ולא משנה מי הוא הנשיא כרגע או מי יהיה בהמשך) מה שאומר הגדלת הביקושים לנדל"ן ועליית מחירים. זה בהחלט משהו שצריך לעניין את מי שחושב על השקעה בנדל"ן בארה"ב.
שקיפות – מי שחושב להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, נהנה מאינפורמציה גלויה בנוגע לכל מה שהוא צריך לדעת. בארצות הברית אפשר לדעת באמת הכול, לגשת לכל מידע שדרוש ולקבל את ההחלטות הנכונות. זה בהחלט מוסיף רוגע למי שחושב להשקיע.
מגוון אפשרויות רחב – עם כל הכבוד למדינת ישראל, ארצות הברית כידוע קצת יותר גדולה ממנה... אפשרויות ההשקעה רבות ומגוונות בכל 50 המדינות שבה וכוללות בניינים, מבני מסחר, משרדים, בתים פרטיים, שטחי חקלאות, שטחים לבנייה ואחרים.

מולטי פמילי

את אופציית ההשקעה הזו בישראל לא מכירים אך מי שחושב להשקיע בארצות הברית, כדאי שישמע על האפשרות הזו שיכולה להיות מתאימה לרבים. בארה"ב בית פרטי שממוקם לבד על הקרקע נקרא single family ויש לעומת זאת מתחמי מגורים שנקראים multi family. מה זה אומר? זה אומר מתחם של כמה בתים שיכולים להיות ביחד על הקרקע או אפילו במגדל, ומי שבעל הדירות הללו או הקומפלקס הזה הוא גוף יחיד.

מאפייני השוק של מתחמי מולטי פמילי.

יש כמה מאפיינים של שוק מתחמי המולטי פמילי והם הסיבה שהוא כל כך פופולארי. הראשון, הנכסים הללו מנוהלים על ידי חברת ניהול שדואגת להכול מא' ועד ת'. בנוסף, המתחמים הללו ממוקמים בדרך כלל באזורים בהם אין בעיה של תעסוקה. בנוסף, יש גיוון בנכסים הללו והם יכולים להיות בניינים, מתחמים ואפילו שכונות שלמות, וכמובן, רמת רווחיות גבוה ותפוסה מלאה כמעט 100% מהזמן.

היתרונות ברורים, זו השקעה פאסיבית נהדרת לאורך זמן שיכולה להניב רווחים גבוהים, רמת פיזור השקעה גבוהה יחסית לסכומי כסף נמוכים, וכמובן, היציבות מבחינת מיסוי ותשואה.

אפשרויות המימון לעסקאות נדל"ן בארצות הברית

הנה כמה מאפשרויות המימון למקרה בו החלטתם לפזר את ההשקעות שלכם ולגוון אותם עם נדל"ן בארצות הברית. הראשונה היא לקיחת משכנתא בארה"ב. כן, שמעתם נכון, גם בעלי דרכון ישראלי יכולים לא פעם לקבל משכנתא, מהסיבה הפשוטה, שמערכת הבנקאות האמריקאית הרבה יותר גדולה ומשוכללת. יש כמובן מסלולים שונים מאשר בישראל וצריך להכיר אותם. עוד אופציה היא לקיחת משכנתא בישראל עבור נכס בארה"ב, וכמובן, אפשר לקחת הלוואות חוץ בנקאיות, להשקיע עם שותפים ולגייס את הכסף בדרכים נוספות.

מי שרוצה להקטין את החשיפה שלו לשוק ההון ומחפש להשקיע בדרכים חכמות, השקעה בנדל"ן בארצות הברית יכולה להיות אופציה מצוינת בשבילו. צריך כמובן ללמוד לא מעט אבל זה אפשרי, ובגדול!

WISE, ייעוץ פיננסי.

1061 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת wise-fp
אודות ביטוח בריאות בריאות זה הכי הדבר הכי חשוב עבורנו, אבל כדאי גם שנהיה ריאליים. כי בריאות היא לא צפויה ועלולה להשתנות ברגע אחד או אט אט, החיים יכולים לעבור מהפך של 180 מעלות ואנחנו חייבים להיות מוכנים.
פורסם בקטגוריית ביטוח בריאות, לפני 4 שנים 11 חודשים
תיקון 190, למי זה מתאים ומה צריך לדעת לפני ההחלטה להשקיע באמצעות האפיק? כולם בסופו של דבר מגיעים לגיל הזה, גיל הפרישה לפנסיה. מה שמחזיק כלכלית לאחר הפרישה לפנסיה הוא קצבת הזיקנה, והחיסכון הפנסיוני הוא קריטי עבור כל אחד כמעט שמגיע לרגע הזה (אלו שמסתמכים על מחיה בעיקר על ידי החיסכון הפנסיוני)
פורסם בקטגוריית פרישה ופנסיה, לפני 4 שנים 9 חודשים
ביטוח סיעודי – חשיבותו ולמה הביטוח הסיעודי בקופת חולים אינו הפתרון המלא המונח "סיעודי" נראה לרבים מאיתנו כמשהו רחוק, משהו שלא קשור אלינו ואולי יהיה לו קשר כלשהוא אלינו בעוד שנים רבות.
פורסם בקטגוריית ביטוח סיעודי, לפני 4 שנים 9 חודשים
ביטוחי חיים בעולם של אי וודאות העולם בו אנו חיים הוא עולם שדורש לא מעט בשביל לשרוד בו.
פורסם בקטגוריית ביטוח חיים, לפני 4 שנים 10 חודשים