לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

במסעדה או באולם? כך מתכננים ברית מילה

פורסם בתאריך 07/07/2019      /      נכתב ע"י linoyka

בשעה הטובה המשפחה עומדת להתרחב, ובזמן שאתם עסוקים במשימות כמו תכנון חדר הילדים או בחירת עגלה, אל תשכחו לתכנן גם את האירוע שמגיע כשבוע אחרי הלידה. איך בדיוק מתכננים ברית מילה ומה כדאי לקחת בחשבון?

לפני הכל – בוחרים מיקום

גם אם יש לכם עוד כמה שבועות עד למועד הלידה המשוער, זה לא אומר שאתם צריכים לחכות לרגע האחרון. למעשה, זה בדיוק הזמן להתחיל לגשש ולתכנן, ולקבל כמה החלטות בסיסיות. השאלה הראשונה היא שאלת המיקום, ויש לכם שתי אפשרויות מרכזיות – תכנון ברית במסעדה או באולם אירועים.

למסעדה יש לא מעט יתרונות, ממחיר נוח, דרך אינטימיות ועד שירות מצוין ותפריט איכותי. באירועים מהסוג הזה, אליהם אנחנו מזמינים בדרך כלל חברים טובים ובני משפחה, המסעדה לא רק מספיקה בדיוק לצרכים שלנו, היא הופכת את האירוע לאינטימי ונעים הרבה יותר מכל אירוע אחר.

מכינים רשימת חלופות

אחרי שקיבלתם החלטה לתכנן את האירוע שלכם במסעדה, הגיע הזמן להתחיל לבדוק אופציות ולקבוע גם סדרי עדיפויות. יש היום שלל מסעדות לאירועים קטנים, אבל לפני שאתם בוחרים אחת על פני האחרת מומלץ לערוך סיור קצר, בדיוק כפי שעשיתם לפני שבחרתם אולם אירועים לחתונה שלכם, למשל.

בסיור הזה חשוב לשאול את כל השאלות המרכזיות, מבחירת התפריט והשפע שיוגש לאורחים, דרך סידור המקום ועד לזמינות המסעדה בתאריכים שבהם האירוע שלכם עשוי להתקיים. חשוב לדעת מראש האם המקום בכלל פנוי במועדים שעל פי ההערכה שלכם עשויים להיות מועדים רלוונטיים.

מכינים רשימת משימות ברורה

ביום הראשון לאחר הלידה יהיו לכם לא מעט משימות, מסידור החדר החדש של הילד ועד לטיפול בניירת ובבירוקרטיה. זה קורה בזמן שאתם מוצפים רגשית מהשינוי הגדול בחיים שלכם, כמובן, ובתוך כל זה אתם אמורים לדאוג גם לתכנון הברית.

דרך טובה לצמצם מתחים ולהוריד את מפלס הלחץ היא להכין רשימת משימות מראש. הכינו לעצמכם קובץ ובו שמות המקומות הרלוונטיים ומספרי הטלפון, שמות המוזמנים שלכם וכל פרט אחר שמרכיב את ברית המילה. כך, בזמן שאתם ממילא מטפלים בשורה בלתי נגמרת של משימות, יהיה לכם קל יותר לעקוב אחר אלו הקשורות בתכנון האירוע המרגש שבדרך.

מסעדה לאירועים קטנים / אולם אירועים קטן לברית

943 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת linoyka
איפה כדאי לקנות וילונות? במודיעין ישפרו סנטר תמצאו מבחר רחב של דגמים! אין הרבה פרטי עיצוב המשפיעים על מראה הבית כמו וילונות, אשר יכולים לרכך את התאורה בתוך החדר, לצבוע אותו בגוונים חדשים ומלאי חיים או לשדרג אותו למראה יוקרתי יותר. במאמר הבא נפרט את הסוגים והייחוד מהמגוון שבמתחם מודיעין.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 3 חודשים
רופא שיניים חירום מודיעין מה הוא מקרה חירום בטיפולי שיניים?
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 4 שנים 9 חודשים
רופא שיניים במודיעין - כיצד מוצאים רופא שיניים בחירום דורי, אישתו של מיכאל, קמה באמצע הלילה וגילתה שהלא הפסיקה לדמם מהחניכיים. מה עושים במצב כזה?
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 4 שנים 6 חודשים
אולם אירועים קטן יש לכם אירוע אז ממגוון אולמות אירועים פתח תקווה כיצד בוחרים את המתאים ביותר
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 4 שנים 1 חודשים
כיצד שמים נכון עגילים באוזן? עגילים באוזניים תמיד היו חלק ממראה חיצוני זוהר ועשיר, בעוד שעגילים יפים כמו עגילי חישוק מזהב, עגילים צמודי אוזן, עגילי יהלומים ועוד: כולם, מתאימים לנשים ואף לגברים בכל הגילים ולכל מי שרוצה להתהדר במראה מעוצב וזוהר.
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 5 שנים 3 חודשים