לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
תכנון גינה

הגינה הנכונה

פורסם בתאריך 15/07/2019      /      נכתב ע"י מגנטים לאירועים

תכנון גינה זה דבר לא פשוט בכלל, צריכים לקחת הרבה מאוד דברים בחשבון הרבה מאוד דברים, בינהם סוג הפרחים אותם רוצים לשתול מה יהיו פרחי הנוי והאם אותם פרחי נוי יוכלו לעמוד בתנאים בהתאם לגינה ולאדה, צריכים לבחור את סוג הדשן וכמובן העיצוב של הגינה אבל הדברים החשובים ביותר הם הדברים הקטנים.

יש לא מעט דברים שצריכים לשים לב בתכנון גינה, והנה הם לפניכם 

מערכת השקייה :

גינה לא יכולה להתקיים ללא מערכת השקייה, יש כאלו שבוחרים להריכב מחשבי השקייה אלקטרונים ויש גינהות בהם הרכבת גלגלת השקייה בסיסית יכולה להתאים לגינה ואין צורך ביותר מזה, למרות התקנת גלגלת השקייה יש צורך לזכור ולהשקות את הצמחים במידה הנכונה. 

השקייה מרובה עלולה לגרום נזק וחוסר השקייה עלול גם הוא לגרום נזק, חשוב לדעת ולהכיר את סוגי הצמחים והפרחים ולהשקות בהתאם. 

לפני שאתם רצים לקנות גלגלת השקייה הנה כמה דברים שצריכים לבדוק על כל גלגלת : 

איכות הצינור : חשוב מאוד לוודא את איכות צינור ההשקייה ולראות שאכן מדובר בצינור עבה ואיכותי שיכול לעמוד בתנאי חוץ קשים במיוחד, איך תדעו שהצינור הוא טוב ? גם אם מדובר על צינור עבה זה לא תמיד אומר שהוא יעמוד בתנאי חוץ, הדרך הטובה ביותר היא לראות את תקופת האחריות, ככל שאתם מקבלים אחריות לתקופה ארוכה אתם יודעים שמוכרים לכם מוצר איכותי וטוב, לכן חשוב מאוד לראות לכמה זמן אתם מקבלים אחריות.

התוף של הגלגלת : המערכת עליה יושב הצינור נקראת תוף, בגלל הצורה שלה שמזכירה תוף עגול חשוב לוודא שהקפיץ שלו אם מדובר על מערכת אוטומטית הוא חזק וגם לראות לכמה זמן אתם מקבלים אחריות על התוף.

מעטפת חזקה : המעטפת שעוטפת את כל התוף יחד עם הצינור צריכה להיות חזקה מאוד ועם פלסטיק קשיח ככל שהפלסטיק יותר קשיח וחזק ככה זה ישמר לתקופה יותר ארוכה.

 

 

939 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת מגנטים לאירועים
שימוש בבושם ואפטרשייב לאחר גילוח האם באמת אפטר שייב ובושם אחרי גילוח מרגיעים את העור, כל כבר יעיד שלאחר הגילוח שימוש באפטר שייב גורם לו לצריבה על העור בגלל האלכוהול שיש בו וזאת לא התחושה הכי נעימה שיש, אז האם שימוש באותם מוצרים טובים לעור הפנים או לא.
פורסם בקטגוריית בריאות גברים, לפני 5 שנים 9 חודשים
איך להתמודד עם אישום בעבירות מין אישום בעבירות מין לפעמים יכול להיות מורכב מאוד, זה יכול להתחיל מסטוץ' קצר שאפילו היה בהסכמה ולרגע אחד הנערה החליטה שהיא לא היתה מעונינת וכל הדברים הופכים מורכבים מאוד.
פורסם בקטגוריית פלילי, לפני 3 שנים 6 חודשים
איך להתמודד עם עש המזון אחד המזיקים הקשים ביותר להתמודדות הוא עש המזון מכיוון שהוא נמצא בתוך המזון ואי אפשר לרסס ברעלים את המזון אותו אנו אוכלים. לכן יש להשתמש בשיטות הדברה אחרות יותר יעילות.
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 5 שנים 3 חודשים
תקשורת בין אישית תקשורת בין אישית היא לא רק במילים. יש עוד גורמים שמשפעים מאוד על סוג התקשורת האישית בין אנשים. אחד מהם הוא הבושם, איך תדעו כמה בושם משפיע על תקשורת.
פורסם בקטגוריית תקשורת בינאישית, לפני 5 שנים 8 חודשים
טיפים להצלחה בביצוע הדברה אם נכנס אליכם לבית מדבר, ואתם רוצים כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח בביצוע ההדברה, חשוב מאוד להכיר את הטיפים המובילים והאיכותיים ביותר לביצוע הדברה נכונה.
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 4 שנים 1 חודשים