לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
חתונה בקפריסין

המדריך המלא לחתונה בקפריסין

פורסם בתאריך 16/07/2019      /      נכתב ע"י nissan1984h

המדריך המלא שיעזור לכם לעשות סדר בחתונה שלכם

להתחתן זה לא פשוט. כאשר מעתיקים את החתונה לחו”ל, אפילו למקום קרוב כמו קפריסין, כל הסיפור עלול להפוך מ”לא פשוט” ל”מסובך”. בעידן המידע תוכלו לאסוף מידע רב ממקורות שונים, אבל לא כל המידע שתקבלו יהיה אמין ואפילו קצת מטעה.

כדי לפתור את הבעיה הזו, החלטנו לרכז את כל המידע שאתם זקוקים לו על מנת להתחתן בקפריסין במקום אחד. כאן תוכלו לקבל מידע לגבי המסמכים שתצטרכו לאסוף (תמצית רישום למשל), תהליך הכנת המסמכים לקראת החתונה בקפריסין (תרגום המסמכים, אישור נוטריון, חותמת אפוסטיל), הפעולות שיהיה עליכם לבצע על מנת לקבוע מועד לחתונה בעירייה וכל יתר הסידורים שחתונה בקפריסין כרוכה בהם כמו רכישת כרטיסי טיסה והזמנת מלון, ארגון טקס החתונה עצמו, חישוב עלויות החתונה בקפריסין ושלל מידע שכדאי לכם להיות מודעים עליו לפני שמתחילים בתהליך.

חתונה אזרחית בקפריסין – הסיפור מאחורי האתר

מזל טוב! החלטתם שאתם מעוניינים להתחתן אבל אתם לא רוצים לעבור דרך הרבנות? יש דרך אחרת! חתונה אזרחית בקפריסין היא פתרון מהיר, קל והזול ביותר שתמצאו.

גם אני ואשתי רצינו להתחתן בקפריסין בנישואים אזרחיים אבל לא הצלחנו למצוא מדריך מסודר הנותן הדרכה של צעד אחר צעד איך לבצע חתונה בקפריסין – אז החלטנו לרשום אחד כזה ולהמליץ לכם על הדרך הזולה והפשוטה ביותר הנדרשת כדי לבצע כל צעד במדריך.

אנחנו יודעים כמה חתונה בקפריסין יכולה להיות לא ברורה ומבלבלת, גם אנחנו היינו באותו מצב בדיוק לפני כמה חודשים. כאשר אתם מתחילים לחפש באינטרנט מדריכים, אחד אומר כך, השני אומר אחרת והשלישי בכלל רוצה למכור לכם חבילה של טיסה ומלון.

איך באמת יודעים מה נכון מה מעודכן? לאיזה מסמכים אתם זקוקים לחתונה בקפריסין?  מה המחירים שאתם צפויים לשלם עבור חתונה בקפריסין? איזה נוטריון צריך להחתים? באיזו עיר כדאי להתחתן בקפריסין? השאלות הן רבות, ואנחנו התנדבנו כאן לענות עליהן, עבורכם. מה שעשינו היה זה: ריכזנו את כל השאלות שאנחנו ששאלנו, בדיוק לפני כמה חודשים, ביצענו תחקיר מעמיק, והחלטנו לרשום לכם מדריך חינמי לחלוטין שבו תוכלו לדעת בדיוק איך להתחתן בקפריסין לבד.

כמה עולה חתונה בעירייה? איזה מסמכים צריך לתרגם? איפה אפשר להתחתן ואיך מגיעים לשם? מה קורה בטקס החתונה בקפריסין? ובכלל, כמה זמן זה לוקח? על כל השאלות האלו ועוד ניסינו לתת פה תשובה.

לקחנו את כל הניסיון שצברנו בחוויה שלנו ופשוט התחלנו לרשום לכם מדריך מסודר של איך להתחתן בקפריסין בכמה צעדים פשוטים בדרך הקלה ביותר.

אז איך מתחתנים בקפריסין אתם שואלים?

דבר ראשון, הגעתם למקום הנכון! אנחנו נדריך אתכם צעד אחר צעד כיצד להתחתן בקפריסין בקלות ובמהירות  ואולי הכי חשוב – בזול.  הכנו לכם מדריך מסודר לחתונה אזרחית כך שנוכל לחסוך לכם את כל מה שאנחנו לא ידענו ושילמנו עליו ביוקר.

נדריך אתכם בתהליך החתונה ללא כל צורך בחבילת חתונה בקפריסין שמציעות חברות הנסיעות. חבילת חתונה משמעה עמלה שמנה לחברת הנסיעות, עמלה מיותרת כי את כל מה שהם עושים אתם יכולים לעשות לבד בקלות לבד.

במדריך שלנו תמצאו הוראות איך להתחתן בקפריסין ביום אחד, איזה מסמכים דרושים לחתונה בקפריסין, מה מחיר החתונה בקפריסין, איך לשלב חופש עם החתונה בקפריסין, איזה מסמכים דרושים ממשרד הפנים ועוד.

449 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת nissan1984h
תרגום וחתימת נוטריון – מסמכים למשרד הפנים כאשר אדם מגיע מארץ שאיננה ארץ ישראל ועליו לעבור הליך הסדרת מעמד ואשרה הדורש את התערבות משרד הפנים, יהיה עליו להמציא מסמכים שהופקו בארץ זרה ובשפה זרה. מסמכים אלו לא יתקבלו על ידי משרד הפנים כמו שהם, לפני שמשרד הפנים יכיר בהם יהיה עליהם לעבור תהליך מסודר של תרגום וחתימת נוטריון, ולעיתים גם תהליכי אימות בינלאומי כגון החתמת בחותמת אפוסטיל במדינה שבה המסמכים הופקו.
פורסם בקטגוריית תרגום, לפני 4 שנים 9 חודשים