לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

רמת גן מתעדכנת- באדיבות פסגת דן

פורסם בתאריך 17/07/2019      /      נכתב ע"י פסגת דן 2019

זה לא סוד שבעיני רבים רמת גן נחשבת לעיר רדומה, משעממת, אפילו זקנה. 

לשמחת תושבי העיר במיוחד, הצפיפות בגוש דן הביאה איתה שינוי אדיר בענף הנדל"ן בכלל וברמת גן בפרט.

כבר כמה שנים שרמת גן נחשבת לעיר מתעוררת ומתחדשת, מתעדכנת ואטרקטיבית לתושבי גוש דן וכיום נראה שהמגמה הזו לא נחלשת, אלא ההפך, ורק תתחזק כשיחנך קו הרכבת הקלה על ציר ז'בוטינסקי.

כחלק מההתחדשות העירונית, תנופת הבנייה לגובה בעיר גם היא בעיצומה, והיום מניתן למצוא פרויקטים של מגדלי מגורים מרשימים ביותר כדוגמת פרויקט "פסגת דן" - מגדל בן 40 קומות עם נוף פנורמי של 360 מעלות, בשכונת "הגפן" הנחשקת.


 

ברמת גן לא חסרים שטחים פתוחים. ממש כמו בתל אביב, ובגבעתיים, אשר מתגאות איכות החיים לתושביהן, גם ברמת גן אפשר למצוא שטחים ירוקים רבים ופארקים, ובניהם הפארק הלאומי בחלקה הדרומי מזרחי של העיר ופארק הירקון בחלקה הצפוני של העיר.

 

המגדלים של רמת גן לא לא נופלים באיכותם וביופים מהמגדלים בתל אביב, אך תג המחיר עליהם עדיין נמוך בכ-15% מתל אביב.

המגדלים החדשים שמוקמים בעיר נבנים עם התחשבות בצביון המקומי של השכונות, במטרה לא לפגוע אלא והיטיב באופן משמעותי את איכות החיים באיזור.

רוב המגדלים נבנים כיום בשכונות הקרובות לתל אביב ובאזורים הסמוכים אליה, וקובים למתחמים שוקקים כמו מתחם הבורסה או השכונות של צפון העיר, שם נמצא את מגדל המגורים "פסגת דן".

 

הלוקיישן של סגת דן, בקירוב לפארק הירקון, מבטיח איכות חיים ונגישות למרכזי תרבות ופנאי, כמו שרמת-גנים עוד לא מכירים.

 

גם במובן התחבורתי שכונת הגפן היא אחת השכונות הנגישות ביותר בעיר. יש נגישות טובה לציר ז'בוטינסקי ולציר אבא הלל, בהם עוברים קווי אוטובוס מרכזיים לת"א, רמת גן, פתח תקווה וערים נוספות, ועם חניכת קו הרכבת הקלה כאמור, ישתנו פני רמת גן מקצה לקצה..

 

דיור ונדל"ן זה תחום מאוד מדובר בארץ, חלום הדירה והמשפחה מביא את כולם או את רובנו להתעניין.

 

לאור הביקוש הרב לפנטהאוזים במגדלי מגורים כמו שראינו בפסגת דן, תוכניות הבנייה לשטח הקומה העליונה מאפשרות לבניית של יותר מפנטהאוז אחד – וכיום ניתן למצוא גם 4 דירות פנטהאוז בקומה העליונה, כשכל דירה זוכה למרפסת גדולה המקיפה 2 צדדים שלה, והנוף הנשקף לכל כיוון הוא מהיפים בארץ.

 

כמו לאורך כל השנים - רמת גן תמיד שמרה על אופייה לצד העיר הגדולה תל אביב, ובכל זאת גם בעניין מגדלי המגורים רמת גן "מתעוררת" קצת אחרי תל אביב, אך הולכת בעקבותיה בצעדי ענק ומציעה כעת גם היא את האפשרות לחיים אורבניים מלאי תרבות ופנאי, אך במחירים נמוכים בהרבה.

לא מן הנמנע כי בעקבותיו יבנו בשכונות הוותיקות עוד מגדלי מגורים ברחבי רמת גן, שיוסיפו לעיר נגיעה מודרנית, וירימו את העיר למעלה..

 

646 צפיות
4 כניסות
מאמרים נוספים מאת פסגת דן 2019
רוצים פנטהאוז? בואו פסגת דן נראה שהמילים פנטהאוז מקושרת בבירור לאורח חיים, מי שנאמר עליו שחי לא רע ונוסיף חיוך.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 10 חודשים
מחירי דירות פסגת דן השפעת סלילת הרכבת הקלה, אמורה להשפיע מאוד על כל אזור המרכז וגם על הפרויקטים החדשים שנבנים שישביחו את עצמם עוד יותר.
פורסם בקטגוריית אקטואליה, לפני 5 שנים 4 חודשים
מהו מפרט דירה, ומה נכלל במפרט דירה- באדיבות פסגת דן המפרט הטכני של דירה הינו טופס אשר ממולא ע”י היזם והוא יתאר בפרוטרוט את מבנה הבניין וזה במטרה למנוע חילוקי דעות שעלולים לצוץ בין המוכר לקונה.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 11 חודשים
פסגת דן - יותר מבית חכם פסגת דן מציעה מגדלי יוקרה למגורים ואיכות חיים ברמה גבוהה ואפשרית לכלל האוכלוסיה.
פורסם בקטגוריית בית חכם, לפני 5 שנים 4 חודשים
מה צריך לדעת כשמחפשים חברת הובלות- באדיבות פסגת דן מעבר לדירה חדשה, לדוגמה בפסגת דן, הוא מעבר מלא בהתרגשות. במקביל, מדובר בתהליך הדורש מכם למצוא חברת הובלות מקצועית, איכותית ומהימנה להעביר את "החיים" שלכם לבית החדש.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 9 חודשים