לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

Python - שפת התכנות שתזניק לכם את הקריירה בהייטק

פורסם בתאריך 19/07/2019      /      נכתב ע"י RTG

שפת פייטון היא שפת תכנות מאוד מבוקשת לפיתוחים בעולם ההייטק,
השפה אשר נוצרה בשנות ה 90 וכל הזמן ממציאה את עצמה מחדש רלוונטית היום בהייטק יותר מתמיד.
יש דרישה רבה למפתחי פייטון וידע וניסיון בפיתוח יכול לתת דחיפה מאוד גדולה בקריירה של אנשים חדשים אשר רוצים להיכנס  לתעשייה לצד עובדים עם ניסיון אשר מחפשים את הפיתוח המקצועי ואת הצדע הבא בקריירה, תוכלו לדוגמא לראות פרטים נוספים אודות תוכן הלימודים ותוכנית ההכשרה בעמוד הבא של קורס Python.

אם אתם שואלים את עצמכם למה דווקא פייתון? מה עושה את השפה הזו למיוחדת ולכזו שתתן לי את הערך המוסף?

בואו ונמנה מספר סיבות וגורמים עיקריים לעובדה שפיתוח בפייתון כל נדרש בהייטק:

 

1.השפה משמשת למגוןן רחב של תחומים -
  כריית מידע, אנליזה, עבודה עם בסיסי נתונים,  פיתוח Embedded , פיתוח כלי בדיקות אוטומציה ועוד, לכל אלו פייטון יכולה לתת מענה ומענה ברמה גבוהה ולכן ידע וניסיון מקצועי בשפה הזו יכול לפתוח הרבה דלתות אצל הרבה חברות מובילות בהייטק.

2.קוד יחסית קל ללמידה ותחזוקה -
פייתון יחסית לשפות אחרות כמו C או Java יותר קלה ללימוד ומתאימה גם לאנשים חסרי ניסיון קודם,
כמו כן התחזוקה שלה יותר קלה וניתן "להיכנס" לפרויקט קיים ולהמשיך פיתוח או לתקן תקלות ביתר קלות

3. ספריות הרחבה רבות – לפייטון יש קהילה גדולה של מפתחים אשר בין היתר תורמים רבות לספריות מוכנות מראש אשר ניתן ליישם בכל פרויקט לאחר ביצוע התאמות, דבר זה חוסך זמן עבודה יקר ומייעל תהליכים ולכן ראשי צוותים רבים יעדיפו לעבוד עם שפה שכזו שיש לה קוד מוכן מראש.

4.קהילה גדולה של מפתחים – קהילה גדולה מצביעה על מדריכים רבים לשפת python  אשר מסתובבים ברשת בחינם ולכל דורש, פורומים פעילים רבים אשר יתנו עזרה לכל שאלה שעולה התהליך הפיתוח ועוד. קהילה גדולה תגרום ללמידה יותר קלה ומקצועית של מפתח הפייטון ולפתרון תקלות יותר מהיר.

5. עתיד שפת python –

נושא אחרון הוא העתיד המקצועי של השפה, כל הסימנים מראים שתעשייה תמשיך לאמץ את השפה ולהוסיף לה פיצרים חדשים וספריות נוספות על מנת לשמות על יעלותה הגדולה,
הידע בתכנות פייתון נדרש מאוד בימים אלו כפי שגם צפוי להישאר בעתיד ולכן יכול לספק ערך רב למי שלומד לימודי python בצורה מקצועית ונכונה.

590 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת RTG
יום בחיי איש DevOps תחום ה- DevOps נחשב לתחום מורכב וחדשני יחסית בעולם ההייטק, בהתאם לכך יש דרישה מאוד גבוהה לעובדים מיומנים, בואו נראה מהי שגרת יומו של איש דבאופס על מנת להכיר יותר טוב את התחום,
פורסם בקטגוריית הייטק, לפני 4 שנים 8 חודשים
פיתוח Embedded בעזרת ARM Processors יש ביקוש רב לפיתוחים חדשים בתחום הטכנולוגי, מוצרים רבים מתחדשים ומשתכללים מידי יום, פלאפונים, מצלמות, מכוניות, מדפסות וכו - כל אלו נדרשים לבצע ולשרת אותנו בצורה יותר חכמה, מהירה ואפקטיבית. מי אחראי על פיתוח מערכות אלו? באיזה טכנולוגיות משתמשים לכך? האם כדאי ללמוד ולהתחיל קריירה בפיתוחים מסוג זה? מוזמנים לקרוא במאמר הבא סקירה של פיתוח מערכות EMBEDDED
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 5 שנים 2 שבועות
סקירת תחום בדיקות התוכנה בהייטק תחום בדיקות התוכנה בהייטק הוא מבוקש מאוד, תנאי ההעסקה מעולים, המקצוע טכנולוגי ומעניין וכו, מצד שני אנשים רבים אינם יודעים מספיק פרטים על התחום ולכן נמנעים מללמוד אותו, במאמר זה ננסה נסקור את כלל תחום בדיקות התוכנה QA ואוטמציה, ונמנה את מאפייניו, את הטכנולוגיות המרכזיות ועוד.
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 5 שנים 2 שבועות
לימודי הייטק הביקוש לקריירה בתחום ההייטק רק עולה עם השנים, ישנו מגוון רחב של מקצועות אשר ניתן להתמחות בהם לטובת קריירה מתגמלת ומאתגרת. במרכז נמצא תחום פיתוח אתרים - Full Stack.
פורסם בקטגוריית לימודים, לפני 4 שנים 11 חודשים
קריירה בהייטק - פיתוח אוטומציה לבדיקות תוכנה אוטומציה זהו מושג שנכנס לחיינו בסערה, בואו ונראה איך אפשר להתמחות בתחום האוטומציה לבדיקות תוכנה ואיך אפשר להפוך מקצוע חם עם עתיד ורוד לקריירה ומקור הכנסה מעולה.
פורסם בקטגוריית הייטק, לפני 4 שנים 9 חודשים