לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מתיחת בטן

מתיחת בטן - מה עושה ולמי מתאים?

פורסם בתאריך 06/08/2019      /      נכתב ע"י adva2

ניתוח אסתטי יכול לשפר מצב רוח ודימוי עצמי כשעושים אותו ברגע הנכון

ניתוח מתיחת בטן עושים בדרך כלל בגלל סיבות אסתטיות ולכן הוא משפר את הדימוי העצמי ומוסיף ביטחון לכל גבר או אישה, אבל לפעמים הוא נעשה גם בגלל סיבות רפואיות. זה קורה כאשר מסירים עור עודף ושומן תת עורי בכמויות יחסית קטנות, מעצבים מחדש את קו האמצע ואת צורת הבטן ודפנותיה, ואם צריך גם מתקנים את מיקום הטבור מחדש. העור נמתח והבטן משתטחת והשומן התת עורי שנחשב מסוכן מסולק מהמקומות שבהם הצטבר מבלי שדיאטה יכלה לטפל בו.

מראה צעיר יותר

מראה הבטן המתוחה והגמישה שוב מצעיר את המראה כולו ולכן הניתוח פופולרי למרות שהוא נחשב לניתוח גדול. עושים אותו לאחר הריונות ולכן צריך לחכות עד שמסיימים אתם, אחרי הרזיה מסיבי של עשרות קילוגרמים וגם אז חובה לחכות לפחות חצי שנה במשקל החדש כדי לשמור על יציבות ולחכות שהעור יתכווץ ככל האפשר, כדי שהניתוח יצליח.

מה קורה לעור?

עור מכיל בתוכו סיבי אלסטין ואנחנו מכירים את הנפילה שלו וקריעת הסיבים בעיקר בפנים, כאשר הם נופלים. לאחר הריונות והשמנה העור נמתח מאוד ונקרע, ולכן הצלקות שנגרמו בו מקשות על הגמישות שלו לחזור לקדמותה והעור אינו מתכווץ. כך נוצרים עודפי העור המוכרים. בגלל מצבים של הריון והשמנה גם צורת הבטן משתנה כשקו האמצע מיטשטש או כשהשרירים נודדים כמו שקורה בגלל הריון. כך שניתוח מתיחת בטן הוא הניתוח שמתקן את כל הפגמים האלה והתזוזות שחלות במראה הבטן.

מה קובע את הניתוח?

מידת העודפים והמצב של העור נבדקים על ידי רופא מנתח והניסיון שלו מאפשר לקבוע די בוודאות כיצד ייראה לאחר ניתוח. הניתוח עצמו הוא מלאכת שחזור אמנותית של בטן שרבים כבר לא זוכרים כיצד נראתה לפני ההשמנה והצניחה בעור. הרופא בודק את מצבכם ואת מצב השרירים בבטן כדי להעריך את הצלחת הניתוח וכמה שומן תת עורי יש לשאוב ולסלק. יכול להיות שתתבקשו לרזות עוד או לחכות תקופה נוספת כדי שמצב העור ישתפר מסיבות מסוימות. לקראת הניתוח תעברו בדיקות כדי לוודא שתוכלו לעמוד בניתוח שכולל הרדמה מלאה בדרך כלל.

ד"ר וולף מזמין אתכם לבקר באתר ולבחון מידע נוסף אודות ניתוחי מתיחת בטן וכמובן ליצור קשר לפרטים נוספים והתייעצות.

729 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת adva2
פסיכומטרי מותאם - מי צריך והאם זה קל לקבל הקלות? המודעות לצרכים מיוחדים וללקויות למידה גם הנגישה את הפסיכומטרי לאנשים אלה
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 4 שנים 7 חודשים
חלוק אנטי סטטי לעבודה בטוחה מפעלים שונים מייצרים מוצרים אשר היצור שלהם כרוך בסביבה מוגנת. רכיבים שונים אשר רגישים יותר לסביבה עשויים להינזק כתוצאה מחשיפה לחשמל סטטי.
פורסם בקטגוריית ביטוח אובדן כושר עבודה, לפני 6 שנים 6 ימים
מנסרים לכם בית ישנם שני מקרים עיקריים בהם נעשה שימוש בניסור בטון. בשני המקרים יהיה עלינו לפנות לחברה מקצועית אשר מחזיקה בציוד המתאים ובידע.
פורסם בקטגוריית בניה אקולוגית, לפני 5 שנים 10 חודשים
קניית דומיין: כרטיס הביקור שלכם לאתר הדומיין הוא כתובת האתר שלכם. אותה הכתובת שכולם מקלידים בשורת החיפוש או מבחינים בה בפלייר המודפס שלכם. משום כך, תמיד אומרים שחשוב לבחור שם דומיין קליט המתאים לקונספט של האתר שלכם או לשם החברה. בדרך זו תוכלו להגדיל את הכניסות לאתר ובהתאם לכך גם את ההכנסות שלכם.
פורסם בקטגוריית אינטרנט, לפני 5 שנים 5 חודשים
תקשורת אלחוטית - מהי? עם ההתפתחויות הטכנולוגיות של היום יש כל כך הרבה שינויים ויתרונות וככל שעובר הזמן היתרונות הללו הולכים ומשתכללים. תקשורת אלחוטית היא למשל האפשרות להעביר מידע, לתקשר ולבצע פעולות בצורה אלחוטית, כלומר לא פיזית.
פורסם בקטגוריית מחשבים וטכנולוגיה, לפני 4 שנים 7 חודשים