לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

פיצוץ בצנרת - האם ניתן לצפות זאת מראש?

פורסם בתאריך 27/08/2019      /      נכתב ע"י oferA

רחצה, שטיפת כלים, ניקיון הבית ושימוש בכלים סניטריים - הצנרת שלנו משרתת אותנו נאמנה לאורך כל שעות היום, ולכן אין זה מפתיע כי על-פי רוב היא נלקחת על-ידינו כמובנת מאליה. הרי כל אלו הפעולות שמנינו לעיל הן בסך הכולל בסיסיות וטריוויאליות, לא? ובכן, אם שאלה זו תופנה אל עבר אנשים שחוו פיצוץ בצנרת בעבר, הרי התשובות יהיו הרבה יותר מפורטות ומנומקות.

אנחנו אולי לא שומעים אותה, בטח שלא רואים אותה - אך צנרת הבית משרתת אותנו נאמנה. וכאשר כל תקלה, ולו הקטנה ביותר, משבשת את אורח חיינו, אפשר רק לדמיין את מידת החומרה של אירוע בו היא מתפוצצת לחלוטין.

המשמעות של פיצוץ צנרת

אתם וודאי מדמיינים כיצד אתם ישובים על הכורסה האהובה עליכם ולפתע קול רעש אדיר בוקע מתחת לרגליכם. ובכן, הדבר הוא לא כל כך מדויק. אכן פיצוץ בצנרת עלול לתפוס אותנו בהפתעה גמורה, אך הוא איננו מתרחש כך לפתע פתאום, וישנם תסמינים המעידים על התחלתו של סדק שאט אט נפרץ. ככל שהסדק הזה מתרחב יותר, כך אנו עלולים לסבול מהצפות, רטיבות בקירות והפסקה מוחלטת של זרם המים.

בנימה זו, רגע לפני שתזדקקו לתיקון פיצוץ בצנרת המים של ביתכם, ישנם כמה "תסמינים" שיכולים להעיד על צנרת "חולה". היא אמנם לא מדברת, אך היא בהחלט שולחת רמזים.

מים עכורים

חשוב לציין כי להופעתם של מים עכורים יכולות להיות סיבות רבות ושונות. ייתכן שזוהי אכן הצנרת, אך ייתכן שמאגר המים זקוק לחיטוי השנתי שלו. ומדוע המים הופכים לעכורים לפני שמתרחש פיצוץ בצנרת? כיוון שכבר בשלבים מוקדמים אלו, ישנו סדק ממשי המוביל לדליפת מים מצד אחד, ולכניסתם של מזהמים שונים מן הצד השני. לרוב אנו נראה מדי פעם מים צהבהבים חומים. מלבד עוגמת הנפש והסיכון לבריאות, זהו סימן מובהק לכך שישנה בעית צנרת שמצריכה בדיקה יסודית.

ירידה בלחץ המים

את הירידה בלחץ המים תרגישו בעיקר כשתתרחצו. לרוב אתם תשימו לב כיצד לחץ המים יורד בהדרגה. יש לציין שלעתים מדובר פשוט בתקלה בדוד החשמלי או בסתימה בצנרת הפנימית. עם זאת, זהו גם סימן שעלול להעיד על תקלה חמורה יותר. על כן, חשוב להזמין איש מקצוע שיאתר את מקור התקלה.

רטיבות

זהו התסמין המובהק ביותר, אך הוא נפוץ רק כאשר מדובר בצנרת הפנימית של הדירה, ולא בצנרת הראשית. במקרה הזה, נתחיל לשים לב להופעתה של רטיבות על גבי הקירות. מומלץ שלא להמתין זמן ממושך כיוון שהדבר עלול להזיק לקירות ויכול מאוד להוביל להופעתו של עובש המסכן את דרכי הנשימה. מומלץ בטרם הבדיקה, לוודא כי אין כל הצפה מן השכנים מעלה.

מאמר זה נכתב על-ידי חברת ישראל ידין לאינסטלציה

482 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת oferA
הכירו את סינרגיה הפקת אירועים סינרגיה הפקת אירועים מתמחים באטרקציות שנוגעות בגוף ובנפש. מייסודה של החברה לפני למעלה מ-20 שנים ועד היום, מספקים אנשי הצוות המקצועיים שלל אטרקציות נהדרות המתאימות לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד, ובכל היקף.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 1 שנים 3 חודשים
כיצד בוחרים עו"ד לליווי קניית דירה להשקעה? נמצאים לפני עיצומה של רכישת דירה לצורכי השקעה? אין כל חוק המחייב בשכירת שירותיו של עורך דין, אולם בהחלט מומלץ לשכור איש מקצוע שיספק עין משפטית בוחנת לכל אורכה של העסקה מתחילתה ועד למסירת הנכס.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 2 שנים 5 חודשים
הכירו את חברת נדב סיטבון - שירותי הגברה ותאורה חושבים כיצד לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לחגיגה בלתי נשכחת? את הפתרונות הטכניים לצד יצירתיות פורצת דרך, תוכלו למצוא בחברת נדב סיטבון שירותי הגברה ותאורה לאירועים.
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 1 שנים 3 חודשים
האם חייבים לשכור עו"ד לרכישת דירה? נמצאים לפני קניית דירה ותוהים על מידת חשיבותו של עורך דין בליווי העסקה? להלן מספר דגשים שמומלץ להכיר בנושא.
פורסם בקטגוריית מקרקעין, לפני 2 שנים 5 חודשים
מה צפוי לנו במסגרת הדרכה הורית? יש מן האבסורד במחשבה הזו שכהורים איננו זקוקים לשום הכשרה קודמת, ואילו למקומות עבודה ולימודים, יעשו הכל כדי שנציג תעודות רלוונטיות.
פורסם בקטגוריית הדרכת הורים, לפני 3 שנים 3 חודשים