לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

פסגת דן- עיצוב מנצח

פורסם בתאריך 26/09/2019      /      נכתב ע"י סער

טיפים לעיצוב דירה חדשה- באדיבות פסגת דן

קונים דירה חדשה? בשעה טובה! כמה חיכיתם לרגע הזה!?!!!

עיצוב דירה חדשה לדוגמה בפרויקט פסגת דןהוא דבר לא רק כייפי מאוד, אלא גם מדובר באתגר לא קטן.

מצד אחד יש את חופש הפעולה ליצור ולעצב את הדירה עליה חלמתם כבר מספר שנים, ויש גם מקום להתפרע עם יצירתיות ומענה על צרכים, ומצד שני הבית "ערום" לחלוטין ואם את או אתה לא בוגרי מגמת עיצוב באיזה בית ספר, איך מלבישים אותו מאפס בצבע ואופי שיתאימו אחד לשני ויממשו את הרצונות שלכם בבית?

אז יאללה, בואו נצא לדרך-

נתחיל בהעמדת הריהוט, שהיא בעצם הבסיס לעיצוב, כמעט השלב הראשון. בהתאם להעמדת הריהוט קובעים את שאר המרכיבים העיצוביים- אם אפשרי אז מזיזים קירות, מתכננים את החשמל והתאורה.

במידה וכל זה נשמע גדול עליכם, נשאלת השאלה האם לקחת מעצב/ת בתים או לעשות לבד? תלוי בכם.

מעצב פנים יכול בהחלט לעזור- הוא גם רואה את הדירה הספציפית שלכם בפסגת דן, אך גם מכיר את שאר הדירות בפרויקט ויכול לראות את התמונה כולה וגם את הצרכים שלכם ספציפית ואת ההשפעה של שינוי במקום אחד על יתר החללים.

מעצבים גם מבינים את השפה ויודעים לתקשר בשפה מקצועית עם מתאמת השינויים, אנשי המזגנים, אנשי הגבס, האינסטלטור והחשמלאי ולוודא שהם הבינו בדיוק את התכניות.

אם ההחלטה שלכם היא לעשות לבד הנה כמה דגשים:

כדאי לכן ולכם להוציא זום ולנסות להבין מהם הצרכים ומהיא התחושה שבני הבית ירצו- האם הם אנשים של סגנון חם או יותר קריר ומתוחכם. ככל שהשפה שלכם תהיה יותר ברורה ככה תצליחו לעדכן את הדירה לאורך שנים ולקשר בין פריטים בקלות וליצור את האווירה שלכם בדירה בפסגת דן.

הסגנון המודרני / סגנון היי טקי מאפיין המשפט less is more.

סגנון זה מאופיין בקווים ישרים, נקיים, וכולל מיעוט חפצים וללא מכשולים. כמו כן, הצבעים השולטים בו הם בדרך כלל לבן, אפור, ושחור, עם תאורה בהירה ולבנה

עיצוב זה תומך ביצירת מרחב מואר ופתוח והחומרים הנבחרים בעיצוב יכללו בדרל כלל מתכת, בטון,זכוכית, ופלסטיק- חומרים המשדרים יוקרה ניקיון ושקט אך יחד עמו קרירות.

שילוב של מתכת וזכוכית יתאפשר גם בפריטי הריהוט השונים וגם במעברים החללים השונים.

הסגנון הקלאסי המשדר יוקרה אלגנטיות, וכבדות מסויימת.

דמיינו את אירופה הקלאסית וארמונותיהם של לואי, הנרי ואליזבת. הצבעים השולטים בסגנו זה הם לרוב שמנת, צבע של עץ אדום וזהב. שימוש בתאורה חמה- אור צהבהב, המעודד חמימות ורוגע.

עיצוב נוסף ופופולרי מאוד בשנים האחרונות הוא הסגנון הכפרי המשדר חום וביתיות. סגנון זה ידוע בשימוש בחומרים טבעיים כעץ (בעיבוד גס או במראה ישן). רהיטים משויפים בפינות וצבועים באופן מרושל.

הסגנון אקלקטי משלב בין העיצובים השונים, ומאפשר לכם ליצור עיצוב הנהנה מכל הסגנונות.

בדרך כלל עיצוב זה מתאים לאנשים שמרגישים נוח לעצב את המגורים שלהם ללא כללים מוגדרים ונוקשים, אבל עם חוש טעם מפותח ובעלי אמירה עיצובית עצמאית.

עד כה דברנו בתבניות, אך כדאי שהבית שלכם יהיה עם החותם האישי שלכם -טאץ' אישי – זהו הסוד.

from feed:

https://www.reddit.com/user/PisgatDan/comments/c41uaz/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D_%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91_%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%94_%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94_%D7%91%D7%90%D7%93%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%A4%D7%A1%D7%92%D7%AA_%D7%93%D7%9F/

 

799 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת סער
דניה סיבוס ופרוייקט פסגת דן פרוםיל חברה קצר של דניה סיבוס בע\"מ, חברת בת של אפריקה ישראל להשקעות בע\"מ.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 5 שנים 3 חודשים
מגדלי מגורים בישראל - פרויקט פסגת דן דוגמא למגמות בתחום מגדל מגורים הוא בניין מגורים גבוה - מעל 10 או 12 קומות. בקרב אדריכלים ומתכנני ערים קיימים ויכוחים עד כמה מגדלים באמת תורמים לצפיפות העירונית והאם צפיפות זו באה על חשבון איכות החיים של התושבים
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 5 שנים 4 חודשים
פסגת דן- שוברים את המחיר זה לא סוד שבשנים האחרונות מחירי הדירות בתל אביב לא מפסיקים לעלות. המסעדות, התרבות, האווירה המיוחדת, הים ובעיקר אווירת החופש – כל אלה הופכים אותה לעיר ללא הפסקה שכל כך הרבה רוצים לגור בה. בה ולא בכל עיר שכנה, שהמחירים בה הם בסביבות 20% פחות, דוגמאת הפרויקטים של פסגת דן.
פורסם בקטגוריית אדריכלות, לפני 4 שנים 6 חודשים
בנייה רוויה כאשר אנחנו מדברים על בנייה רוויה כגון פרויקט פסגת דן, אנחנו מדברים על בנייה צפופה בשטח שבו יש רבי קומות המאוכלסים במשפחות מרובות.
פורסם בקטגוריית אדריכלות, לפני 4 שנים 8 חודשים
מעליות בבניה בישראל בפסגת דן ישראלים רבים מעוניינים לגור בבניין עם מעלית כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר כמו בפרויקט פסגת דן. ללא מעלית הדיירים צריכים לעלות ולרדת במדרגות הצרות מספר רב של פעמים בכל יום, ובכל פעם שהם צריכים לקחת את הכלב לטיול, ללוות את הילד לבית ספר, לחבר או לחוג, או לסחוב קניות לדירה
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 5 שנים 4 חודשים