לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4668 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

ויאגרה גנרית: מה זה, למי מתאים והאם יש תופעות לוואי

פורסם בתאריך 19/11/2019      /      נכתב ע"י Shira4656

אם נאמר שמיליוני גברים ברחבי העולם חבים תודה לויאגרה, לא נגזים. אבל אותה גלולה שפעם הייתה אחת ויחידה כבר לא נמצאת לבד בשוק. לצידה יש פתרונות נוספים כגון סיאליס. בנוסף, ניתן למצוא גם את מה שנקרא ויאגרה גנרי. נבין כעת מה זה בדיוק, מה זה אומר, למי זה מתאים, האם יש תופעות לוואי שחשוב להכיר ועוד.

גנרי בכמה צורות שונות

לפני שנתייחס לגנרי בהקשר של ויאגרה, הסבר קצרצר. ככלל, גנרי הינו מונח שמגיע מעולם התרופות, במשמע של תחליף. בדרך כלל, מדובר בתרופה שהפטנט שלה פג ולכן, כל חברה שעומדת בסטנדרטים ופועלת לפי תקן, יכולה לייצר אותה. המגבלה היחידה הינה הצורך להציע פתרון הזהה או דומה מאוד למקור, עם אותה השפעה חיובית וללא תופעות לוודאי מיותרות (ככל שהדבר ניתן). כעת, בהקשר של ויאגרה יש כמה תצורות גנריות, הן במובן המקובל והן במובן הדומה לו באופן חלקי.

אותה הגברת בשינוי אדרת

הצורה הראשונה של ויאגרה גנרית הינה גלולה דומה, אך לא זהה, שמיוצרת על ידי חברת תרופות אחרת. לרוב, מבחינה הגבר המשתמש, מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת. בדרך כלל גם תרופת מסוג זה הן תרופות מרשם. זמינותם בארץ, בשלב זה, יחסית מוגבלת.

כמוסות למציצה או ג'ל

פתרון גנרי אחר, שהפך למקובל מאוד, הינו כמוסות שמכילות את אותו המרכיב הפעיל שיש בויאגרה. הכמוסות הללו משווקות לעיתים בטעמים שונים וכן לא רק בגלולות לבליעה. למשל, כמוסות ג'ל, כשכל יחידה מחליפה גלולה אחת. חלופה שונה היא טבליות המציצה, בטעמים שונים, שמתאימות לאנשים שמתקשים או לא רוצים לבלוע גלולות רגילות. את הפתרון הזה ניתן להשיג לא בבתי המרקחת אלא אונליין, באתרי היבואנים. ללא מרשם.

תחליפים טבעיים עם מרכיבים שונים

סוג נוסף של ויאגרה בצורה גנרית הינו כמוסות טבעיות, ממרכיבים טבעיים. הכמוסות הללו נועדו להשיג השפעה זהה לויאגרה, עם כמה שפחות מרכיבים מעובדים. ברכישה של כמוסות מסוג זה, חשוב לבדוק מיהו היבואן ומה בדיוק מכילות הכמוסות, הטיפות או המשחות.

למי מתאים הפתרון הגנרי

כל הפתרונות הגנריים נועדו בראש ובראשנה לגברים שרוצים זקפה חזקה, מספקת וארוכה יותר. חלק מהמשתמשים הינם גברים שהיו מרוצים מאוד מויאגרה, אולם כעת מבקשים להשיג את אותה התוצאה בפחות כסף. ואכן, הרעיון הגנרי ביסודו הינו הוזלת מחיר. מכיוון שהפיתוח איננו מצריך מחקר מעמיק ויש מוצרים קיימים שעליהם אפשר להתבסס, המחיר לצרכן הרבה יותר זול.

חלק גדול מהמוצרים הגנריים נמכרים ללא מרשם. כלומר, מתאימים לגברים שמרגישים חוסר נעימות לבקש מרשם מהרופא או לפנות בעניין זה לבתי המרקחת. המוצרים הטבעיים טובים לגברים שמעדיפים לנסות חלופות מסוג זה או כאשר רוצים להוריד את המינון של ויאגרה. כלומר מעת לעת נוטלים את המוצר הגנרי ולעיתים את המוצר המקורי.

האם יש תופעות לוואי?

תופעות הלוואי ב ויאגרה גנרית דומות מאוד ואף זהות לאלו של הגלולה המקורית. הדבר נובע מכך שכאשר ההרכב הפעיל זהה, כל ההשפעות למעשה זהות. ההבדל היחיד ניכר כאשר משתמשים במינון אחר. מומלץ להתחיל עם מינון מינימלי ולפי הצורך, להעלות את המינון. עבור גברים בקו הבריאות, תופעות הלוואי מינוריות. תופעת לוואי כגון כאבים באיבר המין או זקפה בלתי נשלטת מאוד נדירים. חלק מהמשתמשים סובלים מכאבי ראש, בדרך כלל קלים, לפעמים עייפות ולא מעבר לכך. לסובלים ממחלות קשות, מומלץ להיוועץ ברופא לפני שימוש ממושך. בשימוש רגיל, שביעות הרצון נחשבת לגבוהה מאוד.

760 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת Shira4656