לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

גישור גירושין - כיצד אפשר לקדם את התהליך?

פורסם בתאריך 25/11/2019      /      נכתב ע"י shlomi656

לא קל לפרק חבילה. בני זוג שהגיעו לכלל החלטה כי פניהם לפרידה מתמודדים עם אתגר לא פשוט שמעמיד אותם מול קושי רגשי וטכני גם יחד. מה גם שהפן הכלכלי גם הוא מצטרף לעניין. כן, תקופה קשה מאוד ששני בני הזוג מקווים לראות את עצמם כבר לאחריה. אבל לא פעם מתמודדים בני הזוג עם חילוקי דעות קשים. כל אחד מייצג בעוז את העמדה שלו ואת האינטרסים של עצמו. והטונים עלולים להגיע עד לב השמים.

כיצד אפשר לקדם את התהליך?

כמובן שכל עוד בני הזוג לא מצליחים להגיע להסכמה אי אפשר לבצע את הגירושין. יש מספר דרכים שניתן ללכת בהם עדי להגיע לקו הגמר. אחת מהן היא ייצוג נפרד של עו"ד לכל אחד מבני הזוג. יתכן ועורך הדין יוכל להילחם עבור כל אחד על זכויותיו. אבל בסופו של עניין העלויות של התהליך הזה יקר מאוד. שלא לדבר על עגמת הנפש ועל מורכבות העניין. זו הסיבה שזוגות רבים מחליטים למצוא לעמם דרך נכונה וחכמה יותר.

גישור גירושין לפרידה באווירה טובה יותר

אף פעם גירושין זו לא מסיבה נעימה או חוויה חיובית. אבל מי אמר שחייבים לחוות את זה באופן החמור ביותר? אין סיבה להתגושש ולריב. אפשר לעבור את התהליך בדרך של גישור. גישור גירושין הכוונה לתהליך שבו שני בני הזוג עושים מאמץ לבוא זה לקראת זו. וזאת כדי למנוע התגוששויות ומריבות מכאיבות. אמנם כל אחד נדרש לוותר ולהבין גם את הצד השני. רק כך אפשר להגיע להבנה ולהסכמה.

מגשר שמלווה את בני הזוג

אמנם בתיאוריה זה נשמע קסום. אבל בפועל קשה מאוד להגיע לאוטופיה הזו של ההסכמה. יש לנו כל כך הרבה דברים משותפים ויש אינספור דברים שאנחנו חוששים להפסיד. לכן התהליך מורכב מאוד. אבל כאשר איש מקצוע שההסמכה שלו היא בתחום מגשר גירושין מלווה את התהליך, הכול עשוי להיות פשוט יותר. כיוון שהמגשר למד כיצד לגשת לבני הזוג בנקודה הסוערת הזו של החיים שלהם. כיצד לנהל את השיחה בצורה יעילה ונכונה. ואיך ניתן להביא את שני היריבים לעמק השווה.

אין צד מרוויח וצד מפסיד

הכלל בגישור גירושין הוא שאין צד מרוויח וצד מפסיד. כי שני הצדדים אמורים לצאת בהרגשה שהם קבלו וגם וותרו למען יוכל התהליך להסתיים במהירות ובלי עגמת נפש והוצאות מיותרות. כי גישור גירושין זו דרך מעולה לגירושין מהירים ופחות מורכבים.

723 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת shlomi656