לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4697 מאמרים 1457 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מקרר משרדי

מקרר משרדי

פורסם בתאריך 06/01/2020      /      נכתב ע"י landers

פעם לפני שהומצאו המקררים, לא היה ניתן לשמור אוכל. מה שאנשים היו מבשלים היה יכול להחזיק מעמד יום או יומיים ולא יותר ולאחר מכן האוכל היה נזרק. זה נכון שאנשים גם היו מבשלים בכמויות קטנות יותר מאשר היום, אבל גם אם מאיזו שהיא סיבה היה צורך לבשל כמות גדולה, לא היה אפשרי לשמור על האוכל בלי שיתקלקל.

היום לשמחתנו יש מקררים, מקררים ששומרים על האוכל לכמה ימים וגם ליותר מזה. אין בית שאין בו מקרר ואין עסק שמוכר מזון שאין בו מקררים, ולמעשה, היום בכל מקום בו מתקבצים צריך שיהיה לפחות מקרר אחד.

פעם, היו אלו רק מקררים גדולים ומגושמים כאלו שתפסו לא מעט מקום בחלל בו הם היו מוצבים. אבל היום, יש מקרים בגדלים שונים ועם חלוקה פנימית מגוונת, כל שניתן בכל מקום כמעט להציב מקרר. היום יש מקררים משרדיים בגדלים שונים, שניתן להציב אותם לא רק במשרד אלא גם במקומות רבים אחרים.

מהו מקרר משרדי?

מקרר משרדי הוא מקרר קטן, קומפקטי כזה שאפשר להניח פשוט בפינת החדר ללא כל בעיה. הוא אומנם לא יכיל מקום בשביל כמות גדולה של מזון ושתייה אבל אם מדובר על עסק לא גדול עם עובדים לא רבים, הוא יהיה מצוין. אפשר יהיה להניח בו אוכל שמביאים מהבית, אפשר יהיה לקרר בו שתייה, אפשר לעשות בו שימוש לפני איזה שהוא אירוע משרדי כמו הרמת כוסית, פרידה מעובד וכדומה ואפשר יהיה לעשות בו כל שימוש שרוצים, לתכולה קטנה כמובן.

יתרונות המקרר המשרדי

למקרר משרדי יש כמה יתרונות:

הוא קומפקטי – אתם לא צריכים לשבור את הראש איפה תשימו אותו. לא משנה אם המשרד שלכם הוא חלל אחד גדול או מחולק לכמה חללים קטנים, כל מה שאתם צריכים זו פינה קטנה ונקודת חשמל. כמה דקות אחרי שתציבו אותו ושהוא יתחיל לקרר, תוכלו כבר לעשות בו שימוש.
צריכת חשמל נמוכה – כמה שהמקרר יהיה גדול יותר ויעבוד קשה יותר, ככה צריכת החשמל שלו תהיה גבוהה יותר. אתם מן הסתם רוצים לחסוך כמה שיותר בעסק כדי להגדיל את שורת הרווח שלכם, ולכן אם אין לכם צרכים משמעותיים מהמקרר המשרדי, זה פתרון טוב וזול מבחינת חשמל. בנוסף, שמירה על כדור הארץ והפחתת הצריכה היא כבר מזמן לא "טרנד", וכל אחד מנסה לעשות את המאמץ שלו כדי לתרום לשמירה על הכדור, ועם שימוש במכשיר חשמלי שלא צורך הרבה, גם אתם תתרמו את תרומתכם.
קל לשינוע – מכירים את זה שאתם רוצים לקנות איזה שהוא רהיט או מוצר חשמלי ומתחילים לשבור את הראש למי יש רכב גדול ויוכל לסייע לכם להעמיס ולקחת (במידה כמובן שאין משלוח או שהוא יקר מידי) אז עם מקרר משרדי לא תהיה לכם בעיה. למה? כי הוא קל לשינוע וכל מה שצריך הוא שני אנשים ורכב בשביל להעביר אותו. ברוב הרכבים אם תקפלו את הכיסאות תוכלו להכניס את המקרר, ואם לא, מקסימום תצטרכו לבקש מחבר עם רכב פתוח. השינוע של המקרר הוא לא רק קל בדרכים אלא גם במשרד עצמו. הצבתם אותו באיזו שהיא פינה והתחרטתם אחרי יום או יומיים? לא קרה כלום. שני גברים שיעמיסו ומהר מאוד הוא יעבור לפינה החדשה שלו.
מחיר זול – את צריכת החשמל הנמוכה שלו כבר הזכרנו, אבל חשוב לדעת שגם המחיר שלו הוא זול. מה זה זול? כמה מאות שקלים ויש לכם מקרר משרדי מעולה, מקרר שישרת אתכם נאמנה כמה שתצטרכו. אתם לא צריכים להשקיע יותר מידי ולא צריכים להיכנס להוצאות.

טיפים לבחירת מקרר משרדי

נכון שזה מקרר שרק תומך בצרכים שלכם מקירור ואם אתם צריכים לקרר הרבה אוכל או שתייה אתם צריכים לקרר גדול, אבל עדיין, הוא עושה את שלו וכדאי שתשקיעו מעט מחשבה בבחירה שלו מכיוון שיש גדלים שונים של מקררים משרדיים. הנה כמה טיפים לבחירת המקרר האידיאלי:

תתאימו למיקום – המקרר הזה הרי אמור לעמוד איפה שהוא במשרד שלכם נכון? אז סביר להניח שיש לכם כבר כיוון איפה להניח אותו אחרי שתביאו אותו למשרד. יכול להיות שאפילו ייעדתם לו מקום במטבח של העסק מתחת לשיש במקום מסוים ויכול להיות שאפילו השקעתם בשביל לדאוג לו לנישה ייעודית, בכל מקרה מה שאתם צריכים לעשות הוא למדוד. כן, לוודא שהמקרר המיועד מתאים למקום בו אתם רוצים להציב אותו.
התאמה לצרכים – לכל משרד יש את הצרכים שלו, כך לדוגמא יש משרדים בהם עושים מידי פעם "על האש" בשביל העובדים, כך שתא הקפאה בגודל סביר הוא חובה עבורם. לעומתם יש משרדים בהם צריך רק שתייה לשים ובכל מקרה יש צרכים לכל משרד בכל מה שנוגע לחלוקה של המקרר ולמה שצריך להכניס בו. אתם צריכים כמובן לבחור מקרר שיתאים לצרכים שלכם ושל המשרד שלכם.

וודאו שיש אחריות למוצר

כן, זה נשמע טריוויאלי אבל מסתבר שלא בכל חנות זה מובן מאליו. יש גם אנשים שלא מייחסים חשיבות רבה אם מדובר על מכשיר חשמלי לא יקר יותר מידי, אבל אין שום סיבה שזה יהיה ככה. אתם צריכים כמובן לבדוק את המקרר בחנות עצמה כדי לוודא שהוא עובד וכמובן גם שהפתיחה שלו נוחה לכם ומתאימה למיקום שלו ושהוא נוח ויעיל אבל חשוב לוודא כמובן גם שיש לו "אבא ואימא" או במילים אחרות – אחריות על המוצר.

920 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת landers
טיפים לטיפול בנזילות מהמקרר באופן מפתיע, יחסית לבעיות ולאתגרים אחרים שמעורר המקרר הביתי שלנו, חלקן של הנזילות מהמקרר אינו גדול. הצטברויות של קרח במקפיא, למשל, נפוצות הרבה יותר, כמו גם בעיה בגומייה האוטמת את הדלת או מקרר שאיננו מקרר ולכן, האוכל המאוחסן בו מתקלקל.
פורסם בקטגוריית צרכנות וקניות, לפני 6 שנים 1 חודשים
איך לבחור מקרר למטבח בגינה זכית לגינה צמודה לבית? זוהי ללא ספק פינת גן עדן פרטית! אבל את חייבת לדאוג לאבזור מתאים, לרהיטי גן ואולי גם למקרר. היכן משיגים מקרר מתאים לגינה? לנדרס מקררים, זו התשובה! לנדרס – הכי גדולים במקררים קטנים!
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 4 שנים 2 חודשים
מהו מקרר אינטגרלי? יותר ויותר אנו שמים דגש על עיצוב המטבח ומשקיעים משאבים רבים, אולם אין מדובר כאן רק בריהוט, תאורה, חיפויי קירות ואלמנטים נוספים, נושא זה קשור גם למכשירים החשמליים הנמצאים בחלל זה. ומהו מקרר אינטגרלי? במה הוא שונה ממקררים אחרים? מהם יתרונותיו? כאן נספק הסברים.
פורסם בקטגוריית צרכנות וקניות, לפני 6 שנים 4 חודשים
מקרר לרכב בשנים האחרונות קיבלו טיולי השטח שדרוג משמעותי, במקום לבסס את כל הארוחות על קופסאות שימורים או אוכל אינסטנט אחר, אפשר לתכנן ארוחות מזינות וטעימות בלי לעגל פינות. זאת הודות למקרר הקטן ששוכן לו ברכב.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 5 שנים 2 שבועות
מהם יתרונותיו העיקריים של מקרר שקוף? כשזה מגיע לקניית מקרר, האפשרויות העומדות בפניכם הן רבות, אינסופיות כמעט. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להתחדש בדגם מקרר ייחודי ובולט ולהרשים את האורחים שלכם עמוקות, מקרר שקוף בעל דלת זכוכית מהווה בהחלט את האפשרות המומלצת, בעיקר כשמקרר כזה גם שווה את ההשקעה בו מבחינת יעילות.
פורסם בקטגוריית בישול ואפיה, לפני 5 שנים 6 חודשים