לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

הסיבות להחלפת מנעול בדלת ומתי עושים זאת

פורסם בתאריך 26/02/2020      /      נכתב ע"י eyal123915@gmail.com


מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים?
יכול להיות ששמעתם לכם מדוע נחוץ לשנות צילינדר בבית כשעוברים לנכס חדש. יכול להיות שרובכם נוהגים לשנות את הצילינדר לדלת הכניסה כאשר שאיבדתם את המפתח לבית ואתם מפחדים שבטעות הגיע לידיים עוינות. הכל נכון. אלא שהחלפת הצילינדר הכרחית גם אם לא החלפתם דירה או צרור המפתחות לא אבד. להשתדרג מנעול מדי מספר, על ידי מתקין מנעולים מורשה, כגון המנעולן באשדוד, שידע להסביר לכם על השיטה החשובה והטובה ביותר לעשות זאת, היא פתרון היעיל, ולפניכם מעט דוגמאות מספקות שיסבירו למה זה טוב מדוע מומלץ להשתדרג במילינדר חדש כל כמה שנים.

החלפת מנעול ישן בעזרתו של מנעולן, למה כדאי להחליף במנעול חדש?

הפעם האחרונה שהחלפתם צילינדר הייתה כשעברתם בית, ממש בעבר הרחוק. בזמן הזה המנעול שלכם מתבלה, אפילו אם הנכם עדיין לא חשים את זה בכל זמן שיש. יוצא בזה, התקשרות מול פורץ מנעולים וותיק בשביל החלפת מנעול היא בפועל טיפול מונע. במקום להמתין לבעיה שתגיע, למפתח שישבר בצילינדר או בחור המנעול שתסרב לעבוד אתם למעשה מקדימים תרופה למכה.

מנגנון חורק

סימן נוסף לשחיקה של המנגנון זה רעש החריקות. מעבר למצב שמדובר ברעשים לא כל כך טובים לאוזן, המצב הרע כביכול מצב של דלת שלא נפתחת כלל, כתוצאה שהמפתח שלכם נתקע ונשבר בחור המנעול. מנעולן באשדוד יבוא לעזרתכם כביכול להיכנס הביתה עכשיו, אבל רצוי להזמין אותו בכדי למנוע מהמצב הלא נעים הזה להתקיים, ולא על מנת למנוע אותו. אגב, ההכנה המוקדמת תמנע הוצאות מיותרות. כאיש מקצוע בתחום  תרחיש זה קרא לנו לא מעט, שאנשים לא טיפלו עד שנשארו מחוץ לבית.

מישהו גנב לכם מפתח

סיבה ברורה נוספת להזעיק מנעולן לצורך החלפת הצילינדר היא הגברת תחושת הביטחון. גם אם לא איבדתם את צרור המפתחות עם הכניסה לבית החדש, צילינדר טוב יעזור לכם להרגיש בטוחים יותר. ובכן, אם במקרה ומתחת לאפכם נוצר צרור מפתחות למישהו לא רצוי למפתח שברשותכם, תוכלו לתקן התקלה בלי לחכות לפריצה.

איך נבחר פורץ מנעולים?

עכשיו, כשאתם יודעים למה טוב להתחדש בצילינדר חדש מדי מספר שנים, כל שנותר לכם הוא להזעיק פורץ מנוסה ובעל ניסיון מוכח, על מנת שיאפשר להמליץ על דרכי נעילה טובים וכן להרכיב מנעול איכותי. ודאו שהנכם נעזרים באדם הגון, שיעשה את העבודה במצב מדויק ויחס טוב נחוץ. כך תרוויחו מתחושת ביטחון למשך כמה שנים טובות.

 

791 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת eyal123915@gmail.com
מנעולן ופורץ מנעולים בראשון לציון מנעולן ופורץ מנעולים בראשון לציון, מה הוא עושה ומה תפקידו ומתי נזמין אחד כזה
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 4 חודשים
מנעולן מורשה מבאר שבע מתי נזדקק למנעולן מורשה בבאר שבע ומה תפקידו של המנעולן בעיר
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים
מנעולן טוב בקריות מאמר על מציאת מנעולן טוב בקריות, מתי ואיך למצוא ולחפש מנעולן כזה
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים
חשיבות מנעול עליון לבית מאמר שמדגיש על חשיבות התקנת מנעול עליו כספת בעיר פתח תקווה ואיזה סוג יותר מומלץ
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 3 שנים 11 חודשים
מנעולנים מחיפה 24 שעות אודות מנעולנים מחיפה העובדים וזמינים 24 שעות סביב השעון
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים