לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
אביזרי מין

טיפים יעילים לרכישת אביזרי מין

פורסם בתאריך 27/02/2020      /      נכתב ע"י Ron Levi

1.עוד לפני האביזרים, בחרו בחנות

נכון שהדבר החשוב בעיקר הוא האביזרים שתבחרו, אך לטובת חווית שירות טובה – יהיה כדאי לבחור תחילה בחנות. ישנן לא מעט חנויות המציעות למכירה וייב מי או אביזרים נוספים, אך חשוב מאד שתבחרו בחנות שתציע לכם תנאי שירות טובים. מהם תנאי הסף לבחירה בחנות מומלצת?

  • הבטיחו כי לא ניתן להחזיר את המוצרים (מה שמעיד כי אתם מקבלים מוצר חדש שלא נעשה בו שימוש)
  • בחרו בחנות המציעה אספקה מהירה
  • תנו עדיפות לחברה שמציעה מגוון רחב יותר של אביזרים
  • מהו המוניטין של חנות אביזרי המין ועד כמה היא מוכרת?

2.מטרת האביזר: עינוג עצמי או אביזר לזוגות?

אז איך בוחרים אביזר מין מתוך מאות אביזרים אפשריים? שאלה מצוינת! התשובה? די פשוטה: בחרו את האביזר בהתאם למטרת השימוש בו. כל עוד אתם זוג, יהיה כדאי מראש להתמקד על מחלקה של אביזרים המיועדים לזוגות. כך, תוכלו להיחשף לשלל אביזרים שניתן לעשות בהם שימוש זוגי, כאשר כל אחד מכם יוצא נשכר מהשימוש. מנגד, אם אתם רוצים לרכוש אביזר לשימוש עצמי, הרי שיוצגו בפניכם אביזרים שונים כדוגמת וייב מי, בובת מין מתנפחת וכן הלאה.

3.הגדירו מראש תקציב לרכישה שלכם

כניסה אל חנות אונליין של אביזרי מין דומה מאד לכניסה לחנות ממתקים: ישנו מבחר רב כל כך ואתם רוצים פשוט הכל! אז רגע לפני שאתם מסתנוורים (והחשק בכם מתעורר), הגדירו תקציב לרכישה שלכם. כך, יהיה לכם קל יותר לקבל החלטות, להסיר פריטים שונים מהעגלה שאינם נחוצים כעת ולהבטיח כי לא יווצר לכם חור בכיס. זיכרו: תמיד יש את הפעם הבאה...

4.הציצו גם באזור המבצעים באתר

ואם מדברים כבר על הפן הכלכלי, כדאי בהחלט שתתנו הצצה גם באזור המבצעים באתר. לעתים, דווקא ב"מציאון" תמצאו את האביזר שאתם מחפשים. מדובר על מחלקה שמתעדכנים בה באופן קבוע שלל אביזרים, לרבות הלבשה סקסית, וייב מי, הגדלות פין, בובות מין וכן הלאה. המבצעים מוצעים דרך קבע, אך גם ישנן מכירות מרוכזות ומשתלמות באירועים מיוחדים כדוגמת הוונלטיין דיי.

5.התחילו בקטן – יש תמיד לאן לעלות...

זיכרו כי עולם אביזרי המין הוא עולם נרחב מאד, והוא אינו מתחיל ונגמר באביזר בודד. לכן, כדאי להתחיל בקטן, להתנסות באביזר "פשוט" יחסית ולנסות להבין איך אתם מגיבים אליו. בהדרגה, תוכלו לבחור באביזרים שמתאימים לזוגות מנוסים יותר, וכך להעצים את מימד ההנאה והפנטזיה שלכם. אז במה תתחדשו היום: וייב מי או פריט לבוש סקסי?

687 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת Ron Levi
אז איך מתכוננים לחדר בריחה? לצד השחקנים המושבעים שעושים חדר בריחה לפחות אחת לחודש, גם ישנם אלו שטרם התנסו באטרקציה המדוברת ביותר בשנים האחרונות. אז מה אתם ככל הנראה יודעים על חדרי הבריחה? לרשותכם 60 דקות לפתור חידות, כאשר ניצחון החדר הוא יציאה ממנו תוך פחות משעה.
פורסם בקטגוריית פנאי ותחביבים, לפני 4 שנים 2 שבועות
עד כמה הצלחה בעולם הבידור תלויה בסוכן? בתור שחקנים, הדבר היחיד שצריך להעסיק אתכם הוא משחק. בעת שאתם עוסקים בדברים נוספים, כמו בניהול של עצמכם, איתור אודישנים ויחסי ציבור, הרי שתשומת הלב שלכם מתמקדת בעוד המון דברים שהם לא התשוקה שלכם – המשחק. השאלה הנשאלת היא האם כל שחקן אכן צריך סוכן בכדי להצליח?
פורסם בקטגוריית טלוויזיה, לפני 4 שנים 2 שבועות
הלהיט הנוכחי: האשטאג לאירוע החתונה! אתם אנשים בוגרים שחיים בשנת 2019 – מה שאומר שגם אתם עושים שימוש באפליקציית האינסטגרם. כל תמונה שאתם מעלים לרשת החברתית שמתקשרת מסרים וחוויות באמצעות תמונות, מלווה גם במספר האשטגים שיוצרים חשיפה גבוהה יותר לתכנים שלכם.
פורסם בקטגוריית נישואין, לפני 4 שנים 2 שבועות
השכרה או קנייה של מתנפחים לילדים – מה באמת כדאי? המון פעמים אתם מוצאים עצמכם מתלבטים בשאלה: האם כדאי לרכוש או לשכור דברים שאתם צריכים?
פורסם בקטגוריית ילדים, לפני 4 שנים 1 חודשים
כשהמשפחה מתרחבת, נפח דוד השמש משתנה ילדים זה שמחה, וילדים זו גם היערכות מחדש של המון דברים! כשהמשפחה שלכם מתרחבת, הרי שאתם באופן אוטומטי חושבים על מעבר לדירה חדשה וגדולה יותר, אתם נדרשים לרהט חדר ילדים נוסף, וכן – גם להגדיל את נפח הדוד שלכם.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 1 חודשים