לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מצברים מחודשים לרכב

פורסם בתאריך 13/07/2020      /      נכתב ע"י שיא מצברים לרכב

אם איי פעם המצבר שלכם שבק חיים, בטוח שתזדהו עם אחת מהסיטואציות הבאות: זה תפס אותכם שאתם בכלל לא מוכנים, זה עיכב לכם את שגרת היום, איחרתם לכל מקום שתכננתם להגיע אליו. 

בעידן של היום, זה כבר אינו דבר מורכב כלל. ישנם שירותים שיכולים לתת לכם את המענה המהיר ביותר והם יהוו עבורכם פתרון יעיל וחסכון של כסף, לדוגמא: שירות מצברים משומשים לרכב עד הבית. שירות זה יעניק לכם חזרה מהירה לשגרה וחסכון רב בעלויות, ולמה זה כך?

כיוון שבשירות זה מתחייבים להגעה בממוצע של 30 דקות עד 60 דקות ושומרים על הנוחות שלכם בצורה מקסימלית כאשר הם מגיעים לאיזור הנוחות שלכם בכל שעה שתרצו. ובנוגע למחיר, מצברים משומשים הם מצברים שעברו תהליך של "החייאה" מחדש והם יכולים לשרת אתכם בממוצע שנתיים עד שלוש (כמו מצברים חדשים).

מצברים משומשים לרכב מחיר ועלויות 

מחיר מצברים משומשים מצברים מפירוק משתנים בהתאם לסוג הרכב, שנתון הרכב, אופן השירות (הגעה לבית נסיעה עצמאית למוסך) ולרוב מחירן נע בין 150 ₪ ל300 ₪ (כאשר מדובר במצברים סטנדרטים לרכב). אולם מצבר פריקה עמוקה יד 2 לקלנועיות יאכטות או קלאב קאר, כבר יהווה סיפור יקר יותר, מה גם שיש לכלי רכב אלו יותר ממצבר אחד שמורכב בהם וכאשר מחליפים את אחד מהמצברים, צריך להחליף את כולם.

מומלץ לבדוק לפני הזמנת שירות מצברים עד הבית מספר דברים:

1. איזה מצבר מורכב לכם כיום באמצעות בדיקה עם מוסך מורשהספר הרכב. ניתן גם לפתוח את מכסה המנוע ולבדוק איזה מצבר מורכב לכם כיום ברכב ולבקש מחשמלאי הרכב להרכיב את אותו מצבר.

2. אולי יש עדיין אחריות על המצבר הישן שלכם, בדקו את התאריך המוטבע על גב המצבר כאשר אתם פותחים את מכסה המנוע, או איפה שהמצבר מורכב.

3. בדקו האם תקבלו אחריות על מצבר משומש שאתם רוכשים, לפחות שלושה חודשים. במידה ולא תקבלו אחריות על מצבר משומש, אנו ממליצים לכם לרכוש אצל יבואן מצברים אחר.

במידה והחלטתם ללכת על רכישה של מצבר חדש לרכב שלכם, אנחנו ממליצים לכם ללכת על חברה מוכרת וידועה בשוק המצברים בישראל, ישנם מספר חברות כאלו: מצבר לרכב שנפ, וולטה, בוש, ורטה, מוטלו. חברות אלו שהוזכרו יספקו לכם אחריות מלאה ותוכלו לממש אותה אצל היצרן בסניפים שפזורים ברחבי הארץ (לדוגמא לחברת שנפ יש יותר מ15 סניפים).

לסיכום,

כאשר מדובר במצבר ישן אסור לכם להתפתות בגלל המחיר הזול, חשוב שתקבלו אחריות של שלושה חודשים לפחות ושהמצבר יהיה מותאם לפי המצבר שהיה מותקן קודם ברכב. חשוב מאד לשים לב שנורת מצבר ברכב נדלקת, במידה וכן אתם מחויבים לצלצל לחשמלאי רכב מוסמך או לגשת למוסך הקרוב ולבדוק את הבעיה בכדי שלא תסכנו את עצמכם בכביש.

בכל שאלה פנייה או בעיה שיש לכם בתחום המצברים וחשמל לרכב, שיא מצברים לרכב תשמח לעזור לכם ולתת את השירות הטוב ביותר ולעזור לכם, גם אם לא מדובר בבעיה של מצבר.

812 צפיות
4 כניסות
מאמרים נוספים מאת שיא מצברים לרכב
מחיר מצבר היברידי קיימים סוגים שונים של רכבים היברידיים המספקים לנהג שילוב של צריכת חשמל וחיסכון בדלק. הטכנולוגיה ההיברידית החדישה שונה מרכבים רגילים והיא יושבת מתחת למכסה המנוע. בדרך כלל, היצרניות מספקות תכנית אחריות שתכסה אותם במצב בו המצבר מתקלקל. אז אם ברשותכם טויוטה היברידית או כל מכל דגם אחר, הכנו לכם במאמר הבא את כל הדברים שעליכם לקחת בחשבון לפני הרכישה, כמו מחיר מצבר היברידי, אחריות ועוד! באנו לעזור.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 1 חודשים
מצבר סטארט סטופ מצבר סטארט סטופ הינו מצבר שמכבה את עצמו בעת עצירת הרכב: ברמזורים \ פקקי תנועה ועוד. במידה ואתם זקוקים למצבר חדש בטכנולוגיה זו, במאמר הבא נסביר איזה מצברים מתאימים ומה העלויות.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 9 חודשים
מצבר פריקה עמוקה לרכב תפעולי מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר רטוב, כלומר מצבר שמכיל חומר נוזלי בתוכו. הוא מותאם לסוגי רכבים שונים כגון: קלנועית, במות הרמה, קלאב קאר, גולף, מכונות שטיפה ידניות, מחשבי גיבוי UPS ועוד. במאמר הבא הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. באנו לעזור.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 1 חודשים
מצבר לא מניע - מה עושים? יצאתם מהבית לעוד יום שיגרתי ולפתע אתם מגלים שהרכב לא מתניע. במידה ואתם שומעים רעש של תקתוקים או חוויתם לפני קושי בהתנעה, סביר להניח שמדובר בבעיה במצבר. באפשרותכם לנסוע למוסך או לחפש מישהו שיעזור לכם להניע עם כבלים, אבל הפתרון הפשוט ביותר: החלפת מצבר עד הבית. אתם תזמינו את השירות, יגיעו עד אליכם, יחליפו את המצבר בזריזות ואתם תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 7 חודשים