לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מכשירי שמיעה זעירים - CIC

פורסם בתאריך 28/07/2020      /      נכתב ע"י משיח1

מכשירי שמיעה זעירים – איך בוחרים את המכשיר הנכון

עולם מכשירי השמיעה השתנה עם השנים. לא רק מבחינה טכנולוגית אלא גם מבחינת עיצוב וגודל המכשירים. בעבר היינו עדים למכשירים, יחסית, גדולים ומשמעותיים, אשר היה נהוג להניח מאחורי או בתוך האוזן. עם השנים, החלו להיכנס לשוק מכשירי שמיעה קטנים יותר, הן למבוגרים והן לילדים.

מכשירי שמיעה זעירים, מעבר ליתרונות הטכנולוגיים שלהם, נושאים יתרון אחד נוסף ומשמעותי. הרבה מאוד אנשים, מבוגרים וילדים, מתביישים להשתמש במכשירי שמיעה, שכן מבחינתם זה מסמל חולשה ויכול לפגוע בדימוי ובביטחון העצמי שלהם. זו אחת הסיבות למשל, שמבוגרים רבים נרתעים מהרכבת מכשיר שמיעה, למרות שברור להם ולסביבתם, שאיכות השמיעה שלהם איננה גבוהה עוד.

מכשירי שמיעה זעירים מאפשרים להתגבר על התחושה הזאת. הם מאפשרים לילדים ולמבוגרים, להרכיב אותם מבלי שהדימוי העצמי שלהם יפגע, מבלי שהם יחששו מה החברה אומרת ומה אנשים חשים כלפי זה. מעבר לכך, הרי שמדובר במכשירים מאוד מתקדמים, מאוד חכמים ויעילים, אשר מאפשרים להם ליהנות מאיכות שמע גבוהה.

לפני שאנחנו נסביר על היתרונות של המכשירים, צריך להדגיש, לא כל אחד יכול להרכיב מכשיר שמיעה זעיר. ישנם אנשים עם לקויות שמיעה שמחייבים אותם להרכיב מכשירים גדולים, ישנם אנשים שצריכים לעבור בדיקות מקיפות, לפני שהם בוחרים מכשיר שמיעה וייתכן מאוד, שאז יתגלה שאינם יכולים להרכיב מכשיר שמיעה זעיר. לכן גם רצוי לבצע את הבדיקות במקום מקצועי, מסודר ומנוסה.

 

 

היתרונות של מכשיר שמיעה זעיר

אנחנו יכולים למצוא בשוק מכשירי השמיעה, דגמים שונים של מכשירי שמיעה קטנים, זעירים. מעבר לגודל ולעובדה שניתן להניח אותם מאחורי האוזן או בתוך האוזן, מבלי שאף אחד יראה, הרי שיש להם גם יתרונות טכנולוגיים. החל מכך שהם מעבירים את הצליל והקול בצורה מאוד ברורה ונעימה, ניתן לווסת היטב את רמת הדציבלים, וכן אפשר ליהנות מאמצעי הגברה מותאמים. מה שכן, צריך לשים, ישנם מכשירים שיכולים להתאים רק למבוגרים למשל, בגלל העובדה שאצל ילדים תעלת השמע נמצאת בתהליך התפתחות, ועם השנים היא תגדל, אז יהיה לה קשה לשאת את המכשיר. למשל, זה המקרה במכשיר שמיעה CIC, שנחשב מאוד איכותי, אך צריך להניח אותו בתעלת האוזן, מה שיכול להתאים למבוגרים ולא לילדים.

גם מכשיר ITC, הוא מכשיר שמיעה שיש להניח בתעלת האוזן. היתרונות שלו שהוא מאוד קטן, מאוד נוח, עם צליל טבעי, בדיוק כמו מכשיר CIC, אפשר להשתמש בו ברמות דציבלים שונות ומתאים לירידה קלה עד בינונית בשמיעה. מכשירים זעירים נופים שנחשבים איכותיים הוא ITE, אשר החיסרון שלו שהוא נראה לעין, ויחד עם זאת יד לו פונקציות רבות בכל הקשור לאופציות שמע וכיוונן. מכשיר אחד הוא אופן פיט, שנמצא מחוץ לאוזן, הוא מאוד איכותי מבחינה טכנולוגית ומספק תחושה נוחות וחופשיות רבה יותר.

598 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת משיח1
כיצד לבחור צלם לאירוע שלך ? אירוע משפחתי , חברתי או כל אירוע חשוב , זהו מאורע שהאדם לוקח אתו כחוויה שהוא ייזכור לכל החיים לכן חשוב לתעד אותו ...איך לתעד אותו ? את זה הוא משאיר לצלמים שחייבים להיות מקצועיים.
פורסם בקטגוריית צילום אירועים, לפני 4 שנים 1 שבועות